waren er geen andere anthem's van q-base 2009 ?
toen is er wel een remix gedraaid van tat & zat
toen is er wel een remix gedraaid van tat & zat
Dat mag jij vinden, ik trek de grens bij of het feest wel of niet is gehouden.wrote:ja als je zo kunt beginnen vind ik dat een track die nooit officieel als anthem is aangewezen er ook niet in kan
en ik trek de grens bij wel of niet officieel aangekondigt als anthemwrote:Dat mag jij vinden, ik trek de grens bij of het feest wel of niet is gehouden.wrote:ja als je zo kunt beginnen vind ik dat een track die nooit officieel als anthem is aangewezen er ook niet in kan
onzin het was toch een anthem voor dat feest,, of t nou doorgegaan is of niet..wrote:Ik vind zelf dat Sequel er niet in kan als het feest niet is geweest...
Oke dan ga ik er 1 maken voor In Qontrol 2011 :')wrote:onzin het was toch een anthem voor dat feest,, of t nou doorgegaan is of niet..wrote:Ik vind zelf dat Sequel er niet in kan als het feest niet is geweest...
wrote:Oke dan ga ik er 1 maken voor In Qontrol 2011 :')wrote:onzin het was toch een anthem voor dat feest,, of t nou doorgegaan is of niet..wrote:Ik vind zelf dat Sequel er niet in kan als het feest niet is geweest...
2004 kent geen official anthem.wrote:qlimax 2004 was toch Dana - back in time..
Zeker wel, toen ik in 2004 nog het een en ander moest leren over hardstyle, heb ik na de aftermovie van Qlimax 2004 Q-Dance een mailtje gestuurd met de vraag wat de Anthem van 2004 was. Antwoord: Future Tribes - Deadlock.wrote: 2004 kent geen official anthem.
Onofficieel is NIET officieel dus geen anthem van het eventwrote:Correct me if i'm wrong maar was dozer - church of the darkside ook niet ergens een (onofficieel) anthem van?
Nee, staat los van een evenementwrote:Correct me if i'm wrong maar was dozer - church of the darkside ook niet ergens een (onofficieel) anthem van?
Was dat niet gewoon Max Enforcer?wrote:HB 2007 : U69 - Das Boot ( Aftershock Remix ) ( Unreleased )
Nooit bevestigd of wel dan?
2009 klopt wel, maar waarom je 2010 erbij zet??wrote:Dirty Workz Deluxe
2009: Coone - Dirty & Deluxe
2010: -
toch? en anders wel unofficial denk ik
http://partyflock.nl/party/162536:Dirty ... eluxe.html