Oh ja verrek jawrote:#185 Cellrock is toch vanavond? Geswitched?wrote:En vanavond een experimental Theracords Radio Show met Geck-e!
Zie je ook meteen dat die planning dus ook écht random is
Oh ja verrek jawrote:#185 Cellrock is toch vanavond? Geswitched?wrote:En vanavond een experimental Theracords Radio Show met Geck-e!
2 wat ik zo snel ziewrote: Hoeveel tracks heeft Gatty wel niet klaarliggen inmiddels?!
Ja, tease me maar ..And more..
Dat moeten er vast meer zijn!wrote:2 wat ik zo snel ziewrote: Hoeveel tracks heeft Gatty wel niet klaarliggen inmiddels?!
Haha eerst de andere track van de release nog afronden, maar komt gauw genoegwrote:HQ van The Battle PLEASE!
Heb ze allebei wel es live gedraaid, maar done (with my stash) wel vaker. De nieuwe Wavolizer ga ik in ieder geval heel vaak draaien weet ik nu alwrote:Done werd wel eens gedraaid, maar Debt of Blood/ Excitement Initiated heb ik beiden nog nooit live gehoord
Dacht dat die juist wel lekker ging de laatste tijd.wrote:Wavolizer is niet de meest snelle producer, dus voordat ie er echt 4 af heeft, duurt nog wel ff denk ik
Gaat ie ook, hij heeft toch ook een track afwrote:Dacht dat die juist wel lekker ging de laatste tijd.wrote:Wavolizer is niet de meest snelle producer, dus voordat ie er echt 4 af heeft, duurt nog wel ff denk ik
Er komt wel wat leuks aan qua free releases jawrote:Gaat er nog iets gebeuren met Done with my Stash?Of hou je die nog even exclusief?
Ja, ik weet dat er al wat remakes van zijn, maar toch!
Vanavond dus wel echtwrote:En verder vanavond weer een ontzettende outside the box radio show van Geck-e
Mooi! Hopen dat hij tegen morgen online staat. Dan kan ik meegenieten!wrote: En verder vanavond weer een ontzettende outside the box radio show van Geck-e