Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

Hier ook nogmaals: Gefeliciteerd kerel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:44 

Artiest

Haha thanks en jaaaa de planning klopte gewoon hoor :P t is natuurlijk wel wat makkelijker als ik t elke week scherp in de gaten hou :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd man :thumbsup:

Geniet er van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:34 

Artiest

Thanks!

Radioshow planning update:
NR 113 23-02-2011
Danny V
NR 114 02-03-2011
The DizZorder's Harddance Special
NR 115 09-03-2011
Geck-o Early Special

En ik heb mijn nieuwe Therabyte release toegevoegd (zie hardtrance releases topic)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar Q-Dance presents: Theracords? :woot: Ik zeg doen Thera!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:04 

Aan het typen...

Dan mag het beleid van Q-dance in het komende half jaar nog wel drastisch veranderen wil dat gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dan mag het beleid van Q-dance in het komende half jaar nog wel drastisch veranderen wil dat gebeuren :P

Hoezo, is theracords niet al te mainstream voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 21:28 

Hardtraxx Addict

dj-rico01 schreef:
Lyst schreef:

Q-Dance richt zich vooral op de dagjesmens. Vraag is aan een willekeurig persoon die hardstyle luisterd of die gene ooit heeft gehoord van Theracords. Dat zullen dr niet veel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Lyst schreef:

Hipster Kitty :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Ze hebben overigens groot gelijk om zich op die mensen te richten als ze een HMH en dergelijke willen vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

En toch denk ik dat de HMH aardig vol kan raken ;) Denk dat er toch wel aardig wat Theracords aanhangers zijn. Bovendien heeft Q een grote naam, dus zullen (dagjes)mensen misschien toch wel de stap nemen om een kaartje te kopen ookal kennen ze theracords (bijna niet).

Al denk ik dat het toch nooit zal gebeuren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Als je kijkt hoe weinig mensen naar Heartbeat gaan denk ik dat de kans wel heel klein is om de HMH vol te krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Als je kijkt hoe weinig mensen naar Heartbeat gaan denk ik dat de kans wel heel klein is om de HMH vol te krijgen..

Dat. Q-Dance mag dan een goede promotiestrategie hebben, zonder de bekende namen blijven de mensen die af en toe gaan gewoon weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:13 

Donateur

Khadber schreef:
Edwinn schreef:

Dat. Q-Dance mag dan een goede promotiestrategie hebben, zonder de bekende namen blijven de mensen die af en toe gaan gewoon weg.

Zag je ook wel bij Q-Dance present fusion, duurde ook veel langer voor het uitverkocht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Hmmm, daar hebben jullie zeker gelijk in! My bad ^^ maar zou alsnog wel dik zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:54 

Hardtraxx Elite

gister thera nog zien draaien en zoals altijd even gepraat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:45 

Donateur

Edwinn schreef:

Ja dat willen we ook niet hebben he :D
Gewoon rammen met die handel met 200 man in een lege HMH, lekker belangrijk :cool: Of anders gewoon een Theracords-area in de bovenste zaal, chill toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:46 

Donateur

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:

Gewoon rammen met die handel met 200 man in een lege HMH, lekker belangrijk :cool: Of anders gewoon een Theracords-area in de bovenste zaal, chill toch...

In de bovenste zaal is al geil :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

Het is toch veel vetter om een redelijk kleine zaal te hebben met alleen maar liefhebbers, dan een grote zaal met alleen maar dagjesmensen.. Ik heb liever een Loudness als een Qlimax, en zeker met dit soort muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:55 

Donateur

inderdaad, liever klein maar fijn :loving: Altijd zo'n sfeertje heb je dan, iedereen is elkaars vriendje :loving: Allemaal 1 doel ! STAMPUHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:00 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Gewoon rammen met die handel met 200 man in een lege HMH, lekker belangrijk :cool:

ben ik t nii eg mee eens, kom net van sunday raw in crystal venue... lege boel daar, erg jmmr want werd best goed gedraaid! magoed wat doe je anders op een zondag dan gratis uitbrakken daar tijdens een goeie tune... ^^
maar zie tog liever een volle bak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 10:08 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Edwinn schreef:

Aan de andere kant, die namen zijn bekend bij de massa, omdat Q ze veel in de lineups heeft gegooid. Ze houden die bekende namen natuurlijk zelf in stand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Edwinn schreef:

Aan de andere kant, die namen zijn bekend bij de massa, omdat Q ze veel in de lineups heeft gegooid. Ze houden die bekende namen natuurlijk zelf in stand.

Het heeft ook met toegankelijkheid te maken. En ik neem aan dat je begrijpt dat de populairste acts ook ietwat toegankelijker zijn dan Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 10:36 

Aan het typen...

In dit geval wel ja, maar er zijn ook genoeg toegankelijke, voor de massa onbekende, namen die net zo goed zijn maar niet de kans krijgen, omdat ze niet bij platinum of die zusteragencies zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

Thera @ Hardstate schreef:
New track finished! Dj Thera - Tunnel Vision -> Rough hardstyle track with a little trancy feel to it and also a quite heavy revbass

:woot:
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen