+ 1wrote:Activator - Authentic Style
You're style is generic, mine's authentic made. I roll like a renegade, you need clinic aide
+ 1wrote:Activator - Authentic Style
vocals van 8 Mile zekerwrote:+ 1wrote:Activator - Authentic Style![]()
You're style is generic, mine's authentic made. I roll like a renegade, you need clinic aide
Kloptwrote:vocals van 8 Mile zekerwrote:+ 1wrote:Activator - Authentic Style![]()
nee zo bedoel ik het nietwrote:Hij wil daarmee juist wat duidelijk maken.En zo heet het album ook 'authentic style' dus waarom mag het er niet vaak in voor komen zou ik denken.
+1wrote:Hardstyle Mafia - Heaven Above
of
Crypsis - Get Hit
Huh??wrote:+1wrote:Hardstyle Mafia - Heaven Above
of
Crypsis - Get Hit
Gok eigenlijk van niet..wrote:Zullen ze Crump trouwens op IQ gaan draaien?? Of draaien ze daar alleen maar nieuwe hitjes?
Pitcher draait regelmatig Crump 2008 edit..wrote:Als jij het zegt kebab dan geloof ik het![]()
Ik sla Noisecontrollers dus over op IQ. Alleen voor Crump zou ik heen willen gaan.
heeeeeeel miss die Crump 2008 edit, die is wel vettttwrote:Als jij het zegt kebab dan geloof ik het![]()
Ik sla Noisecontrollers dus over op IQ. Alleen voor Crump zou ik heen willen gaan.