Freakshow - Something Inside Me
Die titel krijgt op deze manier zo'n andere betekeniswrote:Freakshow - Something Inside Me

Die titel krijgt op deze manier zo'n andere betekeniswrote:Freakshow - Something Inside Me

Zo'n vette plaatwrote:View on YouTube
Ben ik de enige die de originele veel vetter vind?wrote:Nutty T vs. Vazard & Delete - The Reaper (Nutty T Ruff Mix)
Vind ze beide heel vet. Maar vandaag ga ik voor deze variant. Goedgekeurd?wrote:Ben ik de enige die de originele veel vetter vind?wrote:Nutty T vs. Vazard & Delete - The Reaper (Nutty T Ruff Mix)
Tuurlijk iedereen is anders smaken verschillen nou eenmaal als iedereen hetzelfde mooi vond zou het leven ook maar zo saai zijn dus maakt niet uit ben niet boos.wrote:Vind ze beide heel vet. Maar vandaag ga ik voor deze variant. Goedgekeurd?wrote:Ben ik de enige die de originele veel vetter vind?wrote:Nutty T vs. Vazard & Delete - The Reaper (Nutty T Ruff Mix)
wrote:HET HELE B-FRONT ALBUM GVD.
Waar haal jij al deze wijsheid toch altijd vandaan mijne freund?wrote:Tuurlijk iedereen is anders smaken verschillen nou eenmaal als iedereen hetzelfde mooi vond zou het leven ook maar zo saai zijn dus maakt niet uit ben niet boos.
Hij heeft alles op een rijtje, alleen niet in de juiste volgorde met als resultaat dat zijn wijsheid als een scheurkalender is en niet elke dag even wijs kan zijnwrote:Waar haal jij al deze wijsheid toch altijd vandaan mijne freund?wrote:Tuurlijk iedereen is anders smaken verschillen nou eenmaal als iedereen hetzelfde mooi vond zou het leven ook maar zo saai zijn dus maakt niet uit ben niet boos.
Je kent mij schijnbaar beter dan dat ik dat zelf doe Marhan.wrote:Hij heeft alles op een rijtje, alleen niet in de juiste volgorde met als resultaat dat zijn wijsheid als een scheurkalender is en niet elke dag even wijs kan zijnwrote:Waar haal jij al deze wijsheid toch altijd vandaan mijne freund?wrote:Tuurlijk iedereen is anders smaken verschillen nou eenmaal als iedereen hetzelfde mooi vond zou het leven ook maar zo saai zijn dus maakt niet uit ben niet boos.