Hee allemaal! Ik heb na Noisecontrollers - Yellow Minute (zie dat andere topic: Kinetische Typografie Noisecontrollers" target="_blank" rel="nofollow) meer typografieën gemaakt bij hardstyle nummers. Het is helaas niet mogelijk om de hoge kwaliteitsversie op youtube te zetten want die is groter dan 1 gig. Ik heb nog een typografie van Oh My god gemaakt (klein gedeelte van de vocal) en eentje van The Moon van Wildstylez. Die van Oh My god staat nog niet op youtube. Hieronder staat die van the Moon. Zoals gezegd is het dus niet de HQ versie. Tis jammer maar helaas...
Ik ben nu bezig met Unite (Deepack Remix) van DJ Coone te versterken met beeld. Het duurt nog wel even voordat ik die af heb aangezien de lengte van de lyrics haha. Die van Oh My god zal ik ook nog op youtube zetten in HQ (die is maar 800mb), als dat gebeurt is krijgen jullie daarvan melding
Wildstylez - The Moon
View on YouTube
Ik ben nu bezig met Unite (Deepack Remix) van DJ Coone te versterken met beeld. Het duurt nog wel even voordat ik die af heb aangezien de lengte van de lyrics haha. Die van Oh My god zal ik ook nog op youtube zetten in HQ (die is maar 800mb), als dat gebeurt is krijgen jullie daarvan melding
Wildstylez - The Moon
View on YouTube