wrote: als jij jezelf er door aangevallen voelt moet je misschien maar eens met de helft van deze mensen naar een bemoei je met je eigen zaken cursus gaan.
Maarja zoek het uit vent
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
wrote: als jij jezelf er door aangevallen voelt moet je misschien maar eens met de helft van deze mensen naar een bemoei je met je eigen zaken cursus gaan.
wrote:kan jij niet je naam veranderen, dit kan echt niet hoorwrote:Haha no problem ook een lekkere track trouwenswrote:Haha, ik ben onschuldig.Vond het alleen opvallend.
![]()
On:
The Machine – Place Of Terror![]()
Under attack
Zowiezo wzy RAW is de toekomst(H)wrote:Jij bent zeker zo iemand die echt van de RAW is. RAW is het helemaal toch? :')
ON: verander toch maar naar Back Again
Ik vraag me af wat jou probleem is, en als je antwoord met "jij" of "Je username" ben je wel de simpelste persoon op deze wereldwrote:wrote: als jij jezelf er door aangevallen voelt moet je misschien maar eens met de helft van deze mensen naar een bemoei je met je eigen zaken cursus gaan.
triest gozertje serieus haha.. Dat je een dj niet goed vindt, hoef je niet zo te laten zien toch? kan ook op een andere manier.. En het is tegen de regels van dit forum :')
Maarja zoek het uit vent
Nee een cursus bemoei je met je eigen zaken is van een hoog IQwrote:Ik vraag me af wat jou probleem is, en als je antwoord met "jij" of "Je username" ben je wel de simpelste persoon op deze wereldwrote:wrote: als jij jezelf er door aangevallen voelt moet je misschien maar eens met de helft van deze mensen naar een bemoei je met je eigen zaken cursus gaan.
triest gozertje serieus haha.. Dat je een dj niet goed vindt, hoef je niet zo te laten zien toch? kan ook op een andere manier.. En het is tegen de regels van dit forum :')
Maarja zoek het uit vent
ik zal mijn username ook verandere: WMFwasdeslechsteafsluiterooitwrote:Beter dan huilen als de motherfucker om mijn username
Obvious trol is obviouswrote:Dat mag je toch doen?
Ik bedoel ik ga er niet een half uur om huilen hoor XD
en daarbij, ik ga jou mijn 5 redenen geven waarom IK wildstylez een van de slechtste DJ's vind.
maar dan moet je goed lezen dat dit MIJN mening is.
Hij heeft ook wel een paar leuke tracks, maar dat heeft elke dj
1. Ik vind zijn melodieën de saaiste van allemaal.(feedback)
2. Ik vind het allemaal te gemaakt.
3. Bij de helft van zijn nummers kan je een loop aanzetten.
4. WTF is Huh voor een nummer ik vind dat het meest ongeinspireerde nummer ooit.
5. Als hij draait hoor ik 35% van de tijd geen bass maar meezing/klap stukjes, en dat vind ik niet leuk, ik wil namelijk wel lekker door stampen
1.wrote: 1. Ik vind zijn melodieën de saaiste van allemaal.(feedback)
2. Ik vind het allemaal te gemaakt.
3. Bij de helft van zijn nummers kan je een loop aanzetten.
4. WTF is Huh voor een nummer ik vind dat het meest ongeinspireerde nummer ooit.
5. Als hij draait hoor ik 35% van de tijd geen bass maar meezing/klap stukjes, en dat vind ik niet leuk, ik wil namelijk wel lekker door stampen
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit topic en het "Welk nummer luister je nu?" topic jou favo topics zijn.. Hmmm..wrote:Hardstyle: B-Front & Alpha2 - Creation Absolves Time![]()
![]()
Hardcore - Tommyknocker - Criminal
Voor iedereen die z'n username niks vindt...wrote:ik zal mijn username ook verandere: WMFwasdeslechsteafsluiterooitwrote:Beter dan huilen als de motherfucker om mijn username![]()
als jij mij goede redenen geeft waarom wildstylez slecht is kan ik er meeleven, maar die geef je niet :')
nee dat mag niet want mijn username was eerst donkeyrollers en die moest ik ook laten veranderen tenzij ik echt de artiest zelf was dus dan vind ik dat in dit geval ook zowrote:Voor iedereen die z'n username niks vindt...wrote:ik zal mijn username ook verandere: WMFwasdeslechsteafsluiterooitwrote:Beter dan huilen als de motherfucker om mijn username![]()
als jij mij goede redenen geeft waarom wildstylez slecht is kan ik er meeleven, maar die geef je niet :')
Hypocriet gelul.
Als er iemand binnekomt die heet ZANYFAN mag het wel, maar zo'n naam over iemand die steeds geliefder begint te raken op 't forum hier neeeeeee, dat mag niet he!!!
Zeuren om usernames vind ik een beetje nutteloos.
OT:
Zany - Pillz