Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 18:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Bijvoorbeeld Riot Shift vs Ressurectz/ Retaliation vs Aversion zou ik wel echt vet vinden, aangevuld met een extra lange TCC set en wat solo setjes tussendoor van de andere gasten van het main label. Gewoon 1 dikke zaal met alles wat het label te bieden heeft, dan betrek je de talenten ook wat meer bij het main label ipv dat je het weer in een aparte zaal stopt.


Dat is waar, maar als je maar zo weinig uren hebt voor een zaal krijg je van die korte en gehaaste setjes en te veel duo setjes. Dat is ook minder helaas.

Je zou sowieso met een 10 years TC meermaals door het land kunnen, net als 5 years. Daarom zou je nog kunnen variëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Leuk om allemaal jullie suggesties te zien al zijn ze eigenlijk vrijwel allemaal niet meer haalbaar (niet iedereen is uberhaupt nog actief) :innocent: Verder valt me op dat jullie ook allemaal alléén maar t verleden willen zien, wat t extreem lastig maakt met al die artiesten bij verschillende agencies. Maar goed om te weten in ieder geval!t


Tiifa, 50% Drivium en Eyoung zijn mogelijk nog wel te porren voor een setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 10:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg tof om te zien hoe jullie allemaal meedenken! Wij komen in ieder geval zeer binnenkort naar buiten met een leuke nieuwe editie die overigens gewoon 1 area zal hebben en waar we qua budget/mogelijkheden sowieso het maximale uit proberen te halen.

Broken Balance schreef:
Je zou sowieso met een 10 years TC meermaals door het land kunnen, net als 5 years. Daarom zou je nog kunnen variëren.

Was ook zeker onze intentie, maar het blijkt stukken lastiger te realiseren aangezien iedereen nu bij andere agencies zit. Met de 5 years zat eigenlijk iedereen bij onze eigen agency, dan is het veel eenvoudigerom een pakket aan te bieden bij locaties/organisaties. Dat maakt het vooralsnog nu vele malen lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar zal het gaan plaatsvinden, of in welke regio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Tenslotte ben ik heel benieuwd naar hoe jullie een 10 years of Theracords avond zouden programmeren bijv van 23.00 tot 06.00 :) Nieuwsgierig hoe jullie daar tegenaan kijken :D


10 Years of Theracords - Episode 1 - The first 5 years:

23:00 - 00:00 - Geck-E
00:00 - 01:00 - Phrantic
01:00 - 02:00 - Prefix & Density
02:00 - 04:00 - Thera
04:00 - 05:00 - Deetox vs Exit Mind
05:00 - 06:00 - Delete

10 Years of Theracords - Episode 2 - The New Era

23:00 - 00:00 - Cellrock
00:00 - 01:00 - Project Exile vs Beatfreak
01:00 - 02:00 - Aversion vs Criminal Mayhem
02:00 - 03:30 - Thera
03:30 - 05:00 - Ressurectz vs Retaliation
05:00 - 06:00 - Caine

Gewoon 2 edities :D Misschien is er een locatie die je op vrijdag + zaterdag na elkaar kan boeken, scheelt kosten met opbouw en afbouw. Zo kun je een stuk meer van Theracords laten horen (zelfs die 4,5 uur set was te kort :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Waar zal het gaan plaatsvinden, of in welke regio?

Als het in Amsterdam is en er is 'maar' 1 Therabyte act zal ik die zeker even bezoeken. :) Ik blijf hopen op iets moois, die muziek blijft prachtig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 00:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom moet het in een plek zijn, 5 years was ook door het hele land heen op meerdere avonden over het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 12:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom moet het in een plek zijn, 5 years was ook door het hele land heen op meerdere avonden over het jaar.

Zoals ik al eerder zei, is het een stuk lastiger te regelen nu veel artiesten bij andere agencies zitten dan toen met 5 years toen iedereen bij onszelf zat

Er is in ieder geval wel een nieuwe editie bekend gemaakt in een regio waar we ook met de 5 years niet zijn geweest :innocent:

19 April, Patronaat, Haarlem

FB event: https://www.facebook.com/events/432591517484752/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 19:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leuk om onze naam voorbij te zien komen! Is onze nieuwe stijl jullie een beetje bevallen btw?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi. Iemand enig idee waar ik alle oude Free Theracords releases kan vinden? Op de site staan alleen recente free tracks, maar ik ben in dit specifieke geval op zoek naar THERFREE-012 (Goddamn Therafied).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hoi. Iemand enig idee waar ik alle oude Free Theracords releases kan vinden? Op de site staan alleen recente free tracks, maar ik ben in dit specifieke geval op zoek naar THERFREE-012 (Goddamn Therafied).

https://www.lololyrics.com/free-1013
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 02:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hoi. Iemand enig idee waar ik alle oude Free Theracords releases kan vinden? Op de site staan alleen recente free tracks, maar ik ben in dit specifieke geval op zoek naar THERFREE-012 (Goddamn Therafied).

Er staat op onze site ook een free releases package waar alle oudere free releases in zitten :)

https://www.theracords.com/the-free-release-package
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt, heren. :). Goddamn Therafied eens vollenbak pompen vanavond :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 11:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Bedankt, heren. :). Goddamn Therafied eens vollenbak pompen vanavond :bomb: .

Lekkaaaa :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 09:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vanavond hebben we onze laatste 10 years of Theracords avond in Patronaat Haarlem (overigens de eerste keer ooit dat we in die regio een TC avond hebben :woot: )

Timetable:
23.30 - 00.30 Eyoung
00.30 - 01.30 Geck-o
01.30 - 02.00 Two And A Half Kings (Dj Thera vs Geck-o feat Wavolizer)
02.00 - 03.15 Aversion
03.15 - 04.15 Deetox
04.15 - 05.00 10 Years of Dj Thera
05.00 - 06.00 Wavolizer

Verder is vandaag het derde jaar van Theracords in handige luister versies online gekomen op Spotify :love:
Check het uit: https://open.spotify.com/album/3w6jehqe ... KBnZ5TcQ-w
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2019 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuk dat Eyoung mocht openen! Ik heb genoten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Er is een verschil tussen stoppen met de muziek waar je hart in steekt en een platform voor die muziek. Het opheffen van therabyte neemt een hoop administratieve lasten weg, maar houdt Rik en Pieter in principe niet tegen om die muziek te blijven maken. Het levert toch geen boekingen op, dus heel het therabyte gedoe eromheen is nergens voor nodig, voor hun eigen producties althans. Sterker nog, Pieter heeft nu meer tijd, en dat gaat geen negatieve invloed hebben op de hoeveelheid hardertrance die hij maakt. Het niet hebben van een platform is wel eventueel een struikelpunt, maar ik stel voor dat dat soort 'fun' projectjes gewoon op de soundcloud gegooid worden, net zoals Rik doet.

Ik denk dat de meeste van jullie het ophouden van Therabyte zien als het ophouden van muziek en het in de steek laten van een passie. Slechts het platform verdwijnt, maar de muziek hoeft daarbij echt niet op te houden. Zolang Pieter de tracks kan blijven maken die hij wil maken, is er geen compromis qua creativiteit en ik ben van mening dat dat zonder therabyte nog steeds kan.

DjThera schreef:
Bedankt voor je post PNXRMX, klopt volledig weer!


Geinig om dit terug te lezen. Zover ik kan overzien is TCC - The Reason is de enige plaat in al die tijd (bijna 7 jaar zie ik..) die misschien een beetje in de buurt komt van de Therabyte stijl. Correct me if I'm wrong though.. :x
No hard feelings overigens, maar moest er opeens aan denken toen ik van die geweldige Therabyte muziek aan het genieten was. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 20:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha grappig inderdaad! Overigens vind ik tracks als Autumn Leaves en Never Get Enough van mij ( ook uitgebracht als T.C.C.) nog meer Therabyte achtig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Haha grappig inderdaad! Overigens vind ik tracks als Autumn Leaves en Never Get Enough van mij ( ook uitgebracht als T.C.C.) nog meer Therabyte achtig :)

Landscapes kan daar ook wel bij imo, heeft echt een hardtrance feel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 00:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ah ja natuurlijk! Ik dacht echt ff alleen aan t.c.c. hahahah!

Er komen het aankomende jaar wel weer wat meer klassiek getinte tracks aan overigens ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Haha grappig inderdaad! Overigens vind ik tracks als Autumn Leaves en Never Get Enough van mij ( ook uitgebracht als T.C.C.) nog meer Therabyte achtig :)

Aha, ff geluisterd, die zouden op Therabyte kunnen maar hadden toendertijd imo ook niet misstaan op Theracords. Zou afhankelijk geweest zijn van de andere platen op de release denk ik.

DjThera schreef:
Ah ja natuurlijk! Ik dacht echt ff alleen aan t.c.c. hahahah!

Er komen het aankomende jaar wel weer wat meer klassiek getinte tracks aan overigens ;) ;) ;)

Aha cool, wie weet dat ik ze voorbij zie komen. Volg de scene vrijwel niet meer, maar dat zal je niet verbazen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 05:51 
 
Hardtraxxer


Wat ging het er hier ziekelijk hard aan toe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik lees er zojuist pas iets in het Caine topic over, maar zit er een bepaalde gedachte achter het feit dat er vanaf nu gerealesed wordt onder de naam TC Records ipv Theracords?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 18:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik lees er zojuist pas iets in het Caine topic over, maar zit er een bepaalde gedachte achter het feit dat er vanaf nu gerealesed wordt onder de naam TC Records ipv Theracords?

Yes had ik al ns vermeld en heb t laatst in dit interview uitgelegd

Wellicht nog wel wat meer interessants hierin

http://widefuture.com/2020/01/10/interv ... -and-more/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draai ff Dj Thera - Landscapes (2019 Edit) op Rebirth x
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen