Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2009 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Official Aftermovie van The Qontinent in België, Door BassEvents & Q-Dance



Enjooy !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2009 17:49 
 
Hardtraxx Newbie

aaaa was ik maar gegaan nu ik dit zo zie :woot: mmmjaa 12 sep dan maar los op q base :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2009 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

saaie aftermovie hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2009 20:34 
 
Donateur

Was ik ook maar gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2009 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
saaie aftermovie hoor...

Saai? Vind hem wel heel strak in elkaar gedraaid! Mooi staaltje camera- en montagewerk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 00:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ravenwood schreef:
saaie aftermovie hoor...

Saai? Vind hem wel heel strak in elkaar gedraaid! Mooi staaltje camera- en montagewerk! :thumbup:

Ze laten wel veel lege plekken op het terrein zien..niet zo goede marketing voor volgend jaar?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel lekkere chicks! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Sound of the thunder, Pareltje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Sound of the thunder, Pareltje :loving:

verkeerde topic neem ik aan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
maarten1410 schreef:
Ravenwood schreef:
saaie aftermovie hoor...

Saai? Vind hem wel heel strak in elkaar gedraaid! Mooi staaltje camera- en montagewerk! :thumbup:

Ze laten wel veel lege plekken op het terrein zien..niet zo goede marketing voor volgend jaar?!

Volgens mij is zo'n aftermovie nog altijd bedoeld om te laten zien hoe het feest was toch? Blijkbaar was het op sommige plekken wat rustiger maar veel lege plekken zijn het niet. Het is telkens dezelfde plek en die komt maar 2/3 keer voorbij. Voor de rest ziet het er druk genoeg uit als je het mij vraagt. En ze kunnen er moeilijk meer mensen in key-en :lol:
De meeste marketing gaat nog altijd mond-op-mond en via de marketing voor de nieuwe editie. Een aftermovie helpt wel mee om de wat twijfelende mensen over te halen toch een kaartje te kopen, maar je gaat meestal ergens heen omdat de naam/het thema/de teasers/enz. je aanspreken. Niet omdat de organisatie je de aftermovie toont van vorig jaar. Die zoek je zelf op.

Ik vind het juist wel vet dat het een soort videoclip is geworden ipv standaard stukjes muziek, veel schreeuwende mensen, een suf quoteje en vuurwerk.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen