De Fusion Yearmix van 2010 mag er ook wezen!wrote:Kwam 'm weer tegen toen ik de Fusion Yearmix 2012 op had staan, beste yearmix ooit imowrote:jaaaaa deze. Zet deze nog wel eens op, zo'n dikke ploat!wrote:Code Black - F.E.A.R.
Geck-O & Phrantic - The Hard Way, was genieten gister 
wrote:Geck-O & Phrantic - The Hard Way, was genieten gister
Beide waren genieten gisterenwrote:Noisecontrollers - Interview
Adrenalize - Wherever The Light Ends 
View on YouTube
Deze op VWAB met Yannick, Job & Ramon.

Edit: Deze mag er ook wel bij:
View on YouTube
Deze op VWAB met Yannick, Job & Ramon.
Edit: Deze mag er ook wel bij:
View on YouTube
Ik was er natuurlijk niet bij he
Volgens mij haal je Indy en mij door elkaar Hoff. Twee druppels water hihi.wrote:Ik was er natuurlijk niet bij he
Ik was op dat moment aan het dansen met Eend, Grim & Helicaze. Was lit.
Deluzion - Aunt Rhody
Gvd een van de vetste platen op het moment vind ik
Gvd een van de vetste platen op het moment vind ik
Ewa, sorry broer. Ik typte dit bericht tegelijk met toen ik berichten las in de groepsapp waar Yannick op dat moment erg actief was. Je krijgt een baco'tje van me tegoed voor deze.wrote:Ik was er natuurlijk niet bij he
Ja nou is het gvd weer mijn schuld hé!?!!?1wrote:Ewa, sorry broer. Ik typte dit bericht tegelijk met toen ik berichten las in de groepsapp waar Yannick op dat moment erg actief was. Je krijgt een baco'tje van me tegoed voor deze.wrote:Ik was er natuurlijk niet bij he
OT: Zanza Labs - Control The Mind
Wat een klappen zaterdag.
Wat dacht je dan van Disk warrior Yannickwrote:Ja nou is het gvd weer mijn schuld hé!?!!?1wrote:Ewa, sorry broer. Ik typte dit bericht tegelijk met toen ik berichten las in de groepsapp waar Yannick op dat moment erg actief was. Je krijgt een baco'tje van me tegoed voor deze.wrote:Ik was er natuurlijk niet bij he
OT: Zanza Labs - Control The Mind![]()
Wat een klappen zaterdag.
Die ging nog 34924315 keer zo hard ja. Was lit.wrote:Wat dacht je dan van Disk warrior Yannick
Warface - Art of War, ik mis dat stijltje 
Hardstyle Mafia - Merciless Soul
Eindelijk zijn ze deze aan het afmaken
Eindelijk zijn ze deze aan het afmaken
Ja, deze is heel vet inderdaad.wrote:View on YouTube
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
Headhunterz & Wildstylez - Project.1 (Sound Rush Remix)
Noisecontrollers - Destroyer of Worlds