View on YouTube
Dat stuk vanaf 1:17
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Het tegenovergesteld van drive is driewerf kut?wrote:Dat is voor mij precies het tegenovergestelde van drive.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ik moest meteen aan deze reactie denken toen ik laatst deze weer luisterde:wrote:Hoog tempo is te makkelijk, dus deze 158 bpm tracks:
Enzyme X - The Rosy Lipped Batfish
Catscan & Armageddon Project - Wasp
View on YouTube
Oké oké het is 148 BPM ipv 158, maar toch. Zo ziek
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
View on YouTube
Die climax! en dan die outro met kick die nog ff harder gaat
En kwam deze ook tegen, veel platen acid invloeden geven lekker veel drive met zich mee
Dj Thera - Who Asked For Acid
Die climax! en dan die outro met kick die nog ff harder gaat
En kwam deze ook tegen, veel platen acid invloeden geven lekker veel drive met zich mee
Dj Thera - Who Asked For Acid
Frequencerz - Burning (Phuture Noize Remix)
View on YouTube
Die trage, keiharde vocals in combinatie met die snelle wazige geluiden (midintro), geeft zo'n ziek contrast als de kick er eenmaal in komt waardoor het voor mij echt onmogelijk is om stil te blijven staan
. Kicks zijn ook geweldig imo, hoop dat Crypsis z'n Cryptology kicks weer eens gaat gebruiken..
Ohja en die melodie
en die extra lange climax waarin de melodie verandert voor NOG MEER DRIVE
echt zo'n ontzettend geweldig nummer dit!
Die trage, keiharde vocals in combinatie met die snelle wazige geluiden (midintro), geeft zo'n ziek contrast als de kick er eenmaal in komt waardoor het voor mij echt onmogelijk is om stil te blijven staan
Ohja en die melodie
God allejezus niet zeg, als hij kicks gaat recyclen, pak dan in Mozesnaam de kicks van Statement of Intent!wrote:<Crypsis - Trapped> Kicks zijn ook geweldig imo, hoop dat Crypsis z'n Cryptology kicks weer eens gaat gebruiken..
Hahahahaha wat de fakkk?wrote: Ohja en die melodieen die extra lange climax waarin de melodie verandert voor NOG MEER DRIVE
echt zo'n ontzettend geweldig nummer dit!
De kick en vocals, verder weinig drive vind ik hahawrote:F. Noize feat Glenx - Superman 2012. Normaal ben ik niet van dat hersenloze gerag, maar deze is echt zo lekker
Mag ook, vind beide soorten kicks veel lekkerder dan wat ie nu gebruiktwrote:God allejezus niet zeg, als hij kicks gaat recyclen, pak dan in Mozesnaam de kicks van Statement of Intent
Haha vent ik zeg nergens dat ie bizar lang is. Maar komt op hij is zeker wel langer dan de gemiddelde climax in een gemiddeld nummer van nu? Ik vind dat aan dit nummer ontzettend fijnwrote:Hahahahaha wat de fakkk?WAUW MAAT DEZE CLIMAX IS ECHT BIZAR LANG WOOOOOW JE KAN GEWOON EENS DOORDANSEN
![]()
![]()
Sorry man, had ene beetje zure buiwrote: Haha vent ik zeg nergens dat ie bizar lang is. Maar komt op hij is zeker wel langer dan de gemiddelde climax in een gemiddeld nummer van nu? Ik vind dat aan dit nummer ontzettend fijn
Dus ik moet je wel een beetje gelijk geven
Komt wel goed
Kon er wel om lachen
Zie ik ook best vaak op feesten he, als een climax langer door gaat dan 16 maten (zeg ik dit goed?) staan er ineens 2x zo veel mensen stil, echt hilarisch 
Kon er wel om lachen
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Josh & Wesz - Overdrive O 
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
View on YouTube
Vanaf 1.43