Deze magische NC era, zo'n crack rip en dan ook nog een unreleased tijdcapsule... 10/10 je had er bij moeten zijnwrote:Hoeveel nostalgie wil je hebben?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Als jij de tijdcapsule regelt doe ik de restwrote:Deze magische NC era, zo'n crack rip en dan ook nog een unreleased tijdcapsule... 10/10 je had er bij moeten zijnwrote:Hoeveel nostalgie wil je hebben?
Al heeft hij me wel laten weten ooit een keer zijn oude productie PCs op te starten om te kijken wat er nog allemaal is.
Fingers crossed
View on YouTube
Grandioos spul
Grandioos spul
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
was toch een nieuwe versie van gemaakt?! Zit iig dezelfde melodie in. Al haalt die het bij lange na niet bij de originele unreleased versie.wrote:eeuwig zonde dat hij deze niet meer heeft.
Al heeft hij me wel laten weten ooit een keer zijn oude productie PCs op te starten om te kijken wat er nog allemaal is.
Fingers crossed
View on YouTube
Ik heb zelf de originele Universe Twisters van de website van (volgens mij?) The Matrixx/XXellerator geript en daar zit ook die jingle niet doorheen en is naar mijn weten de meest 'zuivere' en HQ rip die er van rond ging destijds. Stuur maar een pb als je een linkje wil
OT:
View on YouTube
Die is 192kbs geloof ik. En light heeft een soortgelijke melodie idd en wat je zegt, komt niet in de buurt.
Shout Out (Donkey Rollers Remix)
Een van m'n favoriete vocals binnen hardstyle denk ik, en die kick in de mix jonge pfff
Een van m'n favoriete vocals binnen hardstyle denk ik, en die kick in de mix jonge pfff
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
View on YouTube
Dankzij ons Geck-o weer eens deze opgedoken, wat een dreunen pffff
Dankzij ons Geck-o weer eens deze opgedoken, wat een dreunen pffff
Tijdens het drastisch updaten van m'n Spotify playlists deze weer herontdekt. De melodie gaat door merg en been
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Dangerous 2.0
Dangerous 2.0
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013