Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 16:27 

Hardtraxx Veteran

Stel je voor om eens een labelnight te houden die iets centraler in nederland is. Altijd in de uithoeken van Nederland... :(

Alsof er alleen daar TC fans zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 18:59 

Hardtraxx Veteran

Zo heel decentraal is Arnhem anders niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:23 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

120km vanaf rotterdam is niet echt in de buurt. De vorige labelnights waren in limburg, ook niet echt in de buurt. Nu weet ik dat Dream Village een stuk centraler ligt, maar over het algemeen gesproken zijn de labelnights/tc-area's niet echt centraal gelegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 01:50 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Firetrap schreef:

120km vanaf rotterdam is niet echt in de buurt. De vorige labelnights waren in limburg, ook niet echt in de buurt. Nu weet ik dat Dream Village een stuk centraler ligt, maar over het algemeen gesproken zijn de labelnights/tc-area's niet echt centraal gelegen.

Want Rotterdam is lekker centraal gelegen wou je zeggen? Slecht vergelijkingsmateriaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 08:41 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Firetrap schreef:

tjah... je moet er wat voor over hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 10:46 

Hardtraxxer

Wordt aan gewerkt jongens :)

Hou wel in 't achterhoofd dat we bij elke hosting iets unieks proberen te doen én willen samenwerken met een organisator die een evenement van kwaliteit kan bieden. Deze 2 dingen samen maken 't niet altijd even makkelijk ;)

Maar goed, stay tuned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 12:40 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
iMark schreef:
Firetrap schreef:

Want Rotterdam is lekker centraal gelegen wou je zeggen? Slecht vergelijkingsmateriaal.

Dat bedoel ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 23:12 

Hardtraxxer

Nou het mag idd welleens een keertje in de buurt komen idd ook voor Den Haag enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:40 

Hardtraxx Elite

Gewoon naar Utrecht komen, centraler kan niet! Central Studios heeft genoeg gaatjes in de agenda. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:42 

Hardtraxxer

Of gewoon gelijk de jaarbeurs ghehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Er zijn er 2 bekend gemaakt en er komen er genoeg. Niet gelijk zeuren van 'Het is allemaal te ver weg' terwijl er nog genoeg komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
iMark schreef:
Firetrap schreef:

Utrecht/Tilburg/Amsterdam is allemaal een stuk beter te bereiken dan Berlikum, Limburg en Arnhem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 14:43 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Steffnov schreef:
iMark schreef:

Utrecht/Tilburg/Amsterdam is allemaal een stuk beter te bereiken dan Berlikum, Limburg en Arnhem...

Voor mensen die uit die regio's komen wel ja. Laten we ff niet vergeten dat dit geen feesten zijn waar je het halve land voor afreist (koekje uitgezonderd). Je hebt het eerder over 120 km van Rotterdam naar Arnhem maar daarbij 'vergeet' je voor de gein dat dat andersom ook het geval is. Besides, er komen er nog wel meer, vast nog wel bij jou om de hoek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 14:50 

Hardtraxx Addict

Dynamo, Effenaar!!! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

Stockholm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:33 

Aan het typen...

PNXRMX schreef:
Stockholm!

Richting Riga! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop stiekem wel op een feestje in Eclipse, Rotterdam. Zijn al meerder labelnights gehouden en tot nu toe altijd naar m'n zin gehad daar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:58 

Hardtraxx Addict

Maakt mij opsig niet uit waar het is, met dingen zoals die Special 5 Years Set wil ik zeker erbij zijn :P
(Maar gelukkig is dat Arnhem, want Friesland is voor mij niet echt dichtbij :$ zou dan nog steeds willen gaan maar het scheelt wel :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 08:03 

Donateur

patrickjeb schreef:
Er zijn er 2 bekend gemaakt en er komen er genoeg. Niet gelijk zeuren van 'Het is allemaal te ver weg' terwijl er nog genoeg komen :P

En daarbij; volgens de newsletter zal dit doorgaan tot Winter 2014!

Dus we hebben nog bijna anderhalf jaar lang dit soort verjaardagsfeesten! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:16 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Ik hoop stiekem wel op een feestje in Eclipse, Rotterdam. Zijn al meerder labelnights gehouden en tot nu toe altijd naar m'n zin gehad daar. :)

Ook wel een goeie inderdaad, al een tijd niet geweest daar en zeker een vette locatie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:28 

Hardtraxx Elite

Wss aanwezig is Sans Souci :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:22 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
patrickjeb schreef:

En daarbij; volgens de newsletter zal dit doorgaan tot Winter 2014!

Dus we hebben nog bijna anderhalf jaar lang dit soort verjaardagsfeesten! :beer:

Ik bedoelde hier eigenlijk mee t/m komende winter, sorry voor de valse hoop.

In januari 2014 wordt "Theracords Celebrates" (voorlopig) feestelijk afgesloten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 20:34 

Hardtraxx Elite

http://www.freakyglasses.nl/zonnebrille ... anguage=en HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:37 

Hardtraxxer

Theracords die accessoires levert voor mensen die drugs gebruiken, wat stoer zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:40 

Hardtraxx Veteran

retseketser schreef:
Theracords die accessoires levert voor mensen die drugs gebruiken, wat stoer zeg.

Hoezo? Bij Theracords gebruiken ze toch ook allemaal een drug (alcohol), want er is bij
retseketser schreef:

Theracords een cultuur waarin drank een grote rol speelt.

xd
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen