Raiders of the sun
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ivan Carsten - Bumpin Hard (Tuneboy remix)
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Plasmaravers - Shake & Dance
DJ Zealot - Charge (Club Mix) Geen woorden voor

zeker dik nummer !!wrote:DJ Zealot - Charge (Club Mix) Geen woorden voor![]()
![]()
ik luister m nu ook
art of fighters & tommyknocker- follow me

Fucking gruwelijk stukje muziek weer van hem, maar er zal wel weer zo gare Pitcher-kick onder zitten. Die gast moet echt eens leren bass in zijn muziek te stoppen.wrote:View on YouTube
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Niks mis met Pitcher's kicks 
dit nummer wordt toch gereleasd met Shine?
dit nummer wordt toch gereleasd met Shine?
Pitcher ( = Pollen productie) Kicks zijn helemaal prima! Die kunnen best hard gaan. Klinkt weer gezelligwrote:Fucking gruwelijk stukje muziek weer van hem, maar er zal wel weer zo gare Pitcher-kick onder zitten. Die gast moet echt eens leren bass in zijn muziek te stoppen.wrote:View on YouTube
Sorry, maar ik vind die kicks gewoon niet vol genoeg. Ze beuken niet, en bij het pitchen verliezen ze echt alle bass. Het is dat de rest van zijn tracks gewoon zo fucking goed in elkaar zitten (lees: melodie), anders zou ik ze nooit kopen. En ik luister ze bijna alleen op mijn PC, daar heb ik zulke gare speakers staan dat ik het verschil toch niet hoor.
En waarom moet dat (=Poll productie) er nou achter, even patsen met je kennis
?
En waarom moet dat (=Poll productie) er nou achter, even patsen met je kennis
Omdat hij misschien onder meerdere aliasen muziek maakt en dat onder die aliasen de kicks ook vol genoeg zijn?wrote: En waarom moet dat (=Poll productie) er nou achter, even patsen met je kennis?
Nee, voordat het verhaal komt dat Pitcher zelf niet produceert.wrote:Omdat hij misschien onder meerdere aliasen muziek maakt en dat onder die aliasen de kicks ook vol genoeg zijn?wrote: En waarom moet dat (=Poll productie) er nou achter, even patsen met je kennis?
En om aan te geven dat hij ook voor oa Dozer produceert... En heb je de bass van bijvoorbeeld Reverse of The Legacy wel eens gehoord?? Hij kan het dus wel
Bass Modulators - The Cube (Original Mix)
Bad Habitz & Gizmo - Fantasy Island Anthem 2009

-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Pavo - Communicate