Die ontdekte ik een tijd terug ook bij toeval toen ik een Geck-O/Geck-E special mix ging draaien, wat een heerlijke plaat inderdaad
Active topics in Algemeen
Moderators
Track waar ik net pas achter kom dat die super is: Re-Volt - Free (Euphoric Mix)
wrote:Ik wil niemand kwetsen maar wat voor een zielige aandachtsvragende reactie is dit :'))))))))))))?wrote:Die Lunatick Remix is idd fucking nice, heb hem zelfs met intro en outro, maar volgens mij is ie nooit officieel uitgebracht.
Ik bedoel alleen maar dat ik baal dat ik hem niet kan draaien omdat ie nooit een release heeft gehad.
Over aandachtsvragende reacties gesproken met je kansloze plaatje
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Had vorig jaar nog nooit van Radical Remption gehoord, laat staan zijn nummers (of nooit opgelet). Terwijl ik toch al sinds 2007 hardstyle luister en sinds 2010 ook echt in verdiep. Vond ik erg raar, maar ben nu wel helemaal verkocht.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Op zich niet zo heel erg gek, zijn enige release is het Album geweest (2012). Wel waren een aantal platen al van voor die tijd zoals Worst Nightmare & Darkness is Calling. Maar die zijn hooguit in 2011/2010 gemaakt vgmwrote:Had vorig jaar nog nooit van Radical Remption gehoord, laat staan zijn nummers (of nooit opgelet). Terwijl ik toch al sinds 2007 hardstyle luister en sinds 2010 ook echt in verdiep. Vond ik erg raar, maar ben nu wel helemaal verkocht.
Die is ook pas net uitwrote:Track waar ik net pas achter kom dat die super is: Re-Volt - Free (Euphoric Mix)
Dankzij Dakkie een paar maanden terug achter deze gekomen 
View on YouTube
En inderdaad, ik kom dagelijks nog tracks tegen die ik nog niet kenden, met name early dan
View on YouTube
En inderdaad, ik kom dagelijks nog tracks tegen die ik nog niet kenden, met name early dan
Deze is prrrrrrwrote:Dankzij Dakkie een paar maanden terug achter deze gekomen
View on YouTube
Kon je die echt nog niet joh
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs JDX Remix)
U Serious?wrote:Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs JDX Remix)
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
je hebtwrote:Intractable One - Dikke Bleek (The Vision Remix)
Ik wist tot voor kort nog niet dat deze bestond. Dacht dat alleen JoS een remix er van gemaakt had.
- Original Mix
- Alpha's Dikke Remix
- The Vision Remix
- Jack Of Sound Remix
- Drum & Bleek Edit)
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Haha ja, Had hem wel al in me mapje zitten maar verder niet geluisterdwrote:U Serious?wrote:Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs JDX Remix)
wrote:wrote:Sinds vandaag: Activator - Welcome To The Record Shop![]()
Kon je die echt nog niet johtoch wel een vrij bekende plaat
Nope, in 't algemeen ken ik heel weinig platen van Activator
Dan heb je er nog een hoop te luisterenwrote:wrote:wrote:Sinds vandaag: Activator - Welcome To The Record Shop![]()
Kon je die echt nog niet johtoch wel een vrij bekende plaat
Nope, in 't algemeen ken ik heel weinig platen van Activator
Oxygenwrote: Dan heb je er nog een hoop te luisterenJune, Summer Breeze, Set You Free, Lullaby
Pass The Grass, To The Beat, 7 Deadly Sins, Whores And Slutswrote:Oxygenwrote: Dan heb je er nog een hoop te luisterenJune, Summer Breeze, Set You Free, Lullaby
Ik kwam van de week achter het bestaan van Noisecontrollers - Shockwaves
-
S
You Don't Own Mewrote:Ik kwam van de week achter het bestaan van Noisecontrollers - Shockwaves
Goeiemorge zegwrote:Dankzij Dakkie een paar maanden terug achter deze gekomen
View on YouTube
Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (Controller Remix)
Bestaat nog maar 10 jaar, daar niet van. Maar super dikke plaat, ongelooflijk dikke reverse, minimalistische sounds en vocalen die blijven hangen.
En zo zijn er nog een stuk of 50 tracks die ik pas ken sinds Hard Classics.
Bestaat nog maar 10 jaar, daar niet van. Maar super dikke plaat, ongelooflijk dikke reverse, minimalistische sounds en vocalen die blijven hangen.
En zo zijn er nog een stuk of 50 tracks die ik pas ken sinds Hard Classics.