Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
J
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2009
last seen Mar 2010
Hee allemaal! Ik heb na Noisecontrollers - Yellow Minute (zie dat andere topic: Kinetische Typografie Noisecontrollers" target="_blank" rel="nofollow) meer typografieën gemaakt bij hardstyle nummers. Het is helaas niet mogelijk om de hoge kwaliteitsversie op youtube te zetten want die is groter dan 1 gig. Ik heb nog een typografie van Oh My god gemaakt (klein gedeelte van de vocal) en eentje van The Moon van Wildstylez. Die van Oh My god staat nog niet op youtube. Hieronder staat die van the Moon. Zoals gezegd is het dus niet de HQ versie. Tis jammer maar helaas...
Ik ben nu bezig met Unite (Deepack Remix) van DJ Coone te versterken met beeld. Het duurt nog wel even voordat ik die af heb aangezien de lengte van de lyrics haha. Die van Oh My god zal ik ook nog op youtube zetten in HQ (die is maar 800mb), als dat gebeurt is krijgen jullie daarvan melding :)

Wildstylez - The Moon
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Sorry ik heb mooier gezien...Ik vind de effectjes niet zo mooi en vind alles niet zo 'soepel' verlopen... Vond je vorige beter
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
De kleuren combinatie vind ik niet helemaal goed, en ook de animaties niet super. Werk er nog even aan en dan is ie perfect! :thumbup:
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
nice xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Misschien dat je echt wat met de kleuren en de woordne kan fixen: the MOON (ik voel een maan:P) does SHINE (zet je maan aan) on! bijvoorbeeld.
J
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2009
last seen Mar 2010
Bedankt voor jullie tips!

Ja ik kreeg al commentaar dat ik wat meer mocht experimenteren met kleur en lettertypes. Ik zal daar met de nieuwe beter opletten enzo. Haha
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
MIsschien is het ook een idee om ook een bewegende of een egale achtergrond te hebben, want nu beweegt je typgrofie, terwijl je achtergrond statisch is, dat viel mij teminste op.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Dit zijn 2 die ik echt goed vind:

View on YouTube
:love:
View on YouTube

Deze typografieën vertellen al een heel verhaal opzich. Dit is niet alleen maar simpele teksten, ze beelden echt iets uit!
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Wildstylez - The Moon
Wat een vocals :worship: :worship: :worship:

Vond die vorige typo van NC ook beter.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
vond je vorige ook mooier.
moet nou in de komende paar weken voor school ook zoiets gaan maken, ik hoop dat ik ook een hardstyle nummer mag pakken.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Die van NC was inderdaad iets beter, misschien dat je deze een beetje te snel afgerond hebt (als je hem uberhaupt afgerond hebt). Ik zou in iedergeval al iets meer met de achtegrond doen en de tekst vanuit meer richtingen laten zien. ;)

Met wat voor een programma maak je zoiets als dit eigenlijk?
Last edited by Dennis Aka Mash on 15 Apr 2009 13:32, edited 1 time in total.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Dennis Aka Mash wrote:Die van NC was inderdaad iets beter, misschien dat je deze een beetje te snel afgerond hebt (als je hem uberhaupt afgerond hebt).

Met wat voor een programma maak je zoiets als dit eigenlijk?
Adobe After Effects!
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hij is niet slecht, maar beetje "saai" met al dat grijs ;).
_dp_ wrote:Dit zijn 2 die ik echt goed vind:

Deze typografieën vertellen al een heel verhaal opzich. Dit is niet alleen maar simpele teksten, ze beelden echt iets uit!
Wow shit die 2e is ziek vet, jammer dat het maar een paar korte zijn. Vind die 2e vet, dat het lijkt alsof er een auto wergrijdt :D.