Let Me See Ya is 10x beter geworden dankzij de climax edit.wrote:Omegatypez - Fiction
D-Block & S-te-Fan ft. Audiofreq - Drumz!
Bass Modulators - Let Me See Ya
Low-E & Kevin Kaos - Electric Future
Anti's waarom
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Die nog steeds niet uit is. 
B-Front & Digital Punk - Purify
De opbouw naar de climax is echt bizar vet, alleen dat laatste gedeelte
De opbouw naar de climax is echt bizar vet, alleen dat laatste gedeelte
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Vamper - Step Back
Heerlijke melodie maar met gruwelijk lelijke plofkicks
Heerlijke melodie maar met gruwelijk lelijke plofkicks
-
N
Mond spoelen gij. Deze plaat is echt teringbruut, inclusief anti's!wrote: Low-E & Kevin Kaos - Electric Future
Anti's waarom
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
B-Front & High Voltage - The 4th Kind
X-Pander - Nightmare
Minus Militia - Legion Of Strength
Allen omdat kicks
X-Pander - Nightmare
Allen omdat kicks
wrote:B-Front & High Voltage - The 4th Kind
X-Pander - Nightmare
Allen omdat kicks
Dan kan je de meeste Hardstyle tracks hier neerzetten na 2009 want die hebben geen kicks meer maar zachte plopjes.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Technoboy - Involved! Echt een geniale break + melodie, alleen die (pitch)kicks die het nummer een stuk minder maken.
Oeh dat is zeker een goede om te verbeteren zeg!
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
Nou dat vind ik dus niet. Genoeg lekkere moderne kicks imo, maar over het algemeen waren de kicks vroegâh wel wat lekkerder jawrote:wrote:B-Front & High Voltage - The 4th Kind
X-Pander - Nightmare
Allen omdat kicks
Dan kan je de meeste Hardstyle tracks hier neerzetten na 2009 want die hebben geen kicks meer maar zachte plopjes.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Sowieso Futureshock! Jarenlang gehoopt op een normale climax edit, maar helaas...
-
MHardtraxx Veteran
Staan er genoeg op youtube 
-
S
View on YouTubewrote:Misschien wel een leuk topic, tracks die veel meer potentie hadden maar om 1 of andere reden verpest zijn.
Voor mij:
View on YouTube
Track begint heerlijk met heel veel drive in de mid-intro, heerlijke opbouw naar de climax met een geweldige sfeer en melodie maar dan zo een anti hoe kan je nu zo iets doen baal nog elke keer als ik het nummer hoor
-
S
Heeft iemand er een fatsoenlijke voor mij?wrote:Staan er genoeg op youtube
http://www59.zippyshare.com/v/81947622/file.htmlwrote:Heeft iemand er een fatsoenlijke voor mij?wrote:Staan er genoeg op youtube
alstu. (of mag dit niet openbaar gedeeld worden? Er is veel aan het origineel veranderd dus ik vind dat het kan)
Mijn dank is groot! Goed gedaan! _O_wrote:http://www59.zippyshare.com/v/81947622/file.htmlwrote:Heeft iemand er een fatsoenlijke voor mij?wrote:Staan er genoeg op youtube
alstu. (of mag dit niet openbaar gedeeld worden? Er is veel aan het origineel veranderd dus ik vind dat het kan)
-
MHardtraxx Veteran
Mag volgens mij wel jawrote:http://www59.zippyshare.com/v/81947622/file.htmlwrote:Heeft iemand er een fatsoenlijke voor mij?wrote:Staan er genoeg op youtube
Held
Die kende ik niet, mijn dank is grootwrote:
View on YouTube
-
S
Goedheid! Thanks!wrote:http://www59.zippyshare.com/v/81947622/file.htmlwrote:Heeft iemand er een fatsoenlijke voor mij?wrote:Staan er genoeg op youtube
wrote: Die kende ik niet, mijn dank is groot
-
K
wrote:Wat?wrote:En Under Attack
nondeju kip reageert toch omdat er iemand zegt alle anti's zijn kut. Eerst zegt iemand Fusion of sound ook kut (supergeile plaat. Dat vind kip ook). Cruel zegt mindgame en Kip zegt Under Attack. Is toch ook een plaat met een anti ofwa