Mijn god al die onbeduidende edits. Die Sacrifice (hardcore) edit is echt om te janken zo slecht. Het origineel is zo mooi en dat wordt nooit meer gedraaid, alleen die edits en die BH-remix met een break van een uur
Thugz-remix mogen ze inderdaad wel uitbrengen, die vind ik echt wat tofs hebben en ook iets toevoegen. Verder Outsiders - Maneater (Wildstylez remix) vind ik ook een erg dik nummer!
HHZ-Woznotwoz vind ik ook gaaf, jammer dat daar gekut over is met de rechten. Verder heb ik denk ik niet zoveel te klagen, het komt allemaal wel een keer.