Pannenkoek eerste klas... 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dit is echt GENIAAL!!! Ge-wel-dig, respect voor die gast, en wat een lachertje 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
wooow heeeeeeeeeeeelemaal los op het einde

hahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahah
hahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahaha
wat een hopeloos geval, vooral op het einde, kabouterdans

hahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahaha
wat een hopeloos geval, vooral op het einde, kabouterdans
Die kerel is echt da bomb!
.. Ik ga het direct proberen! En die kabouterdans op het laatst houden we erin! 
Hhmm..iets verteld in mij, dat zijn kabouterdansje op het eind, nog wel eens het hardtraxx dansje zou kunnen worden @ InQontrol. En of dat nou positief is weet ik nog niet zo 
Hahahahahahahahahahahahahaha lachuh..

Laten we deze gast dan gaan volgen.. Al zijn filmpjes posten hierzo. Ik wil wel op de hoogte blijven eigenlijk
Laten we deze gast dan gaan volgen.. Al zijn filmpjes posten hierzo. Ik wil wel op de hoogte blijven eigenlijk
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
haha ja is wel lachen (+1 dusswrote:Hahahahahahahahahahahahahaha lachuh..
maar wat die bij dat laatste filmpje doet, slaat natuurlijk gewoon helemaal nergens op
3x push-ups
2x sit-ups
En de kabouterdans niet te vergeten.
2x sit-ups
En de kabouterdans niet te vergeten.
VET! W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Piano Mix) is vette shit! Toch eens kopen.
Ik vraag me steeds meer af, meent hij dit nou ook echt?? Wat wilt hij hier bereiken? Dat mensen om hem moeten lachen, dat meer mensen nu of hardstyle gaan luisteren of juist meer saxofoon gaan spelen? Wat wilt die gast??
Volgens mij vind hij het gewoon mooi om te doen, kan toch? Net als ik het mooi vind om af en toe een set in mekaar te schroeven.
En net zoals een bandje een nummer covert, covert hij gewoon een hardstyle track, hoe bizar het ook klinkt af en toe :p.
En net zoals een bandje een nummer covert, covert hij gewoon een hardstyle track, hoe bizar het ook klinkt af en toe :p.
Ja oké dat zou kunnen. Maar heb je dat ''fitness'' filmpje van hem gezien?? Kansloos 
Haha ik zag laatst de dvd van Defqon 2010 . Zag je bij de extra's hem voorbij komen
.
Wat een beunhaas.
Wat een beunhaas.
-
A
Lekker aan het bumpen geslagen?wrote:Haha ik zag laatst de dvd van Defqon 2010 . Zag je bij de extra's hem voorbij komen.
Wat een beunhaas.
Ja hahawrote:Lekker aan het bumpen geslagen?wrote:Haha ik zag laatst de dvd van Defqon 2010 . Zag je bij de extra's hem voorbij komen.
Wat een beunhaas.
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Haha wat een held!