Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Je mag hem ook meteen hier postenwrote:thanks!! zoals altijd staat ie vrijdag weer op theracords.com te downen
Geck-o vs Thera - Trespassing, wat een track!

Verder nog iets bizars haha Vorige week heb ik zowaar een interview gehad op TV Limburg
Heb m even op Youtube gezet
View on YouTube
Was jij dat in dat yt filmpje 
verder nette interview
verder nette interview
Vet!wrote: Verder nog iets bizars haha Vorige week heb ik zowaar een interview gehad op TV Limburg![]()
Lol alsof dit dj Thera is
ja ze zeiden dat ze een filmpje hadden gemaakt om de mensen n idee te geven wat dj-en inhoudt (ik had dat filmpje nie gezien) en dat bleek dus dat te zijn haha
aardig interview 
Alleen, waarom moest je nou weer zo nodig zeggen dat mensen hun eigen 'ding' moeten doen... Verschrikkelijk!
Alleen, waarom moest je nou weer zo nodig zeggen dat mensen hun eigen 'ding' moeten doen... Verschrikkelijk!
Errug vet dat er dj´s zijn die weer echte hardstyle maken
Ik weet nie of het waar is, maar las net dat dj thera vroegah bij brennan heart hoorde, Terwijl hij echt
totaal het tegenovergestelde draait nu..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vroeger had je Brennan & Heartwrote:Ik weet nie of het waar is, maar las net dat dj thera vroegah bij brennan heart hoorde, Terwijl hij echt
Heart was Thera geloof ik en Brennan was Fabian
Klopt. Thera is een anagram van Heartwrote:Vroeger had je Brennan & Heartwrote:Ik weet nie of het waar is, maar las net dat dj thera vroegah bij brennan heart hoorde, Terwijl hij echt
Heart was Thera geloof ik en Brennan was Fabian
Vroeger maakten Brennan & Heart HELE andere tracks dan Brennan Heart nu maakt hoor haha!
Haha gelukkig wel, wist helemaal niet van het bestaan van em af, maar ben nu zo'n btje een hele cd aan t maken met theracords..
Heerlijk dat tempo en die reverse die ook vaak erop zit
Heerlijk dat tempo en die reverse die ook vaak erop zit
Thanks
en in mijn ogen doe ik juist best wel tzelfde als vroeger met B&H hoor hahaha 
Is ie als podcast te krijgen dan? Lijkt me fijn namelijk!wrote:Ik heb een hekel aan Theracords.
En wel om het feit dat ik met de Theracords Radio Show mijn iPhone oordopjes op heb geblazen
Echt wel de beste podcast atm
Yeps!! www.dancetunesradio.com en die zijn verdomd snel! Meteen na de uitzending van woe 19.00 - 20.00 staat ie online 
trouwens de nieuwe Therabyte release komt eraan! Hou onze Youtube dus in de gaten 
Therabyte Allstars - Collaboration E.P. 2010
01. Dimavi & Diablik - Double Damage
02. Busho vs Thera - New Style Of Music
03. Ultraform meets Sinith - She Too Will Die
04. Joe-E & Stana - Arrival
05. DJ Hellraiser ft. Satyriasis - Resonant Evil
06. Dimavi & Stana - Dalarna
Release date: 21-04-2010
Therabyte Allstars - Collaboration E.P. 2010
01. Dimavi & Diablik - Double Damage
02. Busho vs Thera - New Style Of Music
03. Ultraform meets Sinith - She Too Will Die
04. Joe-E & Stana - Arrival
05. DJ Hellraiser ft. Satyriasis - Resonant Evil
06. Dimavi & Stana - Dalarna
Release date: 21-04-2010
Ik ga hem via daar bijhouden denk ik zowrote:Yeps!! http://www.dancetunesradio.com en die zijn verdomd snel! Meteen na de uitzending van woe 19.00 - 20.00 staat ie online