Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Weet niet of dit echt de goede plek is om dit neer te zetten maar;
Ik merkte in dit topic op dat meer mensen mijn mening delen; namelijk dat het een behoorlijk zooitje is geworden in de release sectie. Miss is het een idee om aparte fora te maken voor free releases en upcoming ofzo. (Het eigen producties topic wordt door bijna niemand gelezen en er is dus weinig feedback). Ook miss een aparte sectie voor Italian ofzo maar dat is misschien nog niet zo nodig.

Iemand mee eens?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het viel ons ook geruime tijd op en we zijn ermee bezig.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Misschien ook een board voor Early Hardstyle releases?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nee.
Lijkt me een vrij onzinnig board.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
dawasiknie wrote:Nee.
Lijkt me een vrij onzinnig board.
Eensch, maakt het er allemaal niet overzichterlijker op. Vind het zo eigelijk wel prima! ^^
Vind wel dat veel free-releases nutteloos zijn, maar dat is maar even, deze tijd van het jaar maakt het allemaal wel druk.
Last edited by katamaran on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik vind dat er een Free-Releases sectie moet komen, dan filter je de meeste zooi tussen de echte releases weg :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Gewoon een subforum voor free releases..
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Lyst wrote:Gewoon een subforum voor free releases..
Dat is nog te doen, maar de vraag is of dat nodig is, nu vallen al die free-releases op en ontregelen het release-forum. Maar dat is alleen maar in December vanwege de kerst, verder in het jaar valt het wel mee toch met de free-releases?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
katamaran wrote:
Dat is nog te doen, maar de vraag is of dat nodig is, nu vallen al die free-releases op en ontregelen het release-forum. Maar dat is alleen maar in December vanwege de kerst, verder in het jaar valt het wel mee toch met de free-releases?
Meestal staan er toch 2 of 3 in de lijst. En zeker nu schoont het op. Maar zoals ik al zei, we zijn ermee bezig.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik zou het geen slecht idee vinden moest er gewoon een forum komen met 'gereleased' en 'upcoming release' Dat zou het een pak makkelijker maken om de releases ook een beetje bij te houden. Alhoewel dat met tune of the week ook wel kan :P. Maar nu is het echt onoverzichtelijk
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik zou wel graag een hardcore-releases sectie willen zien eigenlijk.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
PierrePruuk wrote:Ik zou wel graag een hardcore-releases sectie willen zien eigenlijk.
Ik ook idd, en eventueel een Early sectie
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik zou ook nog wel een Hardtrance gedeelte willen zien.. Jor-D was bezig met een nieuwe site en daar kwam volgensmij een sessie voor Hardtrance en Hardcore op, maar hij heeft het nu erg druk dus ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren..
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Tja, we hebben het allemaal erg druk. Met name Jordy nu. En hij is verantwoordelijk voor al het programmeerwerk etcetera.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Aub ook een verschil maken tussen producers waarvan mensen op een free release zitten te wachten en mensen die hun tracks "free" weggeven, in het laatste geval dus eigen productie topic! :mad:
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Lijkt me een HEEEL goed idee idd,
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
online now
Ik ben bezig met een aanpassing. Kreeg net een idee hoe het even snel opgelost kan worden :)

:thumbup:

Andere stijlen komen er nog niet bij, dat hoort bij een grote wijziging waar ik nog mee bezig ben :thumbup: Geduld ;)

Titatovenaar wrote:Aub ook een verschil maken tussen producers waarvan mensen op een free release zitten te wachten en mensen die hun tracks "free" weggeven, in het laatste geval dus eigen productie topic! :mad:
Sorry hoor, maar een producer is een producer. De een is misschien beter dan de ander, maar het is niet aan ons om daar per persoon onderscheid in te maken. Het is aan de producer zelf om te bepalen of iets 'release' waardig is. Als ie iets online zet wat gewoon ruk is, dan heeft ie alleen zichzelf er mee...
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 6 days ago
misschien dat er dan ook een Sub kan komen voor unreleased spul? Kan je per track discuseren in plaats van in de new tracks topic te bladeren?!
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Eens. Sowieso een sectie voor Free Releases alleen, veel overzichtelijker.
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Voor eigen producties lijkt mij wel wat, zo word er inderdaad meer feedback gegeven :thumbsup:
Hardtraxx Beheerder
online now
Markienl wrote:Voor eigen producties lijkt mij wel wat, zo word er inderdaad meer feedback gegeven :thumbsup:
Als je nog zo benieuwd bent naar feedback dan lijkt mij dat je 'release'/track nog niet zo af is. En is 'releases' in mijn ogen dus niet de plek om je producties te dumpen :thumbup:
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
heb je gelijk in :P , toch zo het wel fijn zijn als eigen producties van HT leden wat meer in t licht gezet zouden worden :)
Hardtraxx Beheerder
online now
Markienl wrote:heb je gelijk in :P , toch zo het wel fijn zijn als eigen producties van HT leden wat meer in t licht gezet zouden worden :)
Tja, dat is aan de producer zelf hoe ie dat doet. Hardtraxx is niet het enige platform om je track te "promoten".
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Jor-D wrote:
Markienl wrote:heb je gelijk in :P , toch zo het wel fijn zijn als eigen producties van HT leden wat meer in t licht gezet zouden worden :)
Tja, dat is aan de producer zelf hoe ie dat doet. Hardtraxx is niet het enige platform om je track te "promoten".
Maar wel een goed medium om feedback te kunnen krijgen van mede hardstyle-fans
Hardtraxx Beheerder
online now
Have fun, vernieuwde releases "forum": https://hardtraxx.com/tracks/