Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Negert wrote:
Pommer wrote:Ik ga is ff kijken of ik een leuk shirtje van Theracords ga bestellen :D Vallen de maten groot of klein uit?

edit: Zou leuk zijn als ik die site kon vinden XD ik zie niks op theracords.nl?
http://theracords.spreadshirt.nl/

Ik heb normaal een M. Ik had een Regular M besteld, maar is wat aan de kleine kant. Het schijnt ook dat de Slimfit veel beter zitten dan de Regular. Misschien kan je beter die bestellen. :thumbup:
Bedankt ;) Nee slim fit gaat het niet worden, heb ik het lichaam niet voor :P Ik heb normaal L dus ik zal dat nu ook wel gewoon doen, en anders ruil k em nog wel in als ie niet goed zit :)
Ik wil eigenlijk Make Raw Not War op me shirt maar vind dat model een beetje leeg...
Kan dat model niet wat opgeleukt worden ofzo? :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Laat trouwens maar ik heb al een ander gekozen :thumbsup:

edit: kutinternetbankieren doet het weer eens niet :yawn:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Morgen hebben we een GECK-E set bij de Theracords Radio Show dus wees gewaarschuwd :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
DjThera wrote:Morgen hebben we een GECK-E set bij de Theracords Radio Show dus wees gewaarschuwd :lol:

ik zal me ramen alvast dicht timmeren :innocent:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
vergeet ook niet de buren te waarschuwen :innocent:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DjThera wrote:Morgen hebben we een GECK-E set bij de Theracords Radio Show dus wees gewaarschuwd :lol:
Benieuwd naar deze set :)..wordt zeker lekker :thumbsup:
Artiest
last seen 6 days ago
WiSH Outdoor was SUPERVET :D :D Heerlijk gestampt met iedereen bij de Insomnia stage en t was super dat Degos & Re-Done en ik de area mochten slopen, ik bedoel afsluiten :lol:

Next up Dreamfields Festival waar ik met Chris One ook weer mag afsluiten! :D

In other news, we starten met de Theracords Radio Show met ons zomerseizoen wat betekent dat we deze weken sets voorbij laten komen van vorig jaar. Dit is het schema voor de aankomende weken:

NR 132 Best of 2010: Dj Thera
05-07-2011: FearFM
06-07-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM

NR 133 Best of 2010: Geck-o
12-07-2011: FearFM
13-07-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM

NR 134 Best of 2010: Wavolizer
19-07-2011: FearFM
20-07-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM

Verder doen we in juli op Theracords 1 release: Phrantic - Edge Of Extinction en in augustus diverse free releases om in september weer vol gas te geven met onze reguliere tweewekelijks schema
Op Therabyte doen we in augustus juist 1 release: Proteus - Sucker! en doen we deze maand nog een free release!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik vond het ook echt vet, en jullie set was zeker een sloper! Ook nog ff lekker gestampt met z'n allen ^^
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
DjThera wrote:... en in augustus diverse free releases om in september weer vol gas te geven met onze reguliere tweewekelijks schema
Mindsweeper? :innocent:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ik hoop écht dat ik er volgende week bij Dreamfields bij kan zijn!
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
b-ram wrote:Ik hoop écht dat ik er volgende week bij Dreamfields bij kan zijn!
Zou nice zijn! :) Kan niet wachten tot volgende week! Thera vs Chris One :worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
DjThera wrote:... en in augustus diverse free releases om in september weer vol gas te geven met onze reguliere tweewekelijks schema
2-1? :worship:
S
Jup 2-1 komt ook als free release.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
DjThera wrote:WiSH Outdoor was SUPERVET :D :D Heerlijk gestampt met iedereen bij de Insomnia stage en t was super dat Degos & Re-Done en ik de area mochten slopen, ik bedoel afsluiten :lol:
Was echt te gek man!
Jullie hebben weer kwaliteit geleverd!

Weer dik naar mijn zin gehad en ik blijf nog steeds diep respect hebben voor het feit dat jullie zoveel band met het publiek willen hebben door bijvoorbeeld naderhand gezellig even naar mij toe te komen :innocent:

Vond ik echt heel tof, diep indruk gemaakt op mij, wederom! :worship: :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ondanks dat het geniaal was op de Insomnia stage, heb ik toch nog een kritiekpuntje: het geluid.

Ik heb aan het eind van de avond een decibel-test gedaan met mijn telefoon en ik kwam uit op een schandalige 111,8 decibel op ongeveer 10 meter van de boxen af. Jongens, dit is slecht voor de oren.

HET MOCHT NAMELIJK VEEEEEEEL HARDER! :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Was weer gezellig gisteren :) Heb me kapot gelachen met jullie haha!
Artiest
last seen 6 days ago
:whistle:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Oh ja en nog bedankt voor de consumptiebonnen @ CO2 :worship:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Chukkels wrote:Ondanks dat het geniaal was op de Insomnia stage, heb ik toch nog een kritiekpuntje: het geluid.

Ik heb aan het eind van de avond een decibel-test gedaan met mijn telefoon en ik kwam uit op een schandalige 111,8 decibel op ongeveer 10 meter van de boxen af. Jongens, dit is slecht voor de oren.

HET MOCHT NAMELIJK VEEEEEEEL HARDER! :D
Als ik het me goed herinner mochten we de laatste 2 uur 95 db draaien... geloof maar dat 111,8db echt ver boven het maximaal mogelijke was :D
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Titatovenaar wrote:Als ik het me goed herinner mochten we de laatste 2 uur 95 db draaien... geloof maar dat 111,8db echt ver boven het maximaal mogelijke was :D
Whaha careface... Gewoon non-stop doorpoffen ;)
314 posts member since 2010
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:Oh ja en nog bedankt voor de consumptiebonnen @ CO2 :worship:
:thumbup:

Het was erg gezellig bij de Insomnia stage.
Gelukkig ging het volume bij The Machine nog omhoog. Ontzettend vette set!
Net als die van Adaro en Thera vs. D&R. Figarooooo!
C
Insomnia stage was geniaal idd... Thera en Degos&Redone sloten de boel geheel zoals het hoort af...
Netjes gedaan heren!

En vindt het ook mooi dat jullie als artiesten zo veel mogelijk betrokken willen zijn bij het publiek. Doen er niet veel.. :thumbup:
En dan altijd nog in voor een goed gespek.. en een hoopje met zitzakken en wat zitzak smashing!
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Had Thera nog nooit gesproken. Dus zaterdag maar even voorgesteld en een babbeltje gemaakt. En die gozer gaat niet normaal zo hard los! Heb hem nog een stukje gefilmt. Uploaden? :P
C
Ik heb ook filmpje van um...

ik zeg uploaden!

Mijn aandeel... wel kutgeluid, maar wel actie van Thera
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat ik me eigenlijk afvraag:
Waarom is The Hard Way gereleased op AVIO Records, terwijl beide artiesten (Geck-O & Phrantic) bij Theracords horen?
Hetzelfde geld voor Can't Stand Still.

Misschien dat deze vraag al eens is beantwoord, maar ik kon het zo niet vinden ;)