Leuk dat ze een setje gaan draaien maar vind je die aankondiging niet een beetje overdreven? Alsof die toneshifterz zo goed draaien :')
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Fusion waren ze drama, zelfs presteren om 2x hetzelfde nummer te draaien. Als ze 5 (In Darkness, Origins of Life, Worlds Collide, Dead of the Night en de Nieuwe Toneshifterz & B-Front) nummers van hunzelf doen en de rest willekeurig van het Fusion label ben ik tevreden 
De aankondiging is idd overdreven, maar ze zijn zeker goed op weg. Qua producers heb ik ze redelijk hoog staan, als dj's niet echt. Zal proberen te luisteren.
-
A
Oké
:') :') :') :') :')wrote:The Limit presents Toneshifterz
plaatje
5 november is het zover... Een duo dat speciaal uit Australië naar Nederland komt om ons land te laten voelen wat echte Hardstyle is. Onder het label van Fusion Records draaien zij de beste tracks uit de Hardstyle scene. The Limit - Madd Friday presents: Toneshifterz!
Dit superduo mag je niet missen als de Hardstyle-roots al diep in je geworteld zitten! Met knallende kicks, snerpende synths en euphorische vocals zijn de Toneshifterz niet weg te denken uit de nieuwe generatie hardere stijlen.
Luister dus allemaal op vrijdag 5 November naar The Limit!
Elektro Shock danwrote:Fusion waren ze drama, zelfs presteren om 2x hetzelfde nummer te draaien. Als ze 5 (In Darkness, Origins of Life, Worlds Collide, Dead of the Night en de Nieuwe Toneshifterz & B-Front) nummers van hunzelf doen en de rest willekeurig van het Fusion label ben ik tevreden
-
S
Toneshifterz, in beek? 
Zolang ze hier maar niet mee carnaval staan
Zolang ze hier maar niet mee carnaval staan
Nja zou mogen, maar ben dat nr beetje beu.wrote:Elektro Shock danwrote:Fusion waren ze drama, zelfs presteren om 2x hetzelfde nummer te draaien. Als ze 5 (In Darkness, Origins of Life, Worlds Collide, Dead of the Night en de Nieuwe Toneshifterz & B-Front) nummers van hunzelf doen en de rest willekeurig van het Fusion label ben ik tevreden?
Drop It is ook nog een lekker nummer van hun I.M.O.
wrote:Drop It is ook nog een lekker nummer van hun I.M.O.
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Hoort er gewoon een beetje bij.. trek je er niet teveel van aan johwrote:Leuk dat ze een setje gaan draaien maar vind je die aankondiging niet een beetje overdreven? Alsof die toneshifterz zo goed draaien :')
-
S
Op de site werd laatst oko zo'n lokale dj aangekondigd:
"Met snoeiharde synths"

"Met snoeiharde synths"
Agreed. Snap niet dat veel mensen hier Toneshifterz bashen, ze brengen toch redelijk harde tracks uit.wrote:wrote:Drop It is ook nog een lekker nummer van hun I.M.O.Zit goed in elkaar die track, alles opgehoopt hebben ze een prima jaar achter de rug!
EDIT: Tracks zitten meestal ook goed in elkaar.
Das Mc. Da Kippetjewrote:Komt die chick uit het plaatje ook?
beter dan DV8
Inderdaad, een 8-tracker, 3 tracks met Bioweapon en 2 met NitrouZwrote:wrote:Drop It is ook nog een lekker nummer van hun I.M.O.Zit goed in elkaar die track, alles opgehoopt hebben ze een prima jaar achter de rug!
+1wrote:Leuk dat ze een setje gaan draaien maar vind je die aankondiging niet een beetje overdreven? Alsof die toneshifterz zo goed draaien :')
haha! ik was afgelopen vrijdag nog in de studio tijdens the limit, normaal draaien ze daar house en hun nu helemaal blij dat toneshifterz en jowan langskomen.. ze waren alleen bang dat de studio er te klein voor was :')
-
PHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2010
- last seen Apr 2011
Komende vrijdag dus weer!wrote:Eerste vrijdag van de maand is het sinds kort hardstyle daar.
van 21.00 - 24.00
Met idd Toneshifterz
maar ook System Overload en MC Apster
ook kun je de laatste kaartjes voor Fusion 2010 winnen. SMS hiervoor "VLOH FUSION" naar 3010.
tune in @ http://www.thelimit.fm
-
PHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2010
- last seen Apr 2011
Tune vanavond in om 21.00 via http://www.thelimit.nl
Pitchcontrollers.
Originele naam zeg..
Originele naam zeg..
Wat boeit de naam eigenlijk?wrote:Pitchcontrollers.![]()
Als ze maar draaien kunnen
Naam boeit wel. Je naam geeft meteen al een eerste indicatie en die moet al wel een beetje redelijk zijn..wrote:Wat boeit de naam eigenlijk?wrote:Pitchcontrollers.![]()
Als ze maar draaien kunnen.
Ik heb anders genoeg mensen met een normale naam heel debiel zien doen.wrote:Naam boeit wel. Je naam geeft meteen al een eerste indicatie en die moet al wel een beetje redelijk zijn..wrote:Wat boeit de naam eigenlijk?wrote:Pitchcontrollers.![]()
Als ze maar draaien kunnen.
Maar goed. Ieder zijn ding.