Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
D
DjThera wrote:Hij is inderdaad bezig met een nieuwe release, zodra hij hiermee klaar is, plannen we de release, we doen niet aan 1-trackers he ;)
+punt dat jullie geen 1-trackers gereleasen :thumbsup: en nog een vraag; Deetox was toch ook bezig met en plaat of 2? staan die al in de planning? :P
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Yes ook haar 1e release staat in de planning, dat wordt een 3-tracker overigens :)
D
DjThera wrote:Yes ook haar 1e release staat in de planning, dat wordt een 3-tracker overigens :)
aaaahhhh erg vet! :thumbsup: ben benieuwd :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DarkestSymphony wrote:
DjThera wrote:Yes ook haar 1e release staat in de planning, dat wordt een 3-tracker overigens :)
2 solo's en een collab met CO2 :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
En ik zie dat jullie weer lekker vertegenwoordigd zijn op XXlerator Raw! Thera LIVE, Degos & Re-Done! (Daarnaast Adaro, AVIO, Beholder, B-Front... wat een helden line-up!)
314 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Intervention wrote:
DarkestSymphony wrote:
een collab met CO2 :thumbsup:
Die gaat de revue wel passeren op Loudness. :)
Artiest
last seen 6 days ago
De master klinkt echt dik! Die wordt ook nog doorgestuurd :thumbsup:
D
laten we dan maar op loudness knallen bij CO2 :thumbsup:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
DjThera wrote:- Deze week komt er ook weer een nieuwe Theracords nieuwsbrief waar we kaartjes weggeven voor Fusion of Dance EN je kunt de iHDS CD winnen waar Geck-o en ik een cd van gemixt hebben!
De WEB direct bij release gekocht, nu de CD nog winnen! :loving:
Artiest
557 posts member since 2010
Catatonic Overload wrote: Die gaat de revue wel passeren op Reset ^^ . :)
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Vette nieuwsbrief en vette nieuwe look mensjes! Echt netjes gedaan! Niet drastisch veranderd, maar wel een stuk overzichtelijker. Alleen schrok ik wel ff toen ik de website bezocht en All Get Down op volumestandje 100 door m'n speakers knalde. :P Ach, is in ieder geval lekker wakker worden :D

EDIT: Hmm, schijnt achteraf toch nog de oude website te zijn als ik zo verder kijk? :P
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Ja :P
Artiest
last seen 6 days ago
Haha ja de nieuwsbrief is nog niet verstuurd, dat gaan we uiteraard pas echt versturen als de websites ook daadwerkelijk online zijn hahah :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Zaterdag word er neem ik aan heel mooi afgesloten @ Area 2 en gaat Degos & Re-done kwalitatief zeer sterk beukwerk neer zetten? :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Kom op, dat is toch geen vraag meer... Outside the box thinking WOW! Bam bam bam bam
C
Dus Thera, wanneer gaan wij collabje doen?
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
The Skribbler wrote:Kom op, dat is toch geen vraag meer... Outside the box thinking WOW! Bam bam bam bam
Goed punt man :P
Artiest
last seen 6 days ago
Chris Two wrote:Dus Thera, wanneer gaan wij collabje doen?
Als jij voor de snacks zorgt xd
C
DjThera wrote:
Chris Two wrote:Dus Thera, wanneer gaan wij collabje doen?
Als jij voor de snacks zorgt xd
in een dichte doos of een plaat?
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Nieuwe website ziet er goed uit! :thumbsup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Eindelijk niet meer wachten tot de speler geladen is, voordat de rest van de website pas laadt :P
Artiest
last seen 6 days ago
Deze week ook weer een druk weekje at the Theracords HQ!

Vanavond gaan de previews online van de 1e Theracords release in 2012 en laat dat nu ook net de 1e solo release van Deetox zijn!

Morgen draait Dozer een speciale vinyl only set bij de Theracords Radio Show, dus verwacht veel oude klappers en een grote diversiteit aan muziekstijlen!

Woensdag komt de nieuwste release van Geck-o uit (Bingo/The American Bad)

En zaterdag kun je zowel Geck-o als mijzelf 'bewonderen' op Fusion Of Dance, waar we in onze nieuwsbrief kaartjes voor weggeven en je hebt nog tot donderdag om hierop te reageren, dan krijgen de winnaars namelijk de kaartjes in hun email. Ik kan ook alvast verklappen dat de organisatie gul is geweest, dus we kunnen best wel wat mensen blij maken :D :D

Schroom dus niet om mee te doen met deze actie! De nieuwsbrief en de info over hoe deel te nemen om de kaartjes te winnen, vind je hier: http://theracords.com/newsletter/december2011.html
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Komt er nog wel een 2012 ep van jou dan Pieter? Met zoiezo de r3belz remix van disturbia neem ik aan..
Artiest
last seen 6 days ago
XtD wrote:Komt er nog wel een 2012 ep van jou dan Pieter? Met zoiezo de r3belz remix van disturbia neem ik aan..
Vanavond gaan de previews online van de 1e Theracords release in 2012 en laat dat nu ook net de 1e solo release van Deetox zijn!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Dus geen DJ Thera - 2012 ep? :(