Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wout1997 schreef:
Ik denk dat Pieter het ook over de andere producers heeft. Theracords wordt hier niet echt afgekraakt, maar als we weer eens wat van Atmozfears of The Prophet zien is er weer heisa. Verder kan ik me er ook niet druk om maken, het was alleen fijn dat hij soms antwoorden kon geven als je een vraag had.


Dat The Prophet en Atmozfears gebashed worden en veel kritiek krijgen, ligt toch meer aan hun? Vooral als Tvds langs komt


Kritiek geven kan prima, dat weten die artiesten ook en kunnen ze echt wel mee omgaan. Alleen de manier hoe die kritiek gegeven wordt (vooral de toon) is soms heel erg overdreven en ronduit belachelijk te noemen. Ook ik vind niet alles goed wat er gemaakt wordt en ik heb ook zo m'n artiesten die ik persoonlijk minder vind. Maar laat gewoon iedereen even in z'n waarde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Eigenlijk vind ik het nog wel meevallen hier op het forum, er zijn genoeg liefhebbers en ik kan niemand bedenken die hier niet voor de muziek zit.


Rakkietakkie, die zit hier alleen om en-er-gy het leven zuur te maken en er word weinig aan gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:56 
 

Delt-A schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Eigenlijk vind ik het nog wel meevallen hier op het forum, er zijn genoeg liefhebbers en ik kan niemand bedenken die hier niet voor de muziek zit.


Rakkietakkie, die zit hier alleen om en-er-gy het leven zuur te maken en er word weinig aan gedaan.


Is dat zo gek dan?

Ben benieuwd of we krijgen te weten waarom Pieter foetsie is... (complete story)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder respect geen hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Aan de andere kant kun je dat gewoon verwachten als je deelneemt aan een forum. Niet iedereen zal normaal kunnen reageren en daar hoor je als artiest boven te staan.

Om op dit geval in te gaan: het niveau van de muziek daalt drastisch. Is het dan ook niet de normaalste zaak van de wereld dat het een magneet is voor negativiteit en primitieve reacties? Ik vind dat terecht als je ziet wat voor achterlijke muziek je voorgeschoteld krijgt. Dat zegt ook wel wat over de mensen die daarachter zitten. Boontje komt om zijn loontje geval. Hiertoe reken ik Theracords niet, maar dat is het probleem niet want die krijgen hier veel steun.

Eigenlijk vind ik het nog wel meevallen hier op het forum, er zijn genoeg liefhebbers en ik kan niemand bedenken die hier niet voor de muziek zit.

Wat ik merk (ook in veel posts van jou) dat er veel nodeloos gebash is op Hardtraxx. Als het over een bepaalde artiest gaat, gaan er heen mensen direct op in dat alles wat die artiest doet per definitie slecht is. Daar staat tegenover dat andere artiesten direct de hemel in geprezen worden bij alles wat ze doen en dat hier dan weer door de andere kant op gereageerd wordt als fanboy gedrag enz enz enz. Dit laait discussies op die gewoonweg niet nodig zijn.

Hardstyle is tegenwoordig heel divers, als je een bepaalde stroming niks vind, laat het dan lekker zitten. Hardtraxx wordt er echt niet beter op als bij elke mainstream plaat door de raw liefhebbers wordt gezegd hoe verschikkelijk kut het wel niet is. Ik ga toch ook niet een R&B forum opzoeken en daar overal posten dat het kutmuziek is? Discussies aangaan is normaal op een forum, daar is het voor, maar nodeloos bashen en haten komt de scene echt niet ten goede...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Zonder respect geen hardstyle

Zonder echte hardstyle geen respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
elroyce schreef:
Zonder respect geen hardstyle

Zonder echte hardstyle geen respect.


Nee je moet ook respect hebben voor mindere dj's/producers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Wesz91 schreef:
elroyce schreef:
Zonder respect geen hardstyle

Zonder echte hardstyle geen respect.


Nee je moet ook respect hebben voor mindere dj's/producers ;)


Je kan je mening inderdaad ook geven zonder respectloos te zijn, zoals ik in eerdere berichten al zei vind ik het ook schandalig worden als Brennan Heart voor "dikke zeug" wordt uitgescholden.

Dat heeft echt niks meer met zijn muziek te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind dat terecht als je ziet wat voor achterlijke muziek je voorgeschoteld krijgt.

Dit was dus dat stukje respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ach andersom is er ook geen respect, wij zijn allemaal kortzichtige haters die niet open staan voor andere dingen. Ik vind niet dat artiesten zich daar zo hard aan moeten tillen, er wordt ook heel wat af gegeild en aanboden, dan hoor je ze ook niet dat de reacties overdreven zijn. Natuurlijk zie ik liever onderbouwde beschaafde reacties, maar als minderheid wordt je er ook wel een beetje toe gedwongen om je mening wat extremer te verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
maar als minderheid wordt je er ook wel een beetje toe gedwongen om je mening wat extremer te verwoorden.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:32 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Ach andersom is er ook geen respect, wij zijn allemaal kortzichtige haters die niet open staan voor andere dingen. Ik vind niet dat artiesten zich daar zo hard aan moeten tillen, er wordt ook heel wat af gegeild en aanboden, dan hoor je ze ook niet dat de reacties overdreven zijn. Natuurlijk zie ik liever onderbouwde beschaafde reacties, maar als minderheid wordt je er ook wel een beetje toe gedwongen om je mening wat extremer te verwoorden.

Oef, wat ben jij toch een ontzettend zielige fuck-the-system hippie.
Zit nog niet lang op dit forum, maar met telkens die huilie huilie reacties van jou, kan ik me voorstellen dat mensen liever wat anders lezen. Zoals het Donald Duck weekblad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je reactie voegt niet echt veel toe, Bob
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik lees ook liever de Donald Duck dan inhoudsloze reacties op de man. Over zielig gesproken.

En met de minderheid bedoel ik dat mensen op forums als hardtraxx niet echt serieus worden genomen, omdat wij slechts een klein groepje mensen zijn ten opzichte van de rest van de scene. En ja als 1000 mensen de ene kant op lopen en jij denkt dat ze de verkeerde kant op gaan, dan moet je nu eenmaal wat harder schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bobster schreef:
Oef, wat ben jij toch een ontzettend zielige fuck-the-system hippie.


Zulke reacties zijn ook weer zo lekker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:00 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Ik lees ook liever de Donald Duck dan inhoudsloze reacties op de man. Over zielig gesproken.

En ja als 1000 mensen de ene kant op lopen en jij denkt dat ze de verkeerde kant op gaan, dan moet je nu eenmaal wat harder schreeuwen.

Nee hoor, gewoon doorlopen en je eigen feestje houden.

Niemand houdt van onbegrepen schreeuwlelijkerds op de zijlijn, die 'de wijsheid' in pacht hebben en constant harder denken te moeten schreeuwen, omdat ze denken dat niemand hun hoort. Terwijl iedereen hun hoort, maar niemand er eigenlijk naar wilt luisteren. Gefrustreerde onmachtige betweterigheid met veels teveel volume.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De massa misschien niet, maar mijn mening wordt hier prima gewaardeerd hoor. Maar de massa is sowieso doof voor negatieve dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:24 
 

Bobster schreef:
Lyst schreef:
Ik lees ook liever de Donald Duck dan inhoudsloze reacties op de man. Over zielig gesproken.

En ja als 1000 mensen de ene kant op lopen en jij denkt dat ze de verkeerde kant op gaan, dan moet je nu eenmaal wat harder schreeuwen.

Nee hoor, gewoon doorlopen en je eigen feestje houden.

Wat nou als je bang bent voor het bestaan van het 'feestje'.

Dit zijn interessante discussies, en ik vind dat die er meer moeten komen. Er moet meer openheid zijn van producers/DJ's over dit onderwerp en zij zouden hierover moeten discussiëren met hun fans. Daarom is het jammer dat Thera weggaat, ook al liet die niet heel veel los over de scene. Wat dat betreft is het een stap in de verkeerde richting.

Ik denk dat alleen op deze manier een scene kan ontstaan die niet wordt beïnvloed door dingen die niet met de muziek te maken hebben (geld, faam enz.), wat weer tot minder negativiteit en haat lijdt. Degenen die niet van die muziek houden, die moeten maar wegwezen. Het moet niet zo zijn dat de producers/DJ's gaan aanpassen aan de mensen, wat nu vaak het geval is. Omgekeerde wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat mensen het vooral als een boodschap moeten zien. Als je ziet hoe mensen hier reageren is het af en toe een soort competitie wie er het allerstoerst iemand af kan kraken. Ik zou zelf als artiest ook niet hoeven lezen dat ik een mongool ben en dat ik maar moet stoppen of iets dergelijks. Ik zeg daarmee niet dat er alleen maar positieve, aanbidreacties moeten komen, maar een beetje minder negativiteit zou wel gepast zijn.

@Nezzazuro: je kan niemand dwingen open te zijn. Dat ligt volledig aan de artiest zelf. Thera was redelijk open, Headhunterz een jaartje geleden ook bijvoorbeeld. Zijn allebei weg. Hetzelfde geldt voor andere artiesten die eerst hier en daar een post deden, maar nu allemaal weg zijn. Trek je conclusies zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik denk dat mensen het vooral als een boodschap moeten zien. Als je ziet hoe mensen hier reageren is het af en toe een soort competitie wie er het allerstoerst iemand af kan kraken. Ik zou zelf als artiest ook niet hoeven lezen dat ik een mongool ben en dat ik maar moet stoppen of iets dergelijks. Ik zeg daarmee niet dat er alleen maar positieve, aanbidreacties moeten komen, maar een beetje minder negativiteit zou wel gepast zijn.

@Nezzazuro: je kan niemand dwingen open te zijn. Dat ligt volledig aan de artiest zelf. Thera was redelijk open, Headhunterz een jaartje geleden ook bijvoorbeeld. Zijn allebei weg. Hetzelfde geldt voor andere artiesten die eerst hier en daar een post deden, maar nu allemaal weg zijn. Trek je conclusies zou ik zeggen.


Volgensmij was het voor Headhunterz ook niet de bedoeling om actief op Hardtraxx aanwezig te zijn, maar vond hij het belangrijk om een aantal vragen te beantwoorden !

Dat topic was voor 95% echt een voorbeeld van hoe er met zulke situaties om gegaan kan worden, goede vragen die gesteld werden (ook veel kritische) en ook veel antwoorden van Willem waar ook echt tijd in was gestoken.

Heb dat ook met veel plezier doorgelezen.

Ik ben bang dat Thera gewoon teveel heeft mee gelezen op het forum, en heeft gemerkt dat de hoeveelheid ongenuanceerde negatievelingen best gegroeid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Kut ik wilde zeggen in b4 the hate maar ik ben te laat.
in Lessons In Love-topic. Het leuke is de reactie erachter.

mrazura schreef:
Kut ik wilde zeggen in b4 headhunterz maar ik ben te laat.


Zeg maar zeer typerend voor hoe er soms over dingen hier geschreven wordt. Dingen worden niet serieus genomen en artiesten worden niet gerespecteerd. Zo zie ik ze dagelijks hier voorbij komen. Het zou eigenlijk moeten stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Headhunterz schreef:
Kut ik wilde zeggen in b4 the hate maar ik ben te laat.
in Lessons In Love-topic. Het leuke is de reactie erachter.

mrazura schreef:
Kut ik wilde zeggen in b4 headhunterz maar ik ben te laat.


Zeg maar zeer typerend voor hoe er soms over dingen hier geschreven wordt. Dingen worden niet serieus genomen en artiesten worden niet gerespecteerd. Zo zie ik ze dagelijks hier voorbij komen. Het zou eigenlijk moeten stoppen.


snap het voorbeeld niet helemaal, maar ben het wel eens dat er iets moet veranderen aan de manier waarop sommigen hun mening verkondigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 23:54 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Maar de massa is sowieso doof voor negatieve dingen.

Dat zeggen de indoctrinanten van de Jezusbus ook altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Headhunterz schreef:
Kut ik wilde zeggen in b4 the hate maar ik ben te laat.
in Lessons In Love-topic. Het leuke is de reactie erachter.

mrazura schreef:
Kut ik wilde zeggen in b4 headhunterz maar ik ben te laat.


Zeg maar zeer typerend voor hoe er soms over dingen hier geschreven wordt. Dingen worden niet serieus genomen en artiesten worden niet gerespecteerd. Zo zie ik ze dagelijks hier voorbij komen. Het zou eigenlijk moeten stoppen.

Nou neem je ook een voorbeeld waarin de artiest in dit geval zelf lekker serieus is. xd

Maar ben het vooral eens over de formulering van de meningen in de releases sectie. Termen als zaad dit, kut dat zie ik met regelmaat voorbij komen. Een goed geformuleerde mening is hartstikke leuk om te lezen maar soms heb ik de neiging om de meld knop te gebruiken. (Even buiten beschouwing gelaten dat ik mezelf af en toe is laat gaan :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:46 
 
Hardtraxx Addict

Het is gewoon jammer dat het gebeurd. Kunnen mods niet helpen aan een positieve insteek van het forum, door zulke mensen via een PBtje erop te attenderen? Dat helpt al een hele boel denk ik.

Deze gast ook; hij doet er echt alles aan om wat te bereiken in de scene, als er dan reacties als deze geplaatst worden vind ik dan weer jamer. hardstyle-releases/d-mind-arcadia-album-t33258-25.html#p1146212 Wat mij betreft mogen de mods daar best de handstoffer doorheen halen.
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen