Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 16:49 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Yoo Hardtraxx! Iedere woensdag posten wij voortaan op Instagram onder het mom van 'Terugblik Woensdag' een aantal toffe, grappige, sfeervolle filmpjes van feesten en mensen die uit hun plaat gaan en dergelijke. We checken sowieso al even jullie losgaantopic hier, maar hebben jullie nog meer toffe filmpjes, van memorabele momenten op feesten bijvoorbeeld?

Het mag van alles zijn, als het maar harddance en/of festival gerelateerd is! Bedankt alvast voor jullie input :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoo Party-vervoer!

Er gaan volgens mij nog wel paar toffe gifjes in het rond op bepaalde whatsapp groepen. Zou daar eventjes gaan kijken man. Succes! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Een klassieker:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Een klassieker:



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kennen jullie deze al????
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
kennen jullie deze al????


Nee! Die ken ik nog niet. Hoe noem je dat dansje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

inb4 mezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: meh misschien maar beter niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
edit: meh misschien maar beter niet.


Kut, wat stond hier? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 12:03 
 
Hardtraxx Addict

Intents 2009 @ Josh & Wesz Outrageous! stage.


Was mijn eerste feestje. @ 22 seconde sta ik links met dat zwarte vest en wit t-shirt.
Poh, nu ik dit terug zie krijg ik toch weer een grote glimlach. Wat een tijd was dit.

Ik weet nog wel dat mijn maten me toen echt van het terrein moesten slepen omdat ik tot het einde wou blijven. Maar we moesten de trein wel halen toen.

Eentje om nooit te vergeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 13:04 
 
Hardtraxxer



Zelf deze video gemaakt op CRAFT 2015, echt net voordat het hele feest afgeblazen werd. Hadden er een heel weekend Amsterdam omheen geboekt. Nadat Still Here in de DEFQON.1 endshow voor meters kippenvel had gezorgd, knalde Brennan Heart hem in de stromende regen er op. De sfeer op CRAFT was ondanks de hele pleuriszooi echt maximaal genieten.

Echt zonde dat het zo heeft moeten lopen, maar daardoor wel altijd een magische gedachte gebleven hoe ongekend vet die paar uurtjes daar waren :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 13:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In het verlengde van CRAFT, mijn video van die dag. Sfeer zat er juist door de pleuriszooi gigantisch in, iedereen wilde ondanks alles gewoon uit zijn plaat gaan!

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
In het verlengde van CRAFT, mijn video van die dag. Sfeer zat er juist door de pleuriszooi gigantisch in, iedereen wilde ondanks alles gewoon uit zijn plaat gaan!



Haha, is die van jou joh. Dat filmpje heb ik echt vaak bekeken. Heerlijk. Puur feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar is stefaneke op wish
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 16:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waar is stefaneke op wish

Intents*
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waar is stefaneke op wish




@1:23, met AVIO shirt. Net 17 lentes jong. Goed van de wap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waar is stefaneke op wish




@1:23, met AVIO shirt. Net 17 lentes jong. Goed van de wap.


De after movie echt zo tering vaak bekeken vroeger haha. Dit was echt goud! Wat zou ik zo'n sfeer en zo'n line-up weer terug willen op feesten joh :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
De after movie echt zo tering vaak bekeken vroeger haha. Dit was echt goud! Wat zou ik zo'n sfeer en zo'n line-up weer terug willen op feesten joh :D


Dit was echt een geweldig evenement. Radical zijn eerste optreden, op de Magic Show stage. Stond daar een oudere vrouw te kijken, was het z'n moeder :P.

Ook prachtig hoe mijn kameraad werd betrapt met drugs op de WC, van het festivalterrein werd verwijderd, en een uur later weer binnen was door over de hekken te klimmen :P.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen