A-Drive & MC Rems - Fine day 
Ik probeer is een dag geen muziek aan te zetten maar gewoon is te genieten van het zonnetje en de rust
en ik werd er gek vanwrote:Track of the day: p :rodigy vs pendulum- voodoo people![]()
luister hem al de hele avond
wrote:Maar jongens? Als Dennis het op zijn vinyl(hoes) ziet, dan klopt dat. Op Discogs word namelijk als richtlijn aangenomen om alle informatie van de vinyl(hoes) af te halen.wrote:idd.. Bravo Discogs!

Lekker!wrote:Lisa miskovsky - Still Alive (armand van helden rmx)
Moet ik het nummer sturewrote:Lekker!wrote:Lisa miskovsky - Still Alive (armand van helden rmx)
Ik hoorde daar op de radio laatst een techtrance remix van... Was echt één van de beste dingen die ik in maanden gehoord heb... Helaas nergens kunnen vinden...
Niet nodig, de versie die ik zoek is namelijk ook niet de AvH remix... Maar bedankt voor het aanbodwrote:Moet ik het nummer sturewrote:Lekker!wrote:Lisa miskovsky - Still Alive (armand van helden rmx)
Ik hoorde daar op de radio laatst een techtrance remix van... Was echt één van de beste dingen die ik in maanden gehoord heb... Helaas nergens kunnen vinden...
en vandaag weer lekker weerwrote:het is echt vet lekker weer dus
Wildstylez - K.Y.H.U.(Noisecontrollers RMX)
Niet sharen aubwrote:
Moet ik het nummer sture
is het niet 2009 anthem ?wrote:D-Block & S-te-fan vs Coone - Creation of Live (Reverse 2008 anthem)
Heerlijke in/outro en die melodie is ook helemaal super!
wrote:D-Block & S-te-fan vs Coone - Creation of Live (Reverse 2008 anthem)
Heerlijke in/outro en die melodie is ook helemaal super!