weer Chaos voor mij 
Mijne ook al de hele weekwrote:weer Chaos voor mij
Mijne ook al de hele weekwrote:weer Chaos voor mij
wrote:The Machine - Mistress Of Darkness
wat een kneiter van een track, heel erg vet hoe ze bepaalde samples (o.a. het huilen en grommen van de wolf) in de track hebben verwerkt...en die kicks knetteren zo hardwrote:Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night
wrote:Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night
Ja dat vind ik ook zo geniaal aan die track, het gekraak van de kicks klinkt juist wel vet!!wrote:wat een kneiter van een track, heel erg vet hoe ze bepaalde samples (o.a. het huilen en grommen van de wolf) in de track hebben verwerkt...en die kicks knetteren zo hardwrote:Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night![]()
wrote:Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night
x2 , Deze moet ik Live horen!wrote:wrote:Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night
Dat geluk heb ik al gehadwrote:x2 , Deze moet ik Live horen!wrote:wrote:Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night
Echt een plaat die live nog beter tot zn recht komt. Na een vrij oninteressant setje van Toneshifterz op fusion: tnl was dit de laatste plaat en die zorgde voor heel wat opschudding bij mijwrote:x2 , Deze moet ik Live horen!wrote:wrote:Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night
wrote:Chaos