Pff verschikkelijk..
Mooi gebaar Pieter! Sterkte & Have fun!
Mooi gebaar Pieter! Sterkte & Have fun!
Precies dit, en ook begrijpelijk dat mensen erdoorheen gingen schreeuwen of fluiten.wrote:Ja helemaal mee eens! Heb zo genoten. Met zo'n minuut stilte hou je natuurlijk altijd mensen die de helft niet mee krijgen, ik luister ook niet altijd aandachtig naar de MC's.Het was een indrukwekkend moment, en het gaat om het gebaar en de 95% van de mensen die wel hun bakkes even dicht hielden. Ik vond het erg mooi!
Idd! Volgens mij verschoof mijn ruggenwervel daar weer wat procenten. Zo komen we dicht bij opereren.wrote:Geluid in de Theracords bunker was zo gru-we-lijk goedBeste geluid van het hele feest wat mij betreft.
Ik meen me te herinneren dat heel Q-BASE is opgenomen, dus dat zou ook betekenen onze areawrote:Pieter, zijn de sets van jullie area opgenomen?
wrote:Van 00.00 tot 06.00 in de TC bunker gestaan. Mijn God, wat heb ik genoten. Je ziet maar wat zo'n gevariëerde tracklisten kunnen doen met een publiek.
Hier hetzelfde, alleen had ik m thuis al een paar keer laten horen maar toen vonden mn vrienden er niks aanwrote:Top punt van de avond was toch wel Done with my Stash tijdens TC live. Maatje van me kon die plaat nog niet, maar stond even later![]()
zo naast me