Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:57 

Artiest

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:01 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Gisteravond heb ik tijdens Angerfist & Outblast al de jongens van Degos & Re-Done gesproken, maar ik wil het ook hier even melden, zodat CO2, Rik en Pieter het ook weten:

JEZUS, GASTEN! Jullie hebben me helemaal gesloopt gisteravond! :yay: Het was zo lekker, ik ga nu helemaal dood van de spierpijn haha.
Dus, alle mensen van Theracords Allstars: jullie waren voor mij de act van de avond! :clap:

Zo, genoeg konten gekust vandaag, ik wens iedereen nog een fijne, rustige zondagmiddag :whistle:

EDIT: ik heb Done van Wavolizer al sinds die uit kwam heel vet gevonden, maar wist zelf nooit zo goed waar ik hem in een setje kon inbouwen. Nu weet ik het :thumbup:

+1 x 1000000
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:03 

Artiest

Super om te horen :) we hebben onszelf ook prima vermaakt hahaha, flinke spierpijn nu ook maar dat is logisch :P

geinig ook om te zien hoeveel discussie ons optreden doet opwaaien op PF
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Super om te horen :) we hebben onszelf ook prima vermaakt hahaha, flinke spierpijn nu ook maar dat is logisch :P

geinig ook om te zien hoeveel discussie ons optreden doet opwaaien op PF

Heb me weer dood zitten ergeren om sommige reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:16 

Hardtraxx Veteran

Ik zei ook al, dat het je smaak niet is is helemaal prima. Was het van mij namelijk eerst ook niet.
Maar dat er dan mensen mee aankomen dat er geen tempo in zat, dan houdt het voor mij op.

Blijft denk ik toch anders, als Headhunterz It's What We Are/ Dancing Machine draait of als iemand van Theracords dat doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat dit feest misschien minder geschikt was voor een harde act als Theracords... XXlerator RAW is daar mss beter voor. Buiten dat, stond ik mooi heel jullie set vooraan op dat middenblok keihard te gaan. Dacht iedereen dat ik had gesnoept... Maar nee, zo ben ik van mezelf als het lekker is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

Lees dan ook dat ze het 'laffe muziek' vinden. Als er iets laf is dan zijn het wel die kutmelodietjes van Scantraxx en DWX die ze dan weer wel de bom vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Ja inderdaad... het kan best zijn dat het je smaak niet is, sterker nog: ik kan het me goed voorstellen. Het gaat ook gewoon retehard, en ik hou ervan, maar ja, over smaak valt niet te twisten. Maar je kan inderdaad niet zeggen dat het laffe muziek is, dan heb je echt geen idee waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:14 

Aan het typen...

Produceert Sinith nog? Gister me weer eens verdiept in de oude theracords tracks, maar zijn tracks zijn toch wel geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:28 

Artiest

Ah we hebben de tracklist ook gepost he, kunnen ze ook zien wat we hebben gedraaid. Ook geinig dat veel t dan heel positief hebben over 2-1, wat ook gigantisch aansloeg ook weer, want ik zag ook echt bizarrrrrrrrrr veel handen die lucht in :lol:

Sinith is heel erg druk met zn bedrijf Realityweb, dus die heeft een (tijdelijke?) break betreft produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:00 

Hardtraxx Elite

2-1 is dan ook een bazentrack!

Ga je trouwens die mashup van die maat van me nog eens gebruiken die ie gister op je FB geplaatst had?
Vond em erg lekker in elkaar steken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 10:00 

Artiest

Ik vond m ook erg leuk gemaakt ja! Maar echt draaibaar is t natuurlijk niet plus dan hou ik ook nix meer over om te draaien zoveel tracks dat daar inzitten xd

Zin in zaterdag!!! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 10:07 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

Ik ook! :D Ben benieuwd naar de timetable. Draaien jij en Rik apart, samen of beide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

Weet hier iemand waar de originele vocals van mauro picotto - Proximus (dj thera bootleg remix) vandaan komen? Ik zit de hele tijd met een disneyfilm in men kop maar kan de vocals niet vinden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 13:34 

Artiest

We draaien allebei apart en niet samen hehe

Proximus vocs komen van iets genaamd Adiemus, ik gok dat je met google dan wel n heel eind kan komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:48 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Ik vond m ook erg leuk gemaakt ja! Maar echt draaibaar is t natuurlijk niet plus dan hou ik ook nix meer over om te draaien zoveel tracks dat daar inzitten xd

Flauw! Als een soort van "begin van je afsluiting" zou je m dr wel in kunnen knallen :P. En dan gewoon weer kneiterhard Art of Fighters - Oh my son erin rammen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:37 

Artiest

Haha ik ga nie afsluiten he xd Anyway wordt vet zaterdag :D :D

Oh en wat was t afgelopen zaterdag ook vet :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:16 

Hardtraxx Elite

Waarom sluit jij niet af, jij draak! Afsluiten moet je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Heel vet! Wou dat ik erbij was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:55 

Artiest

Jeff3rd schreef:

xd Ook wel es lekker om na mn set n biertje te kunnen doen ipv meteen uit de zaal geveegd te worre haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:57 

Hardtraxx Elite

Das waar... Hahah! Gaan we wel weer even uit ons dakkie.. Moehahaha! :D
We hebben een deal he... Rolstoelmodus.... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 04:44 

Artiest

Tot zaterdag iedereen :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 08:05 

Donateur

DjThera schreef:
Jeff3rd schreef:

xd Ook wel es lekker om na mn set n biertje te kunnen doen ipv meteen uit de zaal geveegd te worre haha

Blijven hangen + biertje, hoor ik steeds vaker van je. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 11:41 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
DjThera schreef:
Jeff3rd schreef:

Blijven hangen + biertje, hoor ik steeds vaker van je. :P

Ik zou 'm naar een AA-meeting sturen. Al dat gedrink altijd maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 11:53 

Artiest

xd Te vaak moeten afsluiten dan krijg je dan hahahaha
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen