Frontliner - Rebirth of the Sun
Noisecontrollers - Interview
Noisecontrollers - Interview
so das een fijne vergeten plaatjewrote: Heatzone - Prototype
Zou wel een goedkoop anthem zijn als ze een 'remix' maken van een al bestaand nummer. Is niet zo heel lastig voor zo'n producer om een anthem gevoel te krijgen in een nummer als je zulke epische muziek gebruikt als basis.wrote: Beide artiesten zitten bij MoH, dus dat hoeft niet per semaar mijn "theorie" is dat Unconquered origineel bedoeld was als het anthem voor MOH België 2012, maar niet op tijd af was. Korsakoff was toen bezig met een album, en had dus al tracks op de plank liggen. Uiteindelijk werd een random track die al wel af was gebombardeerd tot "Torment of Triton", terwijl die track echt totaal geen anthemgevoel weer heeft, en Unconquered werd doorgeschoven naar het album.
Waren 17 prachtige berichtenwrote:Touché.
Ik houd het wel weer bij meelezen
haha toegeven dat je fout zit, wat mij betreft mag je blijven.wrote:Touché.
Ik houd het wel weer bij meelezen
Goh, dat mag ik hopen. Anders zit je toch echt verkeerd op een forumwrote:(Discussie mag...)
Yes, ik ook, dus ik deel die meningwrote:Bass Modulators - Anthem Of Summer
D-Block & S-Te-Fan Ft. F8trix - Beat As One
Atmozfears & Audiotricz - Reawakening
Heerlijke euforische platen, krijg er een zomergevoel van dus perfect voor een festival!
wrote:Frontliner - Self Depreciation
Wat een heerlijk qlimax anthem zou dat zijn geweest een jaar of 7 geledenwrote:wrote:Frontliner - Self Depreciation
Ja, ik krijg hier een heel hoog qapital-gevoel bijwrote:Dj Thera - Citizens
Dat dus! hahawrote:Ja, ik krijg hier een heel hoog qapital-gevoel bijwrote:Dj Thera - Citizens