Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 16:11 
 
Artiest

Pff verschikkelijk..

Mooi gebaar Pieter! Sterkte & Have fun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 16:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vriendin van Marc (Project Exile) inderdaad die daardoor uiteraard niet aanwezig zal zijn op Q-BASE vandaag. Psyched zal ipv b2b dan solo draaien en tijdens zijn set (23.00 - 00.00) zullen we een speciaal moment voor Inge hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, maar heel logisch! Mooi dat er vanuit de Theracords bunker even bij stil wordt gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahh vreselijk, sterkte aan alle nabestaanden en zeer mooi gebaar verder Pieter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was echt een prachtig moment. Alleen jammer dat er achterin de bunker een aantal mensen aan het schreeuwen waren... :/

Edit: filmpje ervan.
https://www.facebook.com/psychedmedia/v ... 557086107/

Enorm veel respect voor hoe de hosting is verlopen gisteravond/vannacht! Het hele muzikale spectrum van AVIO/Theracords, alle artiesten die onwijs gepassioneerd stonden te draaien en natuurlijk de geweldige sfeer in de bunker! Hopen dat er volgend jaar weer een hosting komt op Q-Base. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja helemaal mee eens! Heb zo genoten :D . Met zo'n minuut stilte hou je natuurlijk altijd mensen die de helft niet mee krijgen, ik luister ook niet altijd aandachtig naar de MC's.Het was een indrukwekkend moment, en het gaat om het gebaar en de 95% van de mensen die wel hun bakkes even dicht hielden. Ik vond het erg mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja helemaal mee eens! Heb zo genoten :D . Met zo'n minuut stilte hou je natuurlijk altijd mensen die de helft niet mee krijgen, ik luister ook niet altijd aandachtig naar de MC's.Het was een indrukwekkend moment, en het gaat om het gebaar en de 95% van de mensen die wel hun bakkes even dicht hielden. Ik vond het erg mooi!


Precies dit, en ook begrijpelijk dat mensen erdoorheen gingen schreeuwen of fluiten.
Ik weet niet hoe hij het nummer voor de minuut stilte heeft geëindigd, en als je dan niks van het verlies van de vriendin/vrouw van Project Exile af weet dan is het raar waarom er ineens een stilte is. Daarnaast komt 9/10x de MC bij mij ook niet door.

Jammer, maar alsnog goed dat de meesten wel gewoon stil waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid in de Theracords bunker was zo gru-we-lijk goed :loving: Beste geluid van het hele feest wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Geluid in de Theracords bunker was zo gru-we-lijk goed :loving: Beste geluid van het hele feest wat mij betreft.


Idd! Volgens mij verschoof mijn ruggenwervel daar weer wat procenten. Zo komen we dicht bij opereren. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 09:22 
 

Deze stage mag wat mij betreft terug komen volgend jaar! Top sfeer, top geluid, topsetjes, alles klopte :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:11 
 
Hardtraxxer

Ook nog even kort geweest bij de bunker. Heb flink staan rammen daar.. hehe.. wat een geweld! Het geluid was echt wel heel erg dik! Pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

(L) mooiste feest ooit beleefd! En ik heb er in mn leven zo ongeveer 500 gehad :x

Geluid, sfeer, emotie (alle kanten op ook door het herdenkingsmoment) alles was maximaal!

Supertrots :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pieter, zijn de sets van jullie area opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pieter, zijn de sets van jullie area opgenomen?

Ik meen me te herinneren dat heel Q-BASE is opgenomen, dus dat zou ook betekenen onze area :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook absoluut voor een TC bunker volgend jaar. Geen uitgebreid gebruik van gemaakt maar die paar uurtjes daar waren wel fantastisch. Ben ook erg blij voor jullie dat het zo aansloeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEZUS WAT EEN GELUID IN JULLIE BUNKER. ZIJN JULLIE GEK?! :P Nee ff serieus, het is lang geleden dat ik het zo hard, maar wel zuiver heb ervaren. Was bijzonder blij met mijn oordoppen in ieder geval :P

Heb niet heel veel tijd bij TC doorgebracht, maar de tijden dat ik er was (eerste halfuur Phrantic, Thera LIVE, 10 minuutjes Deetox en een poosje bij Delete) waren me zeer goed bevallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van 00.00 tot 06.00 in de TC bunker gestaan. Mijn God, wat heb ik genoten. Je ziet maar wat zo'n gevariëerde tracklisten kunnen doen met een publiek. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Van 00.00 tot 06.00 in de TC bunker gestaan. Mijn God, wat heb ik genoten. Je ziet maar wat zo'n gevariëerde tracklisten kunnen doen met een publiek. :P


(L) super om te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 14:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Theracords - Q-BASE Documentaire door K96 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale en toch mooie minidocu :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is echt heel tof geworden!
"What did you think of the interview?"
"It was delicious!" OMNOMNOMNOM. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:36 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wat laat, maar wil even laten weten dat die Theracords bunker op Q-Base voor mij veruit de beste area was. TC Live, P&D, Thera live, Delete heb ik helemaal meegemaakt en dat was smullen. Deetox draaide wat oude plaatjes toen ik langs liep waaronder Android met Delete :drool: Top punt van de avond was toch wel Done with my Stash tijdens TC live. Maatje van me kon die plaat nog niet, maar stond even later :oh: :oh: zo naast me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Top punt van de avond was toch wel Done with my Stash tijdens TC live. Maatje van me kon die plaat nog niet, maar stond even later :oh: :oh: zo naast me :lol:


Hier hetzelfde, alleen had ik m thuis al een paar keer laten horen maar toen vonden mn vrienden er niks aan :P Die kicks gingen niet normaal live
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 02:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Als ik die K96 documentaire kijk, zie ik gewoon mensen die gepassioneerd en met lol bezig met hun hobby/werk bezig zijn. En dat is het gevoel dat ik bij theracords krijg. Niks commercieel, maar liefde voor de muziek.

Natuurlijk wil je boekingen en verkopen, maar op de eerste plaats staat plezier en je eigen ding doen. Op Loudfest ook weer genoten van de theracords stal. Degos & Re-done, wat een set!

Keep it up!
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen