wrote:dana
milf
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Zatox, ik MOET zijn kicks 
Doe mij dan maar Zany. Lijkt me toch wel echt het persoon om lekker droog lol te trappen op zo'n gaar eiland. 
zij heeft zo'n vaag alien hoofd :S
Ja niet iedereen is zo knap als jou moederwrote:zij heeft zo'n vaag alien hoofd :S
Zat liever met iemand anders op een onbewoond eiland. Maar als ik uit deze poll moet kiezen:
Tatanka
Omdat ik een grote fan van hem ben en hij altijd overkomt alsof hij zo gek is als een deur
Tatanka
Omdat ik een grote fan van hem ben en hij altijd overkomt alsof hij zo gek is als een deur
geen leuke opmerkingwrote:Ja niet iedereen is zo knap als jou moederwrote:zij heeft zo'n vaag alien hoofd :SMaar dan hebben we het ook wel ergens over
Dan de Donkey Rollers!
Alle drie toffe gasten, denk dat ik me een jaar lang rot zou lachen!
Alle drie toffe gasten, denk dat ik me een jaar lang rot zou lachen!
Sorrywrote:geen leuke opmerkingwrote:Ja niet iedereen is zo knap als jou moederwrote:zij heeft zo'n vaag alien hoofd :SMaar dan hebben we het ook wel ergens over
-
A
Ukrainian Hardstylerz! 
Wildstylez,
maar als er een studio bij stond, had ik voor pollen gekozen
maar als er een studio bij stond, had ik voor pollen gekozen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Dailucia, ga niet heel jaar met een vent zitten
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind 't wel wat hebben. Ik kies ook voor haar!wrote:zij heeft zo'n vaag alien hoofd :S
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik ga met jullie mee! een jaar man pffttwrote:Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind 't wel wat hebben. Ik kies ook voor haar!wrote:zij heeft zo'n vaag alien hoofd :S
Wow wat, met ons mee? Ik wil d'r alleen hoorwrote:Ik ga met jullie mee! een jaar man pffttwrote:Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind 't wel wat hebben. Ik kies ook voor haar!wrote:zij heeft zo'n vaag alien hoofd :S
Zag net trouwens dat ze pas 18 is!
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
noisecontrollers, omdat het geweldige gasten zijn 
Voordat je wat zegt, moet je wel weten waar je het over hebt!wrote:Ja niet iedereen is zo knap als jou moederwrote:zij heeft zo'n vaag alien hoofd :SMaar dan hebben we het ook wel ergens over
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Met jullie mening mee dan bedoel ik hahawrote: Wow wat, met ons mee? Ik wil d'r alleen hoor![]()
Zag net trouwens dat ze pas 18 is!
heb voor dbstf gekozen:)
Ik vind hun mixwerk in somige setjes echt wel lekker en zou ik heel veel van kunnen leren:)
En met filmpjes van hun kan ik ook altijd wel lachen:). Vooral met Diederik, die doet altijd zo gek:p.
Ik vind hun mixwerk in somige setjes echt wel lekker en zou ik heel veel van kunnen leren:)
En met filmpjes van hun kan ik ook altijd wel lachen:). Vooral met Diederik, die doet altijd zo gek:p.
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 16 days ago
100% B-Front, lijkt me gewoon magic om met die gozah een jaar lang keihard gerammel te maken
en daarbij komt dat we dan lekker wedstrijdjes kunnen pessen en Fifa2010
en die jongen heeft pas een bak vol met humor
en daarbij komt dat we dan lekker wedstrijdjes kunnen pessen en Fifa2010
en die jongen heeft pas een bak vol met humor
Zatox, alleen wordt het praten dan zo moeilijk want ik kan geen Engels en Italianen ook niet zo goed.
Doe dan maar Donkey vanwege Michel Pollen en Zany. Maar B-Front zou ook leuk zijn.