Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed verslag :thumbsup: Het was inderdaad een geweldig feest ! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 14:08 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb liever een verslag van een van de neutrale mensen op hardtraxx, de reports van Marvin zijn zo pro Q-dance en ze zijn nooit negatief, dit waarschijnlijk omdat ze op de Q-dance site staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 16:11 
 
Hardtraxxer

Citaat:
En dat deden de heren dan ook perfect met een spektakel van jewelste. Met behulp van lasers en ware vlammenwerpers, die vervaarlijk hete massa's vuur uit de opgestelde bouwwerken spuwden, joegen zij met hun set de partygangers over het gehele Qontinent naar een spetterende apotheose! Na afloop schijn ik in coma op een baar te zijn afgevoerd. Het enige wat ik me ervan kan herinneren, was dat ik Suske en Wiske voorlas in de tent van Daisy en dat Dailucia uit protest de haringen uit de tent sloopte. Maar helaas …. zoiets komt alleen in stripverhalen voor.


Je kan wel zien dat hij het allemaal lekker probeer te maken met z'n 'apotheose, spuwden en vervaarlijk hete massa's' :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vraag me af of je wel 't hele interview zonder bronvermelding zo mag overnemen? Anyway, tuurlijk is die v Est pro Q-dance, maar hoe je het went of keert, hij weet wel hoe je leuke verslagen schrijft. Sommige van zijn zinnen zijn gewoon kunstwerken, altijd mooi om te lezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk report, leuk om te lezen ook maar af en toe wel iets te overdreven geschreven..
Citaat:
Zo ontstond er een bijzondere chemie waarvan een ieder bezwangerd raakte.


Maar ben wel benieuwd naar de mening van anderen, misschien wat voor volgend jaar :)
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen