The R3belz - Earth,
The R3belz & Kronos - Limitless
The Prophet - Everlasting
The R3belz & Kronos - Limitless
The Prophet - Everlasting
toffee wrote:The R3belz - Earth,
Daar heb ik zelf ooit een editje van gemaakt, maar dat is alleen subsonic met rock civilization vocals... weetniet of dat is wat je zoekt? is makkelijk zelf te knippen namelijkBas wrote:Heeft iemand Headhunterz - Rock The Subsonic Civilization?
Hoe lang zal hij nog op het forum blijven denken jullie met die naam?KANKAH PIPO wrote:Iemand de HD versie van deze track?
Stephy - 2 Asses & 4 Titties (Hardstyle Mafia & Mind Hunterz Remix)
Broken Balance wrote:Hoe lang zal hij nog op het forum blijven denken jullie met die naam?KANKAH PIPO wrote:Iemand de HD versie van deze track?
Niet lang..Broken Balance wrote:Hoe lang zal hij nog op het forum blijven denken jullie met die naam?KANKAH PIPO wrote:Iemand de HD versie van deze track?
Typisch Nederlands. Lekker potje zeiken, Over iemands forum naam nog wel. Noem je mij een zielige puber. Laat me nog eens lachen...Nuracore wrote:Broken Balance wrote:Hoe lang zal hij nog op het forum blijven denken jullie met die naam?KANKAH PIPO wrote:Iemand de HD versie van deze track?
Zal wel weer zo'n zielige puberende pipo zijn die het stoer vindt om stoute woordjes zeggen.
Typisch Nederlands. Lekker potje zeiken, Over iemands forum naam nog wel. Noem je mij een zielige puber. Laat me nog eens lachen...
Dit is trouwens mijn 2de account. Ik ben geband en ik snap ook wel waarom want termen met ziekten erin is blijkbaar erg kwetsend voor de Hardtraxxers op dit forum. Mijn excuses daarvoor Hardtraxx mods.
Blijkbaar? Haha. Nu doe je alsof het aan ons ligt.Thijsz wrote:Dit is trouwens mijn 2de account. Ik ben geband en ik snap ook wel waarom want termen met ziekten erin is blijkbaar erg kwetsend voor de Hardtraxxers op dit forum. Mijn excuses daarvoor Hardtraxx mods.
Parvuz wrote:Van mij mag iedereen die dat woord op een verkeerde manier gebruikt een ban krijgen.
ik schreef het laatste met een tikkeltje sarcasme. Hoe kan een forum naam een grote laat staan een kleine impact hebben op iemands leven? Maar goed, dus wel. ik heb nu een nieuw account en ik laat het achter me. I hoop dat de community dat ook doet, en mij nog een kans geeft.Nuracore wrote:Typisch Nederlands. Lekker potje zeiken, Over iemands forum naam nog wel. Noem je mij een zielige puber. Laat me nog eens lachen...
Dit is trouwens mijn 2de account. Ik ben geband en ik snap ook wel waarom want termen met ziekten erin is blijkbaar erg kwetsend voor de Hardtraxxers op dit forum. Mijn excuses daarvoor Hardtraxx mods.
Hoe haal je het in je hoofd ondanks je nog zegt dat je het snapt waarom dit kwetsend is voor gebruikers om dan toch nog zo'n username te gaan verzinnen.
Mag dan wel 'typisch Nederlands portje zeiken' zijn, maar na mijn mening is dit ook terecht.
Het was ook niet mijn bedoeling om dat woord op een verkeerde manier te gebruiken. Mijn maten noemen me wel eens zo voor de grap, en het klinkt gewoon lekker naar mijn meningwootum wrote:Parvuz wrote:Van mij mag iedereen die dat woord op een verkeerde manier gebruikt een ban krijgen.
Thijsz wrote:Het was ook niet mijn bedoeling om dat woord op een verkeerde manier te gebruiken. Mijn maten noemen me wel eens zo voor de grap, en het klinkt gewoon lekker naar mijn meningwootum wrote:Parvuz wrote:Van mij mag iedereen die dat woord op een verkeerde manier gebruikt een ban krijgen.
Moet je niet bij hardstyle wezenKwisniks wrote:Op zoek naar tracks met mega veel sfeer, en dan doel ik niet op duistere B-Front platen maar op platen als Zany & The Pitcher - Guardian Angel, Vazard - Zimmersion, Noisecontrollers - Waves en Wasted Penguins - Falling. Bijna filmmuziek om het zo maar te zeggen.