Leuke manier om wat meer te weten te komen over deze nog relatief nieuwe act. Hopelijk krijgen we er de komende tijd meer van te horen want ik vind de muziek die ze maken erg vet 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Thera gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Thera! Omdat het je BIRTHday is, mag je zaterdag Birth of A Flame (Heliopolis Mix) wel draaien hwahwhahw
Hypewrote:Thanks! Haha en ja hoor die gaat mee
@joey @joey
HYPE. Weet nog wel hoe die op het eerste TC Classics feest gedraaid werd, tering vette plaat. 
Hallelujah wat een weekend, hulde voor alle sets en de sfeer in de TC area tijdens Origins 
Heb geen camera gezienwrote:Met Origins gaan we weer lekka met een camera slepenwrote:Wanneer weer een nieuwe afl. Van theracords news/tv?![]()
Het was inderdaad de bedoeling maar ik heb zelfs mezelf gesloopt met mn setwrote:Heb geen camera gezienwrote:Met Origins gaan we weer lekka met een camera slepenwrote:Wanneer weer een nieuwe afl. Van theracords news/tv?![]()
Daarbij vonden we de sfeer ZO VET dat we er een area 2 aftermovie van gaan maken! We hadden dus wel degelijk een videodude rondlopen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Waarom moet ik mij inloggen op de theracords site als ik een set wil downloaden?
Je moet helemaal niets. Dat ten eerste!wrote:Waarom moet ik mij inloggen op de theracords site als ik een set wil downloaden?
Als je je eigen profiel aanmaakt op onze site, krijg je in ruil daarvoor gratis exclusieve content van ons. Niets meer, niets minder.
Dus dan moet je nog steeds een account aanmaken als je de set wilt downloaden.
Je bent er vrij in om te beslissen of dit het je waard is. Niks moet.wrote:Dus dan moet je nog steeds een account aanmaken als je de set wilt downloaden.
Helemaal waar! Elke week komt er nieuwe content op. Ook al onze releases komen er gratis te downloaden op te staan (let wel: de luistervriendelijke versie, niet de full dj vrs)
Mogen we - nu Exit Mind op Defqon draait - wellicht weer hopen dat hij terugkeert? Trouwens jammer dat enkel Caine er draait. Had op z'n minst Thera erbij verwacht..
Exit Mind zat toendertijd met zijn boekingen bij Next In Line (zeg maar de voorloper van Wishlist), dus dit staat volledig los van ons. Ik was net zo verrast als ieder anderwrote:Mogen we - nu Exit Mind op Defqon draait - wellicht weer hopen dat hij terugkeert? Trouwens jammer dat enkel Caine er draait. Had op z'n minst Thera erbij verwacht..
We balen uiteraard zelf ook erg dat we er, op Caine na, niet bij zijn.
Ook wel bijzonder allemaal he, zie niet eens een post van hem op facebookwrote:Exit Mind zat toendertijd met zijn boekingen bij Next In Line (zeg maar de voorloper van Wishlist), dus dit staat volledig los van ons. Ik was net zo verrast als ieder anderwrote:Mogen we - nu Exit Mind op Defqon draait - wellicht weer hopen dat hij terugkeert? Trouwens jammer dat enkel Caine er draait. Had op z'n minst Thera erbij verwacht..
Al vind ik het wel heel vet dat hij er staat
Was vooral groot fan van zijn platen. Op Defqon 2014 draaide hij ook in de blue en een jaar later krijgt hij Qapital main. Vervolgens 3 jaar stilte, uiteraard met redenen, maar alsnog best merkwaardig inderdaad hoe dit ineens tot stand komt.wrote:Ook wel bijzonder allemaal he, zie niet eens een post van hem op facebookwrote:Exit Mind zat toendertijd met zijn boekingen bij Next In Line (zeg maar de voorloper van Wishlist), dus dit staat volledig los van ons. Ik was net zo verrast als ieder anderwrote:Mogen we - nu Exit Mind op Defqon draait - wellicht weer hopen dat hij terugkeert? Trouwens jammer dat enkel Caine er draait. Had op z'n minst Thera erbij verwacht..
Al vind ik het wel heel vet dat hij er staatbenieuwd hoe dat vorm gaat krijgen.
View on FacebookPlease welcome our new sublabel: Theracords LABS
LABS is all about pushing boundaries, experiments and guidance.
Oh yeah...We're launching LABS with an album!! Chemical Compound Volume 1. Check out the teaser and welcome the new scientists of our LAB! Ressurectz // Criminal Mayhem // Outlaw // Re-Shock // Aversion
Thanks! Dat is de openingstrack van t album:wrote:Die eerste track klinkt vet zeg
"Dj Thera - Mad Scientist"
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Waarom is het een sub label en wordt het album niet gewoon op Theracords gereleased?