Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 22:14 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
DjThera schreef:
01. The Machine vs Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
02. Crypsis - Strike

Klinkt vrij ongezond :bomb: :woot:
Enig idee over release van origineel en remix? Worden die samen uitgebracht? Gevalletje AVIO Records? TILLT? Sys-x?

Theracords is ook gewoon erg slecht voor je fysieke maar vooral je geestelijke gezondheid.
Het doet rare dingen met je :worship: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 11:13 

Artiest

PNXRMX schreef:
Enig idee over release van origineel en remix? Worden die samen uitgebracht? Gevalletje AVIO Records? TILLT? Sys-x?

Origineel en RMX komen op Knockout Beats :) Weet niet precies hoe en wat of wanneer, maar ik neem aan vrij snel!

De spierpijn is inmiddels wel weer weg, dus t viel op zich nog mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 01:26 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
PNXRMX schreef:

Origineel en RMX komen op Knockout Beats :) Weet niet precies hoe en wat of wanneer, maar ik neem aan vrij snel!

Lijkt niet echt samen te gaan tot nu toe... maar dat betekent hopelijk wel een vinyl release :D Vind 't wel raar, al dat labelhoppen dat The Machine & Sasha F doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 09:54 

Artiest

PNXRMX schreef:
DjThera schreef:
PNXRMX schreef:

Lijkt niet echt samen te gaan tot nu toe... maar dat betekent hopelijk wel een vinyl release :D Vind 't wel raar, al dat labelhoppen dat The Machine & Sasha F doen.

Knockout Beats is digitaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 12:58 

Artiest

Hoppa! Haar 1e release en dat voor iemand die net 17 jaar is en hij staat nu gewoon op #1 :clap:

Trots op Tiifa!

http://www.junodownload.com/hard-trance ... k/releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 13:31 

Hardtraxx Veteran

Haha vet! :thumbup: Wist niet dat Phrantic zijn meisje ook Produced! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 09:58 

Artiest

Ja dat doet ze al n hele tijd maar nu dus ook echt releasewaardig :)

trouwend die hardstyle chart is ook leuk!!!!

http://www.junodownload.com/hardstyle/c ... /releases/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 18:16 

Hardtraxx Veteran

Aaargh Pieter waarom release je de Originele van Omega Centauri met de Geck-o remix! :P Wachten tot 1 september dus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 05:53 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
01. The Machine vs Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)

:bomb: :loving: Wat een uniekheid. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 15:43 

Artiest

Zo ! Hier is weer eens een update!

Theracords Radio Show
Afgelopen week heeft Gatty een hele vette set neergezet en daar ook wat nieuwe tracks van hemzelf laten horen. De set is te downloaden in de Livesets Hardtrance sectie :thumbup:
Aankomende woensdag hebben we onze 1e Hysteria Outdoor special bij de Theracords Radio Show met een set van Dj Thera vs Geck-o! Hier kun je een beetje horen wat je van hen kan verwachten 18 september! De week erna laat Chris One horen wat hij allemaal in petto heeft voor Hysteria Outdoor

Theracords
Heel vet dat Catatonic Overload de Tune of the Week heeft gewonnen afgelopen week! Ze zijn ook weer druk bezig in hun studio met het maken van een nieuwe release en die gaat ook bijzonder HARRRD worden!! Verder komt woensdag de nieuwe release van Wavolizer uit en komt in september ook het anthem van Hysteria Outdoor uit op Theracords, gemaakt door Dj Thera vs Geck-o met de vocale hulp van Wackiejacky! Verder kun je dit jaar ook nog meer leuks van Geck-o verwachten op Theracords ;-)

Therabyte
Therabyte gaat als een speer! Heel veel goede support (voornamelijk uit de UK) en de releases gaan ook vrij snel richting de #1 bij de hardtrance lijst van Junodownload! In September maar liefst 3 nieuwe Therabyte releases: eentje van Omega Centauri (wat de hardtrance alias van Wavolizer is), eentje van Dj Hellraiser uit Australië en tenslotte eentje van Matt Restless uit Denemarken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 15:46 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Heel vet dat Catatonic Overload de Tune of the Week heeft gewonnen afgelopen week! Ze zijn ook weer druk bezig in hun studio met het maken van een nieuwe release en die gaat ook bijzonder HARRRD worden!!

dit is goed nieuws, ben enorm benieuwd naar die nieuwe van CO ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 16:45 

Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
DjThera schreef:
Heel vet dat Catatonic Overload de Tune of the Week heeft gewonnen afgelopen week! Ze zijn ook weer druk bezig in hun studio met het maken van een nieuwe release en die gaat ook bijzonder HARRRD worden!!

Deze gaat zeker hard! Tenminste, als dit degene is die ik destijds heb gehoort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 16:50 

Hardtraxx Veteran

Hulde aan Theracords / Therabyte :worship: Vind dat jullie de laatste tijd flink vooruit zijn gegaan imo. Het interresseert me nu meer als een tijd terug. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:58 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Oxbow schreef:
DjThera schreef:

Deze gaat zeker hard! Tenminste, als dit degene is die ik destijds heb gehoort :P

Goede plaat idd ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 10:45 

Artiest

En morgen is het weer een echte Theracords dag xd

- Wavolizer - Omega Centauri E.P. release komt uit: http://www.junodownload.com/products/om ... 620686-02/
- Omega Centauri - Wavolizer E.P. release komt uit: http://www.junodownload.com/products/wa ... 620719-02/
- Theracords Radio Show mixed by Dj Thera vs Geck-o, verwacht ook lekker weer wat nieuwe tracks die nog niet eerder op de (inet) radio te horen zijn geweest :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 11:11 

Artiest

Tel schreef:

Er is een track bij gekomen die Insanity vierkant wegblaast qua hardheid. xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 11:13 

Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload schreef:
Tel schreef:

The Sexual Thrill?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 11:43 

Artiest

Ik heb helaas alleen nog maar een eerder versie van die compleet nieuwe track gehoord en die intro was al echt ZIEK!

Opschieten met die hap Co2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 13:00 

Artiest

oostzaner schreef:
Tel schreef:

The Sexual Thrill?! :woot:

Harder. xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:55 

Hardtraxx Elite

Tel schreef:

Beter vertel je mij dat je die track aan Pieter of Rik hebt gegeven voor hun aankomende radioshow! :innocent:
Hahah, maar ik ben reuze benieuwd! Insanity klonk al heel erg hard! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:35 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Tel schreef:

Beter vertel je mij dat je die track aan Pieter of Rik hebt gegeven voor hun aankomende radioshow! :innocent:
Hahah, maar ik ben reuze benieuwd! Insanity klonk al heel erg hard! :love:

Ik zal vanaf nu men rechterhand vastbinden, dan krijg ik een flink oorgasme als ik die plaat voor het eerst hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:57 

Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:
Ik zal vanaf nu men rechterhand vastbinden, dan krijg ik een flink oorgasme als ik die plaat voor het eerst hoor :thumbsup:

:lol:

haha nee ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe nummers :thumbup:

die bootleg van warrior's dance :love:
gruwelijk gedaan thera!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 12:49 

Artiest

Citaat:
THERACORDS VIERT HET TWEEJARIG BESTAAN MET JOU!

Het begon allemaal in oktober 2008. Pieter Heijnen, beter bekend als DJ Thera, richtte het label Theracords op om meer diverse, gepassioneerde harde dance muziek uit te brengen en om talent de kans te geven om te experimenteren en te groeien als producers.

Nu, twee jaar later, heeft Theracords een stormachtige groei doorgemaakt en is het een gerespecteerd label met support over de hele wereld. Met meer dan 50 releases op Theracords en sublabel Therabyte, labelparty's wereldwijd, optredens op de grootste evenementen en radio stations en het in gang zetten van de carrières van nieuwe artiesten, kan het zich met recht een grote speler in de hard dance markt noemen.

Om iedereen te bedanken voor de geweldige steun, geeft de hele crew je de kans om mooie prijzen te winnen. Wat denk je van studiotijd met een van de Theracords artiesten, gratis tracks, vrijkaarten voor feesten of het laten uitzenden van je eigen mix in de wekelijkse Theracords Radio Show?

Dit én meer kan jij winnen. Wat moet je ervoor doen? Heel simpel! Schrijf je in voor onze Theracords Nieuwsbrief op www.theracords.com. De nieuwsbrief wordt eens per maand verstuurd. Als je al ingeschreven bent, maak je geen zorgen. In de editie van oktober gaan we alle prijzen weggeven, dus meer info over deze speciale actie kun je binnenkort verwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 14:10 

Hardtraxx Veteran

leuke actie!
was al lid van de nieuwsbrief dus ben benieuwd naar die van oktober ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 16:10 

Hardtraxx Elite

Ik ben niet zo fan van nieuwsbrieven eigenlijk. Krijg hier op hardtraxx toch eigenlijk alles wel te lezen.
Maar toen ik hoorde van iemand dat hij kaarten had gewonnen voor Hysteria via de nieuwsbrief begon ik te twijfelen...

Maar nu ik deze actie heb gelezen, meld ik me zeker aan! Vooral omdat het gaat om Theracords Prijzen! :love:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen