Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:24 

Hardtraxx Addict

Weet niet of dit echt de goede plek is om dit neer te zetten maar;
Ik merkte in dit topic op dat meer mensen mijn mening delen; namelijk dat het een behoorlijk zooitje is geworden in de release sectie. Miss is het een idee om aparte fora te maken voor free releases en upcoming ofzo. (Het eigen producties topic wordt door bijna niemand gelezen en er is dus weinig feedback). Ook miss een aparte sectie voor Italian ofzo maar dat is misschien nog niet zo nodig.

Iemand mee eens?
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

Het viel ons ook geruime tijd op en we zijn ermee bezig.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

Misschien ook een board voor Early Hardstyle releases?
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:29 

Donateur

Nee.
Lijkt me een vrij onzinnig board.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nee.
Lijkt me een vrij onzinnig board.

Eensch, maakt het er allemaal niet overzichterlijker op. Vind het zo eigelijk wel prima! ^^
Vind wel dat veel free-releases nutteloos zijn, maar dat is maar even, deze tijd van het jaar maakt het allemaal wel druk.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:34 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat er een Free-Releases sectie moet komen, dan filter je de meeste zooi tussen de echte releases weg :)
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:44 

Aan het typen...

Gewoon een subforum voor free releases..
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:54 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dat is nog te doen, maar de vraag is of dat nodig is, nu vallen al die free-releases op en ontregelen het release-forum. Maar dat is alleen maar in December vanwege de kerst, verder in het jaar valt het wel mee toch met de free-releases?
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:58 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Lyst schreef:

Dat is nog te doen, maar de vraag is of dat nodig is, nu vallen al die free-releases op en ontregelen het release-forum. Maar dat is alleen maar in December vanwege de kerst, verder in het jaar valt het wel mee toch met de free-releases?

Meestal staan er toch 2 of 3 in de lijst. En zeker nu schoont het op. Maar zoals ik al zei, we zijn ermee bezig.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:45 

Donateur

Ik zou het geen slecht idee vinden moest er gewoon een forum komen met 'gereleased' en 'upcoming release' Dat zou het een pak makkelijker maken om de releases ook een beetje bij te houden. Alhoewel dat met tune of the week ook wel kan :P. Maar nu is het echt onoverzichtelijk
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:49 

Hardtraxx Veteran

Ik zou wel graag een hardcore-releases sectie willen zien eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:57 

Bierkoning

PierrePruuk schreef:
Ik zou wel graag een hardcore-releases sectie willen zien eigenlijk.

Ik ook idd, en eventueel een Early sectie
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:01 

Hardtraxx Veteran

Ik zou ook nog wel een Hardtrance gedeelte willen zien.. Jor-D was bezig met een nieuwe site en daar kwam volgensmij een sessie voor Hardtrance en Hardcore op, maar hij heeft het nu erg druk dus ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren..
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:36 

Hardtraxx Veteran

Tja, we hebben het allemaal erg druk. Met name Jordy nu. En hij is verantwoordelijk voor al het programmeerwerk etcetera.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:06 

Hardtraxx Elite

Aub ook een verschil maken tussen producers waarvan mensen op een free release zitten te wachten en mensen die hun tracks "free" weggeven, in het laatste geval dus eigen productie topic! :mad:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:36 

Hardtraxx Addict

Lijkt me een HEEEL goed idee idd,
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:37 

Hardtraxx Beheerder

Lyst schreef:

Ik ben bezig met een aanpassing. Kreeg net een idee hoe het even snel opgelost kan worden :)

:thumbup:

Andere stijlen komen er nog niet bij, dat hoort bij een grote wijziging waar ik nog mee bezig ben :thumbup: Geduld ;)

Titatovenaar schreef:
Aub ook een verschil maken tussen producers waarvan mensen op een free release zitten te wachten en mensen die hun tracks "free" weggeven, in het laatste geval dus eigen productie topic! :mad:

Sorry hoor, maar een producer is een producer. De een is misschien beter dan de ander, maar het is niet aan ons om daar per persoon onderscheid in te maken. Het is aan de producer zelf om te bepalen of iets 'release' waardig is. Als ie iets online zet wat gewoon ruk is, dan heeft ie alleen zichzelf er mee...
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:51 

Artiest

misschien dat er dan ook een Sub kan komen voor unreleased spul? Kan je per track discuseren in plaats van in de new tracks topic te bladeren?!
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:54 

Hardtraxx Veteran

Eens. Sowieso een sectie voor Free Releases alleen, veel overzichtelijker.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:01 

Hardtraxxer

Voor eigen producties lijkt mij wel wat, zo word er inderdaad meer feedback gegeven :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:04 

Hardtraxx Beheerder

Markienl schreef:
Voor eigen producties lijkt mij wel wat, zo word er inderdaad meer feedback gegeven :thumbsup:

Als je nog zo benieuwd bent naar feedback dan lijkt mij dat je 'release'/track nog niet zo af is. En is 'releases' in mijn ogen dus niet de plek om je producties te dumpen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:07 

Hardtraxxer

heb je gelijk in :P , toch zo het wel fijn zijn als eigen producties van HT leden wat meer in t licht gezet zouden worden :)
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:11 

Hardtraxx Beheerder

Markienl schreef:
heb je gelijk in :P , toch zo het wel fijn zijn als eigen producties van HT leden wat meer in t licht gezet zouden worden :)

Tja, dat is aan de producer zelf hoe ie dat doet. Hardtraxx is niet het enige platform om je track te "promoten".
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 02:22 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
Markienl schreef:

Tja, dat is aan de producer zelf hoe ie dat doet. Hardtraxx is niet het enige platform om je track te "promoten".

Maar wel een goed medium om feedback te kunnen krijgen van mede hardstyle-fans
Bericht Geplaatst op 28 dec 2010 02:35 

Hardtraxx Beheerder

Have fun, vernieuwde releases "forum": releases/
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen