OMG That's the Funky Shit!!!!! Remixx!
nou alweer op de vroege ochtend. wat een track hé! found my new love
nou alweer op de vroege ochtend. wat een track hé! found my new love
Nogmaalswrote:Kan er ook niet omheen!wrote:Voor mij ook.wrote:DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek Remix)![]()
![]()
Ja dat is nogal een wereld van verschil.. early of extreem hard..., maar net waar je zin in heb :p in mijn geval vaker hard dan earlywrote:Die skuimbek mix vind ik nou ook weer niet zo hoor... Triloks Trauma mix blijft het beste!
Ja, en? Het blijft een remix van de Trauma Mix. Beter dan die KAN gewoon niet.wrote:Ja dat is nogal een wereld van verschil.. early of extreem hard..., maar net waar je zin in heb :p in mijn geval vaker hard dan earlywrote:Die skuimbek mix vind ik nou ook weer niet zo hoor... Triloks Trauma mix blijft het beste!
Tja, dat is dan jou MENING! zo kan ik 't ook... t KAN dus wel beter... Degon & Re-Done did it!wrote:Ja, en? Het blijft een remix van de Trauma Mix. Beter dan die KAN gewoon niet.wrote:Ja dat is nogal een wereld van verschil.. early of extreem hard..., maar net waar je zin in heb :p in mijn geval vaker hard dan earlywrote:Die skuimbek mix vind ik nou ook weer niet zo hoor... Triloks Trauma mix blijft het beste!
Is inderdaad een meningsquestie. Maar ik vind die van degos en redon nogal een verkrachting van het origineel (of althans de TT mix).wrote:Tja, dat is dan jou MENING! zo kan ik 't ook... t KAN dus wel beter... Degon & Re-Done did it!wrote:Ja, en? Het blijft een remix van de Trauma Mix. Beter dan die KAN gewoon niet.wrote:
Ja dat is nogal een wereld van verschil.. early of extreem hard..., maar net waar je zin in heb :p in mijn geval vaker hard dan early
zoalsk al zei.. net waar je zin in hebt.. ze zijn allebei goed.. en die van D&R dus wat beter
Jaja de zoekmachine doet zn werkwrote:Josh & Wesz vs Glowiej - Fucking Posers
Wat een heerlijke releasewrote:JTB & DJ Chuck-E - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)