Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2008 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel simpel.. Ik wil weten wat je de beste sets vind en waarom.

Persoonlijke top 3 ooit, ook niet uitgekomen:
3. Davide Sonar Live @ SWAT Scantraxx, The Final, Outland Rotterdam, April 2008.
Hiervan is geen set losgekomen, maar ik ben daar echt door de grond heen gegaan. ZOOO lekker! Alle klappers kwamen. All Of Me, Beatz 4 U, Reactor.. Eindigen met Misunderstanding en Reactor! Heerlijk hard!

2. The Prophet @ DefQon1 2007
2 uur losgaan! Kon de eerste keer niet stilzitten toen ik hem hoorde. Een absoluut hoogtepunt in zijn carrière.

1. Yoji Biomehanika @ Sensation Black 2004
De meest heldige set ooit! Hij ging ZO ontzettend hard! Alle sounds van het publiek zitten onder die set, je hoort het publiek helemaal kapot gaan daar. Dan draait hij Blackout (Romeo Toscani & Yoji Biomehanika Mix).. Zet hem na de break, 1 sec voor de climax stil.. Publiek word gek! Hij RAMT hem der werkelijk in! God allemachtig.. Je kan gewoon merken hoe bijzonder die set was! (filmpje van het stukje wat ik bedoel: http://nl.youtube.com/watch?v=YfIPt5Ai5P0) Aan het einde leek hij klaar, mocht hij nog 10min extra. Superdikke pitch van de White Anthem van dat jaar + een top Hard-Trance nummertje. Ik luister nog steeds met plezier!

Top 3 van dit jaar, wel uitgekomen:

3. Sensation White - The Megamix 2008
Prima kort overzicht van een mooie lijst hitjes.

2. Brennan Heart @ InQontrol 2008
Watch Me Grow.. Die bass sloopt gewoon zoveel! Een zeer goede set, met veel energie erin

1. Noisecontrollers LIVE @ Emporium 2008
Helaas opnieuw gedaan in de studio voor de opname, maar toch bijzonder lekker! Kort maar krachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2008 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1 Zany & the prophet B2B @ Qlimax 2007
2 Dana @ inqontrol 2008
3 The Prophet @ Hardbass 2008

Deze schoten mij als eerste te binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2008 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
1 Zany & the prophet B2B @ Qlimax 2007
2 Dana @ inqontrol 2008
3 The Prophet @ Hardbass 2008

Deze schoten mij als eerste te binnen.


Grappig: Ik vind die Zany Vs. Prophet echt een enorme poepset! Het kon me op de een of andere manier niet echt boeien..
Dana @ IQ was mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2008 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

De Top 3 Uitgekomen :


1) Scope Dj & Abject [06-08-06]: Lekker opbouwend, geweldige overgangen, Jaja deze kerel kan zwaar goed draaien

2) Q-Base 2005 - Super Marco May: Niet egt een van men toppertjes maarjaa ... Veel OHS, mijn voorkeur, ook nog wel leuk gemixt. Zijn Track Fuego De Caveza, jongens als je die hoort, Daar ga je gwoon lekker van uit je dak !

3) Wordt nog wel geêdit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2008 15:04 
 
Hardtraxxer

D-Block & S-Te-Fan @ Q-Base 2007
The Prophet @ Hardbass 2008
The Prophet @ Defqon.1 2007

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 17:15 
 
Hardtraxxer

DefQon 2006 - Donkeyrollers (kan ook 2005 zijn) mooiste 3 kwartier van mij leven.!
InQontrol 2008 - Wildstylez (Willem was ziek) eerste keer dat ik de project 1 sound hoorde.
Trance Energie 2008 - Tiësto (Oeps :$ ) wat een fucking goede set. alleen mis je wel de lekkere bas maar wanneer je Pascal Feliz - Platinum hoor kan ik me zeker goed vermaken!

