Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
OMG PROJECT ONE HYPEEEEEEEEEEEEE
ALL ABOARDDDDDDDDDDDD
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Of het is gewoon de eerste video van een reeks fragmenten van eerdere edities?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Kan het niet gewoon Headhunterz vs Wildstylez zijn? Hoeft niet persé een Project 1 LIVE te komen toch.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
wootum wrote:Of het is gewoon de eerste video van een reeks fragmenten van eerdere edities?
Kan dat dacht ik eerst ook zoals al hun filmpjes, maar deze is wel heel specifiek en een nieuw jasje van qlimax 2016
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 18 hours ago
Koen wrote:
wootum wrote:Of het is gewoon de eerste video van een reeks fragmenten van eerdere edities?
Kan dat dacht ik eerst ook zoals al hun filmpjes, maar deze is wel heel specifiek en een nieuw jasje van qlimax 2016
en zowel wildstylez als headhunterz hebben hem gedeeld dus ik denk zomaar dat er best een hele grote kans is dat ze er ook werkelijk staan, vooral omdat headhunterz hem ook deelt
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
En Project One ook.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Kan me inderdaad met zo'n aankondiging als dit niet voorstellen dat Project One er niet zal staan.
En wat vind ik dit ongelovelijk vet zeg!!
Heb ze nooit live mogen meemaken, niet gedacht dat die kans ooit nog te krijgen! :woot:
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
(wishful thinking)Als ze nu ook nog het qlimax anthem maken :cry: :cry: (/wisful thinking) :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Demian wrote:(wishful thinking)Als ze nu ook nog het qlimax anthem maken :cry: :cry: (/wisful thinking) :P
Noem mij de machinist van de hypte train, maar deze zet ik op een zijspoor (sorry)

dat zie ik echt niet gebeuren :P
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer. Hypetrain ten top, maar als Headhunterz nu een track zou produceren met die "oude" sound zou dat de hele scene op scherp zetten. Ik hoop daar zo op, want die oude sound is goud. Het is warm, mysterieus, euforisch en hard, allemaal in één. De kicks klinken zoveel voller en ronder. Het heeft naar mijn mening nog altijd de beste ingrediënten van hoe hardstyle moet klinken. Iets wat de meeste euforische en raw hardstyleplaten al een tijdje niet meer hebben imo. De euforische hardstyle is de laatste tijd bijna meer house (zeker met die verschrikkelijke harddrop-meuk) en de raw hardstyle wordt als maar lomper en lomper. Niet dat er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, want er komen nog vaak genoeg heerlijke tracks uit, maar niks wint het van die oude hardstyle-sound als je het mij vraagt.

Maar goed. Nu gaat mijn hoop- en klaagmodus weer uit en ga ik een gat in de lucht springen dat Project One op mijn verjaardag het Gelredome plat gaat draaien. Ik ga die vloer helemaal kapot stampen.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Sarabande wrote:Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer.
Of HHZ een solo track gaat maken weet ik niet, maar ik verwacht minstens wel 1 nieuwe P1 plaat :D
De aanwijzigen dat ze samen in de studio hebben gezeten, zijn er :)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Sarabande wrote:Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer. Hypetrain ten top, maar als Headhunterz nu een track zou produceren met die "oude" sound zou dat de hele scene op scherp zetten. Ik hoop daar zo op, want die oude sound is goud. Het is warm, mysterieus, euforisch en hard, allemaal in één. De kicks klinken zoveel voller en ronder. Het heeft naar mijn mening nog altijd de beste ingrediënten van hoe hardstyle moet klinken. Iets wat de meeste euforische en raw hardstyleplaten al een tijdje niet meer hebben imo. De euforische hardstyle is de laatste tijd bijna meer house (zeker met die verschrikkelijke harddrop-meuk) en de raw hardstyle wordt als maar lomper en lomper. Niet dat er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, want er komen nog vaak genoeg heerlijke tracks uit, maar niks wint het van die oude hardstyle-sound als je het mij vraagt.

Maar goed. Nu gaat mijn hoop- en klaagmodus weer uit en ga ik een gat in de lucht springen dat Project One op mijn verjaardag het Gelredome plat gaat draaien. Ik ga die vloer helemaal kapot stampen.
Eens!
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Rickzel wrote:
Demian wrote:(wishful thinking)Als ze nu ook nog het qlimax anthem maken :cry: :cry: (/wisful thinking) :P
Noem mij de machinist van de hypte train, maar deze zet ik op een zijspoor (sorry)

dat zie ik echt niet gebeuren :P
Nee ik ook niet xd maar zou wel geweldig zijn
P
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen 17 days ago
TSFH wrote:
Sarabande wrote:Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer. Hypetrain ten top, maar als Headhunterz nu een track zou produceren met die "oude" sound zou dat de hele scene op scherp zetten. Ik hoop daar zo op, want die oude sound is goud. Het is warm, mysterieus, euforisch en hard, allemaal in één. De kicks klinken zoveel voller en ronder. Het heeft naar mijn mening nog altijd de beste ingrediënten van hoe hardstyle moet klinken. Iets wat de meeste euforische en raw hardstyleplaten al een tijdje niet meer hebben imo. De euforische hardstyle is de laatste tijd bijna meer house (zeker met die verschrikkelijke harddrop-meuk) en de raw hardstyle wordt als maar lomper en lomper. Niet dat er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, want er komen nog vaak genoeg heerlijke tracks uit, maar niks wint het van die oude hardstyle-sound als je het mij vraagt.

Eens!
Amen :worship:

Prophet - timemachine, Bioweapon - reloead the Weapon en Blademasterz - Still here etc. zijn heerlijke tracks die de oude sounds weer hebben. dat is hardstyle hoe het hoort te zijn.

Gelukkig dat Q-dance dit nog een groot podium wil geven door P1 op Qlimax te zetten.
wat word dit genieten! :loving: :loving: :loving:
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021

Had het niet beter kunnen verwoorden.
Goede binnenkomer! Welkom hier :D

Ik kwam in aanraking met hardstyle toen deze set uit kwam:
http://www7.zippyshare.com/v/68550192/file.html

In de 6-7 jaar dat ik vrij fanatiek hardstyle geluisterd heb, is er nog niet één set voorbij gekomen wat ik meer waardeer dan deze :loving: