Heb ook een mailtje gestuurd, en heb Forces Of The Universe en Another Blackout (!!!) maar gelijk aangevraagd! 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wat een geweldige toevoeging!!!!
Veel beter had ik het niet kunnen wensen
Veel beter had ik het niet kunnen wensen
Echt geweldig!!!
Gefeliciteerd zeg
Warning staat zeker in m'n top 5 van dit jaar. En ook die nieuwe nummers klinken weer super!!
Warning staat zeker in m'n top 5 van dit jaar. En ook die nieuwe nummers klinken weer super!!
Gefeliciteerd mannen, jullie horen zeker thuis op dit label 
wrote:Gefeliciteerd Prefix & Density!
Het is net ochtend!wrote:CD winnaars al bekend?
Komt in de loop van de dag vast wel
wrote:Heel vet Prefix & Density!
wrote:Gefeliciteerd Prefix & Density!
Zo vlak voor de Kerst gooien we er nog ff een drukke week uit at the Theracords HQ!
- Aankondiging van de eerste Therabyte release van 2012, ook op ons sublabel opent een talentvolle vrouwelijke artiest het nieuwe jaar! De previews komen zsm online!
- We gaan aan de slag met een Theracords aftermovie van Fusion Of Dance
- Dinsdag zenden we een nieuwe set van mij uit bij de Theracords Radio Show, gebaseerd op mn set van afgelopen zaterdag, alle nieuwe tracks die ik daar draaide, zitten er in ieder geval in!
- Verder komt Geck-o mijn kant op deze week en gaan we aan de slag met een, jawel, nieuwe Thera vs Geck-o!
Kortom, dat wordt weer een leuk weekje!
- Aankondiging van de eerste Therabyte release van 2012, ook op ons sublabel opent een talentvolle vrouwelijke artiest het nieuwe jaar! De previews komen zsm online!
- We gaan aan de slag met een Theracords aftermovie van Fusion Of Dance
- Dinsdag zenden we een nieuwe set van mij uit bij de Theracords Radio Show, gebaseerd op mn set van afgelopen zaterdag, alle nieuwe tracks die ik daar draaide, zitten er in ieder geval in!
- Verder komt Geck-o mijn kant op deze week en gaan we aan de slag met een, jawel, nieuwe Thera vs Geck-o!
Kortom, dat wordt weer een leuk weekje!
Heel benieuwd naar die release van Tiifa 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Aankondiging van de eerste Therabyte release van 2012, ook op ons sublabel opent een talentvolle vrouwelijke artiest het nieuwe jaar! De previews komen zsm online!
Tiifa vind ik nooit geweldig.
Vind de Therabyte releases van Geck-E/ Thera/ Drivium veel interessanter.
Maar we wachten af, misschien is het onverwachts wel heel vet
Vind de Therabyte releases van Geck-E/ Thera/ Drivium veel interessanter.
Maar we wachten af, misschien is het onverwachts wel heel vet
wrote: - Verder komt Geck-o mijn kant op deze week en gaan we aan de slag met een, jawel, nieuwe Thera vs Geck-o!
Er komt ook weer een 2012 EP?
Nope, er komt wel een nieuwe release van mij, maar das 'pas' in februari
ah okewrote:Nope, er komt wel een nieuwe release van mij, maar das 'pas' in februari
-
D
Extra promotie kan nooit kwaad hè.