Mijn slechtste set vond ik de Alpha 2 op Q-base 2008. maja toen was ik ook gaar kan ook een reden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 18:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

top 3 ooit...weet niet, maar van 2008:
1. Brennan Heart @ In Qontrol 2008
2. Donkey Rollers @ Black 2008 (gewoon omdat ik me toen helemaal kapot heb gestampt! :clap: )
3. Zany & Vince @ Qlimax 2008 (zelfde als bij nummer 2 :clap: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. AVIO @ Defqon 2008 (volges mij is dat de liveset, maar heb ook wel eens ergens gelezen dat dat een promo cd is, weet niet zeker, maar klinkt asociaal vet)
2. Technoboy @ Defqon 2006
3. Prophet @ Defqon 2006
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AVIO was een gratis uitgedeelde CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ah okej, ja de liveset heb ik ook, maar nog niet zo vaak geluisterd, de tracklist is wel ongeveer hetzelfde als van die promo CD, dus dan zal ie ook wel zo vet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2008 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga nooit naar feesten, omdat me dat niet trekt.
1. Headhunterz vs Wildstylez @ Scantraxx 2008, is echt een geweldige set, heerlijk gewoon :woot:
2. D-Block & S-Te-Fan @ Q-Base 2007
3. Brennan Heart @ Inqontrol 2008
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2008 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:huh:, Na mijn eerste feest was ik verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2008 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emporium ga ik waarschijnlijk met paar mensen, dan zal ik voor het eerst op zo'n feest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2008 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er is er maar 1 en dat is C-Mind - The Revolution :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Men top3 livesets zijn vanaf vandaag opnieuw aangepast, Kwa betreffende nieuwe sets die hier op het forum verschenen zijn.

1)Alphaverb & Intractible One Present Bazz Implant LIVE @ Defqon1 2008
Ze hebben een aparte stijl die ik echt enorm Waardeer, Naar zo een setje zou ik uren kunnen luisteren

2)Scope Dj & Abject [06-08-06]
Omwille van de Heerlijke tracks die erin zitten, de prachtige overgangen

3)Da Tweekaz live at global hardstyle X-Mas Sessions
1 reason,,, I LOVE TETRIS SOUNDZZZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Er is er maar 1 en dat is C-Mind - The Revolution :woot:

hehe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3. The Prophet @ Q-Base 2007
Vooral omdat dat de eerste keer dat ik Ride With Uz hoorde :love:

D-Block & S-Te-Fan
2 uur, goeie kwaliteit, geweldige muziek (+take on my bootleg :clap:)

1. Headhunterz @ Q-Base 2007
Alle nummers van deze set stuk voor stuk uber vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 13:54 
 
Hardtraxx Newbie

1. The Prophet @ DefQon1 2007
me eerste hardstyle ervaring :love: ben hierna van hardcore vooral hardstyle gaan luisteren :P

2. Black in Time live @ Sensation BLACK 2008
gewoon heerlijk, blijft maar lekker gaan.
3. The Prophet@Mystery Land 2008
vind de nummers wel lekker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

hmm mijn top 3.

1 . Noize suppressor vs angerfist live @ moh pole position

gewoon die style en die combo maken het een meester setje vind ik:D

2 . tommy knocker vs the viper @ 15 years of nightmare.

omdat er echt alleen maar knallertjes voorbij komen luisterd heerlijk weg.

3 . frontliner @ Q base 2008 open air

is gewoon een heerlijk hardstyle setje met alle knallers er in:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 18:10 
 
Hardtraxxer

1. The Prophet @ Defqon1 2007
2. & 3. Teveel om op te noemen, vooral Scantraxx & Qountdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeeh, leuk topic dit :thumbsup:

ehm, ff goed denken :innocent:

1. Headhunterz & The Prophet @ Qlimax 2006. (30 min)
Veel eigen (geweldige) nummers (was 't niet live :$ ?), publiek hoorde je er mooi bij, hun eigen stemmen & vooral de geweldige overenthosiasme stem van de net begonnen Willem, klonk geweldig:D, Zelfs de 50e keer had ik nog kippenvel. Vind miss nr. 2 nog wel beter, maar met deze set begon Hardstyle voor mij :innocent: .

2. The Prophet @ Defqon 2007 (2uur)
Vakantie naar Italië, heenweg 4x geluisterd, daar 'n paar keer, trugweg 4x geluisterd. En in totaal wel 40x, die uurtjes vliegen om. De beste hardstyle nummers in 't eerste uur, bouwt mooi op tot fijne hardcore, snelheid er in, daar hou ik wel van. En niet te vergeten Ruffian op zn best, niet midden door de tracks heen te lullen, maar geniale ingevingen :thumbup: . Wie kent deze? "wave your hands around, like youre a helicopter. Whatever right?"

3. Zany & Vince @ Qlimax 2008 (1.30)
Deze heb ik maar gekozen omdat ik deze laatste tijd heel vaak luister, geweldige nummers van zany's album, en hele fijne hardcorenummers. Je voelt hoe ze er een feest van maken :/ . & vince is gewoon held in draaien.

Andere favorieten HHZ @ Q-base 07, Prophet @ Decibel 2008, Prophet @ Mystery Land, Noisecontrollers @ emporium. Mooie setjes maar niet speciaal genoeg voor mijn top 3.

Leuk dit xD. Herinneringen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2009 21:45 
 
Hardtraxx Addict

uuuhhhmmmm lastige keuze........zo ff snel uit me hoofd. Zijn wel de sets waar ik zelf ook bij geweest ben dus gaat vooral qua beleving. (Mixwerk hoor je beter als je thuis achter je pc zit.)

3. Donkey Rollers Live @ BLACK 2008. ( Gewoon BEUKEN!!! )

2. A-Lusion Live @ Q-base 2007. ( Lekkere vlotte set die heerlijk doorknalde in zon shelter. )

1. Zany Live @ Sensation Black 2007. ( Gewoon een juweeltje. Harde klappers, Mooie melodieen, Nothing Else Matters LIVE ( was toen net uit ) De hele sfeer op dat moment. Plus dat het de set was waar ik het meest naar uitkeek die avond. Gewoon Super.

Ik heb natuurlijk ook genoeg andere sets van dj's gehoord op feesten waar ik er niet bij was en daar zitten uiteraard hele goede tussen zoals The Prophet op Defqon1 2007 en Zany op q base 2006. Waarvan ik het heel jammer vind dat ik daar niet bij kon zijn. maar ik vind dat het bij zo'n liveset ook om beleving gaat als je erbij bent. Sets waar je bij was en die je vet vond kunnen nog wel is tegenvallen als je ze later achter de computer terugluisterd.

Nou dit was in ieder geval mijn rijtje en m'n 1STE POST!!! op het Hardtraxx Forum.

Laterzzzzz en de groeten van Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 04:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deepack @ Qlimax 2003.. toen begon ik met de hardstyle, heerlijk!
Sensation Black 2008 Headhunterz, vond ik ook een lekker setje..
en The Prophet @ DefQon 2007 inderdaad..

Heerlijk, die herinneringen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 15:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
uuuhhhmmmm lastige keuze........zo ff snel uit me hoofd. Zijn wel de sets waar ik zelf ook bij geweest ben dus gaat vooral qua beleving. (Mixwerk hoor je beter als je thuis achter je pc zit.)

3. Donkey Rollers Live @ BLACK 2008. ( Gewoon BEUKEN!!! )

2. A-Lusion Live @ Q-base 2007. ( Lekkere vlotte set die heerlijk doorknalde in zon shelter. )

1. Zany Live @ Sensation Black 2007. ( Gewoon een juweeltje. Harde klappers, Mooie melodieen, Nothing Else Matters LIVE ( was toen net uit ) De hele sfeer op dat moment. Plus dat het de set was waar ik het meest naar uitkeek die avond. Gewoon Super.

Ik heb natuurlijk ook genoeg andere sets van dj's gehoord op feesten waar ik er niet bij was en daar zitten uiteraard hele goede tussen zoals The Prophet op Defqon1 2007 en Zany op q base 2006. Waarvan ik het heel jammer vind dat ik daar niet bij kon zijn. maar ik vind dat het bij zo'n liveset ook om beleving gaat als je erbij bent. Sets waar je bij was en die je vet vond kunnen nog wel is tegenvallen als je ze later achter de computer terugluisterd.

Nou dit was in ieder geval mijn rijtje en m'n 1STE POST!!! op het Hardtraxx Forum.

Laterzzzzz en de groeten van Tim


Goeie smaak :P

En welkommmmmm! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 16:24 
 
Hardtraxx Addict

THNX :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen