Geck-o dus xDPieter DjThera Heijnen
Ahhh nice! Just received the vids for our next Theracords release! Uploading in progresssssss! Time for some bananas people!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Eujjj, vet forum!!! 
wrote:Geck-o dus xDPieter DjThera Heijnen
Ahhh nice! Just received the vids for our next Theracords release! Uploading in progresssssss! Time for some bananas people!
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
dat zal nog wel even gaan duren, ben druk met hele andere dingen op het moment helaas.wrote:Zou echt niet weten van wie die release zou moeten zijn.. misschien Dizzorder?
Leuke nieuwsbrief weer, met 2 dikke vette prijsvragen! Zal deze keer maar niet meedoen, gezien ik al een kaartje heb voor Hardshock en ik niet afreis naar de Patronaat zaterdag. Wel leuke actie met Spreadshirt trouwens, 10 euro korting bij aanschaf van 3 shirts! 
Heb een mailtje gestuurd ivm de win-actie voor Hardshock tickets, lijkt me toch wel gaaf. 
Ik heb mee gedaan aan beide acties
.
-
C
Geck-o & Act To React - Pandemic
Zijn hier nog plannen voor?
Dat wordt denk ik pas duidelijk als ik m keer hoorwrote:Geck-o & Act To React - Pandemic
-
MHardtraxxer
- 89 posts member since 2011
- last seen Oct 2013
daar zijn nog plannen voor jawrote:Geck-o & Act To React - Pandemic
wrote:Ja, ik heb alleen nog geen idee wanneer. Tijd O Tijd, waar bent u?wrote:Gaan Geck-o en Co2 nog een keer samen een track maken? Rotten From The Inside is echt heel nice nameijk
Hier nog wat nieuwtjes:
- Dj Thera ft Yuna-X - People is af
- Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix) is af
Beide ga ik dit weekend voor t eerst live testen
Verder is vandaag de nieuwe release van Drivium uit! En staat de Theracords radio show Vinyl special van Degos en mij online
Haha you know it.wrote:komt meneer popcorn weer aan hoor
Even een ongeduldig vraagje.. Wanneer worden de winnaars van de Theracords Newsletter (altijd) bekend gemaakt?
Dat verschilt per actie, aangezien we nu voor Masters of the Chapel een actie hebben lopen, zullen die winnaars morgen bekend worden gemaakt, van Hardshock zal dat halverwege volgende week gebeuren 
Heb voor HardShock net een mailtje de deur uit gedaan!wrote:Dat verschilt per actie, aangezien we nu voor Masters of the Chapel een actie hebben lopen, zullen die winnaars morgen bekend worden gemaakt, van Hardshock zal dat halverwege volgende week gebeuren
Same. 
MoC gaat 'm niet worden, komende weken überhaupt geen tijd voor feestjes. Maar het festival seizoen aftrappen in Zwolle zou wel leuk zijn. Lekker dichtbij
MoC gaat 'm niet worden, komende weken überhaupt geen tijd voor feestjes. Maar het festival seizoen aftrappen in Zwolle zou wel leuk zijn. Lekker dichtbij
Je houd niet van popcorn?wrote:komt meneer popcorn weer aan hoor
Done!!
Offcourse done, maar waarom heeft scantraxx zoveel Likes 
Ja goeie vraag, slaat nergens opwrote:Offcourse done, maar waarom heeft scantraxx zoveel Likes
Echt onbegrijpelijk inderdaad, ik had echt Spoontech bovenaan verwacht