Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 dec 2014 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Jezus deze :drool:



Moest onmiddellijk aan Degos & Re-Done - Expanding denken bij de geluidjes vanaf 0.53.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is voor mij toch wel één van dingen waarom ik zo hou van hardstyle. Een kleine greep uit alle tracks met een heerlijke drive :yay: :

Zatox & The R3belz - Storm
TNT - Tritilo
Zatox - Gold
TNT - First Match 2011
Alpha2 - Feel the Rhythm
Noisecontrollers - Break The Show
Zany - Animated Audio
Project One - The Story Unfolds
Southstylerz - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Remix)
Psyko Punkz - Techno Prime
Titan - The Hour of The Night
Wildstylez - Revenge
TNT - Dial T For TNT
Bericht Geplaatst op 06 dec 2014 17:07 
 
Hardtraxxer

Dirty Bastards feat. MC B-Kicker - Slaves
Dat stukje vanaf 3:10 :bomb:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2014 17:13 
 

Rockin Ur Mind :cool:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2014 18:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een hoop midintro's van D-Block & S-Te-Fan:
- Start Rockin' Remix
- Decade of Dedication
- Decibel 2002 Remix
Bericht Geplaatst op 06 dec 2014 18:25 
 

wootum schreef:
Een hoop midintro's van D-Block & S-Te-Fan:
- Start Rockin' Remix
- Decade of Dedication
- Decibal 2002 Remix


+ Hier komt het
Bericht Geplaatst op 06 dec 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Kronos & Drone - Level 2 :worship:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2014 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Een hoop midintro's van D-Block & S-Te-Fan:
- Start Rockin' Remix
- Decade of Dedication
- Decibal 2002 Remix


En ook een hoop mid-intro's van oude Frontliner Tracks

- The First Cut
- Sunblast
- Elevate
Bericht Geplaatst op 07 dec 2014 00:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook de climax van the first cut bevat een ontzettende bak drive anders :p
Bericht Geplaatst op 07 dec 2014 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The mid van together we are :)
Bericht Geplaatst op 07 dec 2014 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ook de climax van the first cut bevat een ontzettende bak drive anders :p


niks aan gelogen
Bericht Geplaatst op 07 dec 2014 15:15 
 
Hardtraxx Addict

De mid van senses ramt ook lekker door :love:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2014 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Een hoop midintro's van D-Block & S-Te-Fan:
- Start Rockin' Remix
- Decade of Dedication
- Decibel 2002 Remix

Die hebben echt zo totaal geen drive en kicks die me doen janken :x
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik het mee eens. Supersaaie platen ook. Dan vind ik bijvoorbeeld Let'z Dance en Crank veel meer drive hebben.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 12:48 
 

Decibel 2002 rmx vind ik wel heel erg vet, met de nadruk op de intro.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja klopt, was ff in de war met een andere. Die is wel tof ja.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:19 
 
Hardtraxxer

Low-E Vs. Alter Egosz - W.T.F (Nieuwe Edit)
En dan vooral het stukje vanaf 'nieuwe edit'
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daarin verschillen we dan van mening :)
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Low-E Vs Alter Egosz - Flashback, en dan vooral die mid-intro :love: .
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:37 
 
Hardtraxx Addict

luna meets Trilok & chiren - street knowledge :woot:
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez - Into The Light
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De climax van Activator - June :D
Bericht Geplaatst op 12 dec 2014 18:53 
 
Hardtraxxer

Activator & Zatox - I Am What I Play :loving:
Bericht Geplaatst op 12 dec 2014 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuneboy - Tunebeat
Bericht Geplaatst op 14 dec 2014 17:56 
 
Hardtraxxer

Dat deze er nog niet stond!


Wat een bak energie zit hierin.. helemaal bij 1:46.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen