Ik vind het maar onvriendelijk hoor.wrote:Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallenwrote:Wanneer ga je ze dan beantwoorden?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
wrote:Als het allemaal meezit, volgende week, maar dit is geen 3 tracker, maar een 2 trackerwrote: Wanneer wordt de 3-tracker van Deetox aangekondigd?
Jammer dat het er maar twee zijn dan, toch bedankt voor het antwoord.wrote:Drop that bass
Here i come
Android
Komen alle 3 op mijn volgende release![]()
Bedankt voor de reacties mensen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Denk dat Android dan samen met Welcome komt ofzo. Wel jammer, moeten we er alleen maar langer op wachten 
-
B
Pieter Heijnen @Dj_Thera

Zal dus wel ergens weer een stage hosten? Ben benieuwd, het gelukkige festival wordt automatisch een optiewrote:Had an awesome meeting today which resulted in some very epic festival news! More info probably next week!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Deetox had een keer in de shout gezegd dat ze met een van die tracks niet tevrede was en dat ze die niet wilde releasen en misschien free zou weggeven.wrote:wrote:Als het allemaal meezit, volgende week, maar dit is geen 3 tracker, maar een 2 trackerwrote: Wanneer wordt de 3-tracker van Deetox aangekondigd?Jammer dat het er maar twee zijn dan, toch bedankt voor het antwoord.wrote:Drop that bass
Here i come
Android
Komen alle 3 op mijn volgende release![]()
Bedankt voor de reacties mensen
Ik weet niet of ze er nog aan heeft gewerkt zodat die wel goed is dan wordt het wss Android / Welcome
Verhaal van Wout klopt idd ;-)
Het zal een 2 tracker worden, en geen Welcome want die is van Thera & Delete, beetje raar als die op mijn release komt
Het zal een 2 tracker worden, en geen Welcome want die is van Thera & Delete, beetje raar als die op mijn release komt
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik bedoelde eigenlijk als dat er een 2-tracker met Here I Come & Dropt The Bass kwam en een soort van Delete 2-tracker met collabs. Maar het verhaal is nu duidelijkwrote:Verhaal van Wout klopt idd ;-)
-
J
Dan neem ik aan dat Phrantic & Deetox - Contact op de volgende release van Phrantic komt?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Verdomme Diana, geef al jou platen in 1 release 
Was het wel van plan, maar als je zo gaat praten ..wrote:Verdomme Diana, geef al jou platen in 1 release
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hij is gebanned.wrote:https://hardtraxx.com/member/djthera/
Gaat hier een verklaring voor komen?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
wrote:Hij is gebanned.wrote:https://hardtraxx.com/member/djthera/
Gaat hier een verklaring voor komen?
Altijd reacties uitlokken, altijd offtopic gaan!!wrote:
Thera is weg van dit forum, waarom/hoe/wat, voor dat moet je bij Thera zelf zijn 
Als hij weg is van dit forum, waarom is zijn account dan verwijderdwrote:Thera is weg van dit forum,
Hij reageert niet..waarom/hoe/wat, voor dat moet je bij Thera zelf zijn
-
N
Beetje hardtraxx verlaten. Dat wordt knokken op ieder feestje waarop we m tegenkomen!
Maar goed - wazige actie. Ben wel benieuwd naar de roots van dit verhaal. Is ieder lid weg? Of alleen thera zelf?
Maar goed - wazige actie. Ben wel benieuwd naar de roots van dit verhaal. Is ieder lid weg? Of alleen thera zelf?
Voor antwoorden moet je bij Thera zelf zijn 
Jammer, het is altijd wel fijn om reacties van een artiest zelf te horen als er vragen zijn...
Mag jij van meneer thera de rede hier neer plompen?
Hebben jullie Thera nou weg gepest :O
jammer, vind het altijd top om de mening van menig Dj hier te lezen.
jammer, vind het altijd top om de mening van menig Dj hier te lezen.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Wat vind ik dit een slappe actie zeg. En dan heb ik het niet over Thera, maar over jullie Hardtraxx moderatoren. Wat mij juist naar het Hardtraxx forum heeft getrokken en ik neem aan ook veel andere leden, is dat je goed kunt discussiëren met mensen waarmee je jou hobby deelt. De hardere stijlen in dit geval.
De kenners konden een woordje uitwisselen met de artiesten, dat maakt ook eigenlijk wel deel uit van het forum zegmaar.
Het kan altijd gebeuren dat er wat onenigheid ontstaat. Juist zijn de moderatoren er dan voor om aan de rest van het forum mede te delen wat er gaande is en de orde en goede sfeer te behouden. In dit geval is Thera vertrokken. Ik wil bij geen van de twee kanten de schuld in de schoenen schuiven, maar enige opheldering over het vertrek van gewaardeerd lid Thera was wel op zijn plaats geweest.
Het enige wat ons verteld wordt is; ga maar verhaal halen bij Thera. De manier van handelen van de moderatoren vind ik erg jammer.
De kenners konden een woordje uitwisselen met de artiesten, dat maakt ook eigenlijk wel deel uit van het forum zegmaar.
Het kan altijd gebeuren dat er wat onenigheid ontstaat. Juist zijn de moderatoren er dan voor om aan de rest van het forum mede te delen wat er gaande is en de orde en goede sfeer te behouden. In dit geval is Thera vertrokken. Ik wil bij geen van de twee kanten de schuld in de schoenen schuiven, maar enige opheldering over het vertrek van gewaardeerd lid Thera was wel op zijn plaats geweest.
Het enige wat ons verteld wordt is; ga maar verhaal halen bij Thera. De manier van handelen van de moderatoren vind ik erg jammer.