Jha er zijn weer een paar mooie top 10 toegevoegd
wat is er nu precies 'mooi' aan een top10wrote:Jha er zijn weer een paar mooie top 10 toegevoegd
edit: top 10 idd
wat is er nu precies 'mooi' aan een top10wrote:Jha er zijn weer een paar mooie top 10 toegevoegd
Top 10 zul je bedoele, maarja....wrote:wat is er nu precies 'mooi' aan een top40wrote:Jha er zijn weer een paar mooie top 10 toegevoegd?
Is eigenlijk gewoon om te zien welke artiest welke tracks gaat uitbrengen ..wrote:Wat is het nut van dit topic of is dit een vraag die ik eigenlijk niet zou moeten stellen??
Eerst keek ik er wel is regelmatig op, toen er een paar grotere dj's bij elkaar in zo'n Charts topic werden gezet. Maar nu word het allemaal veel te druk voor mij. ik heb de site van de artiest sneller ingetypt en daar op charts gedrukt dan dat ik m hier in heb gevondenwrote:Is eigenlijk gewoon om te zien welke artiest welke tracks gaat uitbrengen ..wrote:Wat is het nut van dit topic of is dit een vraag die ik eigenlijk niet zou moeten stellen??
Is eigenlijk ook niet de bedoeling om hier alle top10s neer te zettenwrote:
Eerst keek ik er wel is regelmatig op, toen er een paar grotere dj's bij elkaar in zo'n Charts topic werden gezet. Maar nu word het allemaal veel te druk voor mij. ik heb de site van de artiest sneller ingetypt en daar op charts gedrukt dan dat ik m hier in heb gevonden
haha ja dat is ook zowrote:Is eigenlijk ook niet de bedoeling om hier alle top10s neer te zettenwrote:
Eerst keek ik er wel is regelmatig op, toen er een paar grotere dj's bij elkaar in zo'n Charts topic werden gezet. Maar nu word het allemaal veel te druk voor mij. ik heb de site van de artiest sneller ingetypt en daar op charts gedrukt dan dat ik m hier in heb gevondenEigenlijk alleen de belangerijkste waar we het meeste van horen laat het me zo zeggen
Maarja als sayen zich maar amuseert
Hoezo staan die bij elkaar ?wrote: 10- The KGB's - Sandmen / Infinity (DJ Phil Ty Rmx)
Tip:wrote:Er zijn er weer toegevoegdt
binnekort meer
Ik mis wel die Frontliner - TBA met die soort van Spacer sound of is dat nu Greenhouse?wrote:03. Frontliner & Ruthless - TBA
Dikke shit, dan wordt die wss met Two Worlds gereleased![]()
Ja +1 dat TBA altijd in die top10 lijsten, heb je eigelijk nog niks aanwrote:Ja maar van mij hoeft 'ie ze niet in z'n top 10 lijsten te zetten, is echt onduidelijk zo