verassen zeg je (oftewel verkolen) 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Gelukkig heeft deze veel gemaakte fout nu ook dit topic bereikt
(en ja ik ben een grammar nazi, dat krijg je als je journalistiek hebt gestudeerd
)
(en ja ik ben een grammar nazi, dat krijg je als je journalistiek hebt gestudeerd
Dakpan: Ik lees hier al een hele tijd mee hoor, zeker in dit topic
Posten had ik idd nog niet gedaan, niet meer zo bezig met hardstyle of discussies daarove,r dus niks te vrezen. Je zal echt niet de enige zijn die me een irritant wicht vond in discussies, ik deed dat vanuit een goed hart en met een reden, maar dat doet er niet meer toe. Toen was toen, nu is nu en net zoals Pieter z'n eigen weg is ingeslagen probeer ik dat nu ook te doen. Music from the Heart! 
Theracords was de frisse wind in deze scene die me weer leven heeft ingeblazen :wub: en ik volg topics daarover op meerdere fora.

Theracords was de frisse wind in deze scene die me weer leven heeft ingeblazen :wub: en ik volg topics daarover op meerdere fora.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:Toen was toen, nu is nu en net zoals Pieter z'n eigen weg is ingeslagen probeer ik dat nu ook te doen. Music from the Heart!![]()
Uitspraak van de maandwrote:wrote:Toen was toen, nu is nu en net zoals Pieter z'n eigen weg is ingeslagen probeer ik dat nu ook te doen. Music from the Heart!![]()
Via deze weg dan ook een welkom hier op het forum!
Nice!
Vet !
Vanavond Theracords Radio Show met een harddance/hardstyle set van mij en ik mag ook nog naar Fresh FM toe vanavond!
Vanavond Theracords Radio Show met een harddance/hardstyle set van mij en ik mag ook nog naar Fresh FM toe vanavond!
Je snapt mn puntwrote:verassen zeg je (oftewel verkolen)
Vind het altijd grappig als mensen die meestal over spelling zeiken zichzelf 'grammar nazi' noemen. Misschien ben je dat ook nog, maar daar gaat het hier niet overwrote:Gelukkig heeft deze veel gemaakte fout nu ook dit topic bereikt![]()
(en ja ik ben een grammar nazi, dat krijg je als je journalistiek hebt gestudeerd)
Wat ben ik nu eigenlijk, een grammar nazi nazi?
Nou als je iemand verbetert, dan word je door anderen zo genoemd. Ik ben t dan liever voor 
van pieke sixt sense theracords keykord gekregen voor op mijn examen feest 
Episch setje op Ground Zero gisteren.
.
Hysteria erg VET!
. Was sowieso een dikke party met een heerlijk sfeertje!
En ook vet om de reacties op The Sexual Thrill hier te lezen!
Hysteria erg VET!
En ook vet om de reacties op The Sexual Thrill hier te lezen!
Is dat zo raar dat ik Theracords niet ken?
PNXRMX keek mij gisteren maar raar aan toen ik zei wie is dat

PNXRMX keek mij gisteren maar raar aan toen ik zei wie is dat
Als ik een filmpje heb gevonden weet je wat ik bedoel
Thera had een nummer gedraaid met daarin Jack van Gelder dat uitschreeuwd dat Bergkamp gescoord heeft. En wat een ziek nummer
Thera had een nummer gedraaid met daarin Jack van Gelder dat uitschreeuwd dat Bergkamp gescoord heeft. En wat een ziek nummer
wrote:Als ik een filmpje heb gevonden weet je wat ik bedoel![]()
lekker hysterisch nummer
en is dat niet khadber linksonder in beeld?
en is dat niet khadber linksonder in beeld?
The sexual thrill