die + Rush to the XQwrote:Armani & Ghost - Airport / Ricky Fobis - No Regular (Brennan & Heart Bootleg)
daar hoop ik echt HEEEEEEEEEEEEEL erg veel op! Jongens, mensen, kinderen... die is zo fijn
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
C
Ik weet niet of die van Geck-o is, maar die Zatox Mashup die wel eens gedraaid was vond ik erg vet! 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Done With My Stash 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Ga eens van je vakantie genieten manwrote:Done With My Stash
Ik wil 'VA - My Bigger Miss Kidman On A Better Warptool (Geck-o Mashup)' 
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
wrote:Done With My Stash
Ik wil ook wel eens watwrote:Ik wil 'VA - My Bigger Miss Kidman On A Better Warptool (Geck-o Mashup)'
wrote:Ik wil ook wel eens watwrote:Ik wil 'VA - My Bigger Miss Kidman On A Better Warptool (Geck-o Mashup)'
Die mogen jullie denk ik niet zo weggeven, of wel?
-
K
iedereen wil done fancy, geloof mewrote:Ik wil ook wel eens watwrote:Ik wil 'VA - My Bigger Miss Kidman On A Better Warptool (Geck-o Mashup)'
Jij ja, wavo is al aan de beurt vandaag ;-)
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Doe ikwrote:Ga eens van je vakantie genieten manwrote:Done With My Stash
True!wrote:iedereen wil done fancy, geloof mewrote:Ik wil ook wel eens watwrote:Ik wil 'VA - My Bigger Miss Kidman On A Better Warptool (Geck-o Mashup)'
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:Done With My Stash
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Complimenten voor de nieuwsbrief! Was prima leesvoer en toffe actie aangezien ik desbetreffende maand dreig geld tekort te komen
. Voornamelijk interview met Wavo vond ik interessant
.
wrote:True!wrote: iedereen wil done fancy, geloof me
wrote:wrote:True!wrote: iedereen wil done fancy, geloof me
Neehoor, ik zou graag 'Plastikman - Disconnect (Dimavi Bootleg Mix)' en 'DJ Hellraiser - Kiss My Acid! 'Slipping Into Entropy Alternative Version' willen.wrote:wrote:True!wrote: iedereen wil done fancy, geloof me
Die tracks heb ik ook niet eens HBJ
Maar volgens mij kun jij sowieso wel iets van 100 tracks opnoemen die allemaal obscuur/niet te verkrijgen zijn etc 
Er zijn inderdaad zoveel Theracords/aan Theracords gelieerde tracks die ik graag zou willen hebben ja.wrote:Die tracks heb ik ook niet eens HBJMaar volgens mij kun jij sowieso wel iets van 100 tracks opnoemen die allemaal obscuur/niet te verkrijgen zijn etc
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Heb me al meerdere keren aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik krijg maar niks 
http://theracords.com/newsletter/august2012.htmlwrote:Heb me al meerdere keren aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik krijg maar niks
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Thanx, heb me net weer opnieuw ingeschreven en keek net in m'n mail en had inmiddels wel watwrote:http://theracords.com/newsletter/august2012.htmlwrote:Heb me al meerdere keren aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik krijg maar niks
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Het is een maandelijkse nieuwsbrief hè .....
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Weet ik maar had me een tijd terug al ingeschrevenwrote:Het is een maandelijkse nieuwsbrief hè .....