Ik ben benieuwd hoe het Theracords huwelijk er uit zal gaan zien!
Zal Hardtraxx TV een reportage gaan draaien?
Zal Hardtraxx TV een reportage gaan draaien?
Dat is Thera - Can't Remember met die Last World vocalswrote:Even een vraagje tussendoor,
DJ Thera - Concrete Canyon (Last World DJ Tool) komt deze track nog een keer uit
of wordt er ooit nog iets mee gedaan.
zou m namelijk graag een keer in HQ horen
zieke plaat
Evengoed graag FREE!wrote:Dat is Thera - Can't Remember met die Last World vocalswrote:Even een vraagje tussendoor,
DJ Thera - Concrete Canyon (Last World DJ Tool) komt deze track nog een keer uit
of wordt er ooit nog iets mee gedaan.
zou m namelijk graag een keer in HQ horen
zieke plaat
Dus?wrote:Hahah xD hij is exact tzelfde op de vocals na

Adaro schijnt die op verzoek ook gratis te verzenden naar je toch? Heb op zijn fb pagina wel eens zo'n foto serie gezien.wrote:Ken wel wat mensen met Adaro stickers
Ja klopt, als je hem een pm stuurt op fb krijg je er een toegestuurd.wrote:Adaro schijnt die op verzoek ook gratis te verzenden naar je toch? Heb op zijn fb pagina wel eens zo'n foto serie gezien.wrote:Ken wel wat mensen met Adaro stickers
Ik ook haha! Er zijn al partijen die interesse hebben getoond! Ik hou jullie op de hoogtewrote:Ik vind helemaal mooi.
wrote:Ik wil Wavolizer en Catatonic Overload en Phrantic
Kom zeker langswrote:Ik ook haha! Er zijn al partijen die interesse hebben getoond! Ik hou jullie op de hoogtewrote:Ik vind helemaal mooi.
Ik word hier dus echt heel erg blij van... de acts hoeven van mij niet per se te komen, als er dan maar gewoon een aantal CO2/Phrantic/oude Thera & Geck-O platen etc voorbij mogen komen (ookal heb ik over die laatste 2 geen twijfelswrote:Ik ook haha! Er zijn al partijen die interesse hebben getoond! Ik hou jullie op de hoogtewrote:Ik vind helemaal mooi.
wrote:Lijkt mij ook ontzettend gaaf!