Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
-
BHardtraxxer
- 248 posts member since 2012
- last seen Aug 2016
Vind de Smasher remix van Delete ook best raar.Kwisniks wrote:Ik ben op zoek naar 'vreemde' platen zoals Wildstylez - Huh? en Noisecontrollers & Zany - Paranoid. Iemand suggesties?
Dozer - Fruxaq en Zany & Noisecontrollers - Delomancum (ofzo, ik heb echt geen idee hoe die plaat precies heet) zijn ook wel vreemde platen 
Volgens mij die andere kant van Fruxaq was ook een vage plaat. Huwex oid.The Skribbler wrote:Dozer - Fruxaq en Zany & Noisecontrollers - Delomancum (ofzo, ik heb echt geen idee hoe die plaat precies heet) zijn ook wel vreemde platen
Is er ooit iets gebeurd met die Keep The Growl mashup? Gruwelijk nummer zo.
The Magic Show: The R3bels (10-03-2010)
The Magic Show: The R3bels (10-03-2010)
Delomelancum is toch niet zo'n vreemde plaat?The Skribbler wrote:Dozer - Fruxaq en Zany & Noisecontrollers - Delomancum (ofzo, ik heb echt geen idee hoe die plaat precies heet) zijn ook wel vreemde platen
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Nee inderdaad, denk dat ie doelt op Paranoid, ook van Zany & NC maar die had ik al genoemd.Leonidas wrote:Delomelancum is toch niet zo'n vreemde plaat?The Skribbler wrote:Dozer - Fruxaq en Zany & Noisecontrollers - Delomancum (ofzo, ik heb echt geen idee hoe die plaat precies heet) zijn ook wel vreemde platen
-
S
Delemelancum vreemd? Nooit zo over die plaat gedacht.Kwisniks wrote:Nee inderdaad, denk dat ie doelt op Paranoid, ook van Zany & NC maar die had ik al genoemd.Leonidas wrote:Delomelancum is toch niet zo'n vreemde plaat?The Skribbler wrote:Dozer - Fruxaq en Zany & Noisecontrollers - Delomancum (ofzo, ik heb echt geen idee hoe die plaat precies heet) zijn ook wel vreemde platen
A-Lusion - Freeek it up!
Midintro van die plaat is wel vreemd hoor. Climax is inderdaad weinig vreemds aan. Ik bedoelde die plaat dus wel degelijk 
Je bent zelf vreemd.The Skribbler wrote:Midintro van die plaat is wel vreemd hoor. Climax is inderdaad weinig vreemds aan. Ik bedoelde die plaat dus wel degelijk
Zany - Squared, ook heel apart (vind hem zelf niks trouwens).
Met mij nog vele anderen. You'll never walk aloneMr Lellebel wrote:Je bent zelf vreemd.The Skribbler wrote:Midintro van die plaat is wel vreemd hoor. Climax is inderdaad weinig vreemds aan. Ik bedoelde die plaat dus wel degelijk
Wat word er nou bedoelt als er Dub (remix) achter een tracknaam staat? En wat betekent dub eigenlijk?
Weet wel dat een dub versie wat anders is dan het origineel maar niet precies wat
Weet wel dat een dub versie wat anders is dan het origineel maar niet precies wat
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Is dat niet dezelfde track maar zonder de vocals?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die benaming voor instrumental versies komt van de gewoonte om instrumental remixes van reggae platen uit te brengen op de b-kant. Dan werd er wel meer veranderd dan alleen de vocals weggehaald, veel psychedelischer etc. (en vaak werden niet alle vocals weggehaald). Volgens mij als resultaat van geluidstechnici die lekker met effecten wilden lopen klooien
. Als genre is die meer psychedelische kant van reggae ook "dub" gaan heten. Vandaar ook dubstep, wat begon als een veel meer psychedelisch, dub-achtig genre met een 'step' ritme (wordt nog steeds gemaakt), maar bekend werd door de meer in-your-face tracks die daar na een tijdje uit volgden.
Bij hardstyle is het meestal niet meer dan een non-vocal mix, al zijn er soms ook andere dingen aangepast (zoals bij de Broken Glass dub).
Bij hardstyle is het meestal niet meer dan een non-vocal mix, al zijn er soms ook andere dingen aangepast (zoals bij de Broken Glass dub).
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Komen de vocals uit Ran-D..... enz..- The Resistance uit een film?
Het doet me denken aan een terminator film maar kan het nergens terug vinden. (op lollolyrics ook niet)
1:14
View on YouTube
Het doet me denken aan een terminator film maar kan het nergens terug vinden. (op lollolyrics ook niet)
1:14
View on YouTube
Dat is ingesproken door Nikkita, die verzint meestal haar eigen teksten toch?
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Oke thankstoffee wrote:Dat is ingesproken door Nikkita, die verzint meestal haar eigen teksten toch?
Ja zou best kunnen, was volgens mij bij Abduction ook zo.
Kan iemand mij wat meer vertellen over Superplastik? Vind de uitgebrachte nummers op dat label echt geniaal, en zou graag wat meer over weten!
Alle releases en wat info:HCH wrote:Kan iemand mij wat meer vertellen over Superplastik? Vind de uitgebrachte nummers op dat label echt geniaal, en zou graag wat meer over weten!
http://www.discogs.com/label/18226-Superplastik