Inderdaad, goed bezigwrote:GoeiemidddagEn dan al zo fijn klinkend spul eruit knallen
Ben benieuwd wat er nog meer van hem gaat komen
Inderdaad, goed bezigwrote:GoeiemidddagEn dan al zo fijn klinkend spul eruit knallen
Pieter altijd wel.wrote:Veel plezier man! Kijk er al naar uit om je weer te zien draaien @ inception volgende week
Ook nog buurten voor je moet draaien?
Haha ja normaal gesproken altijd! Echter heb ik zaterdag 2 boekingen, eerst in Kerkrade en dan naar Inception, dus bij Inception wordt t niet buurten voor t draaien helaas!wrote:Pieter altijd wel.wrote:Veel plezier man! Kijk er al naar uit om je weer te zien draaien @ inception volgende week
Ook nog buurten voor je moet draaien?Gister ook nog mee staan lullen voordat ie begon aan zijn bazenset.
ok dat vind ik erg vetwrote:Ik ben er zojuist achter gekomen dat het nichtje van een vriend van mij Thera heet
Benieuwd naar, veel goeie verhalen over gehoordwrote:NR 144 Dj Thera @ Project N50
27-09-2011: FearFM
28-09-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
Echt super dik setje!wrote:Benieuwd naar, veel goeie verhalen over gehoordwrote:NR 144 Dj Thera @ Project N50
Jottumwrote:Echt super dik setje!wrote:Benieuwd naar, veel goeie verhalen over gehoordwrote:NR 144 Dj Thera @ Project N50
Je zou zo maar heten zeg...wrote:Ik ben er zojuist achter gekomen dat het nichtje van een vriend van mij Thera heet
Betekent dat dat er vandaag nog samples van een nieuwe release online komen, of dat je vandaag mee bezig gaat/ging en we ze binnenkort kunnen verwachten?Theracords: Today is all about release updating! New Theracords and Therabyte release coming up with YT previews
Je zou maar zo'n artiestennaam hebbenwrote:Je zou zo maar heten zeg...wrote:Ik ben er zojuist achter gekomen dat het nichtje van een vriend van mij Thera heet
Niet op Hardtraxx zitten helpt veelwrote:Er zat een beetje vertraging in, maar ik ben ermee bezig!