hahaha dat eigenlijk best vet kunnen wordenwrote:Komt er een Thera & Headhunterz track?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
kon het niet laten

Hij is geband. Waarschijnlijk dus omdat hij met Hhz op de foto is gegaan, wat een triest gedoe..wrote:Als hij nou eens Do The Happy Face zou draaien op Hard Bass..!!wrote:Want? Gaat ie Theracords supporten?wrote:Tja, gisteren was HHZ een held dus ik drukte de LIKE in op FB en ben met m op de foto gegaan![]()
Waar staat dat van GHF? Kan iemand een link sturen?
http://www.globalhardstyle.com/forum/me ... ile&u=3124
Wie neemt GHF eigenlijk nog serieus behalve GHF zelf 
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Ik :O GHF boven alles JWZ!wrote:Wie neemt GHF eigenlijk nog serieus behalve GHF zelf
Ik had een berichtje op GHF geplaatst aan de hand van die ban van SCuLwrote:Wie neemt GHF eigenlijk nog serieus behalve GHF zelf
Pieter heeft wel een screenshot van wat ik had gepost
Beste knul,
Je begrijpt er geen snars van en ik betwijfel of je de hersencapaciteit hebt om het ooit te begrijpen.
De problematiek die speelt tussen GHF en Scantraxx gaat al dik 5, 6 jaar terug in de geschiedenis en omvat vele gebeurtenissen waarvan publiekelijk niet of nauwelijks informatie geopenbaard is. Iemand die van de nu-style generatie hardstyle is binnengekomen zoals jezelf (met een leeftijd van 21 nog een jonkie) kan dan ook onmogelijk begrijpen hoe de frictie is ontstaan die nu sites als GHF en HST van elkaar splijt.
Ik verzoek je daarom om eerst drie maal na te denken voordat je nogmaals onzinnige postings maakt. Bij deze is je account geschorst.
Het doet je wellicht goed om je primair te richten op sites waar jouw soort muziek en volk samenschoolt zodat je ons niet lastig valt.
MVG
SCuL
Dat is niet jouw soort, vriend.wrote: waar jouw soort muziek en volk samenschoolt zodat je ons niet lastig valt.
+5 voor degene die die website hackt en er keihard op zet
"Dit is niet mijn website vriend"

en dan op achtergrond Hhz - Haatmeneer
"Dit is niet mijn website vriend"
en dan op achtergrond Hhz - Haatmeneer
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ddos AANVAL! 
Ja laten we ons verlagen tot dat niveau
Bovendien zet je jezelf alleen maar voor schut voor die mensen daar als je een hype gebruikt in de actie.
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
whahah rustig maar, dit was een grapje hoorwrote:Ja laten we ons verlagen tot dat niveauBovendien zet je jezelf alleen maar voor schut voor die mensen daar als je een hype gebruikt in de actie.
Heb ook een stuk zitten lezen. Hypocriet gedrag zeg, ongelofelijk!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ga jij lekker Cohen spelen en thee met ze drinken, terwijl de rest van ons gaat lopen gijnen over wat wel grappig zou zijnwrote:Ja laten we ons verlagen tot dat niveauBovendien zet je jezelf alleen maar voor schut voor die mensen daar als je een hype gebruikt in de actie.
GHF liep altijd al beetje te zeuren, maar zulke lui vind je overal. Ook op hardtraxx.
Ik blijf erbij, je bent mijn persoonlijke HardTraxx held.wrote:Ook op hardtraxx.
Ahja ik kan me dr niet druk om maken! Het is niet mijn forum vriend
Ontopic:
View on YouTube
Slechte geluidskwaliteit van de opkomst, maar ik vond t zo vet dat ik t er toch in heb geplaatst
Daarna wel goede quality 
Ontopic:
View on YouTube
Slechte geluidskwaliteit van de opkomst, maar ik vond t zo vet dat ik t er toch in heb geplaatst
Tijdens de sexual thrill
vind dat altijd zo vet dat je helemaal uit je bol gaat pieter 
Whaha kiek m goan dan! wat was dat heerlijk zeg! uurtje hardcore derna stelde nii zoveel voor nadat jullie gedraaid hadden
"I always have my happy face on!" 
snap nii hoe diegene die t gefilmd hem stil kon staan.. kheb ook wel aantal filmpjes ma die zijn niet echt voor de beelde
View on YouTube
snap nii hoe diegene die t gefilmd hem stil kon staan.. kheb ook wel aantal filmpjes ma die zijn niet echt voor de beelde
View on YouTube
Vanavond en morgenavond Catatonic Overload @ Theracords Radioshow.
Vanavond op Fear FM (19:00, geloof ik).
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
word zeker luisteren, hoop wat nieuwe nummers van jullie te horenwrote:Vanavond en morgenavond Catatonic Overload @ Theracords Radioshow.
Eentje maar. De overige nieuwe nummer hebben we nog niet in de radioshow gegooid, omdat die releases nog even op zich laten wachten.wrote:word zeker luisteren, hoop wat nieuwe nummers van jullie te horenwrote:Vanavond en morgenavond Catatonic Overload @ Theracords Radioshow.
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
okwrote:Eentje maar. De overige nieuwe nummer hebben we nog niet in de radioshow gegooid, omdat die releases nog even op zich laten wachten.wrote:word zeker luisteren, hoop wat nieuwe nummers van jullie te horenwrote:Vanavond en morgenavond Catatonic Overload @ Theracords Radioshow.
toch wel benieuwd naar die nieuwe track van jullie