Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
zoro schreef:
weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?

Haha dit was je vraag om te vragen of er een hardstyle radiostation in de ether is?

Jep. Omdat ik dacht dat jullie serieus konden antwoorden. Maar blijkbaar moet hier een vraag gesteld worden op het niveau van een kleuter voor je een deftig antwoord kan verwachten.
En met deftige antwoorden bedoel ik dan de optie's opnoemen van wat er nog kan zoals aux en bluetooth. Dan kan ik daar deftig op reageren.. Nee dit bedoel ik niet... En zoverder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
zoro schreef:
weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?


Cassettebandje


En dan is mijn vraag "niet van hoog niveau." Ik kan het mis hebben maar volgens mij heeft dit nooit in een autoradio gekunnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
Henk-Jan schreef:
zoro schreef:
weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?

Haha dit was je vraag om te vragen of er een hardstyle radiostation in de ether is?

Jep. Omdat ik dacht dat jullie serieus konden antwoorden. Maar blijkbaar moet hier een vraag gesteld worden op het niveau van een kleuter voor je een deftig antwoord kan verwachten.
En met deftige antwoorden bedoel ik dan de optie's opnoemen van wat er nog kan zoals aux en bluetooth. Dan kan ik daar deftig op reageren.. Nee dit bedoel ik niet... En zoverder


Jij snapt het echt niet, of wel? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jij snapt het echt niet, of wel? xd

Wij begrijpen hem ook niet, dus het is wel een eerlijk gesprek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 07:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bravo jongens. bravo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha heerlijk. :lol:
Als je eerste vraag gewoon was geweest of er een hardstyle zender op de radio te vinden zou zijn, dan was je vraag met 1 reactie beantwoord geweest.
Nu vraag je met een behoorlijke omweg dit.

Als ik wil weten waar ik audioboeken kan downloaden ga ik toch ook niet vragen of er meer manieren zijn om een boek te lezen dan alleen met je ogen of handen.

Niet lopen zeuren dat je zulke antwoorden krijgt bij zo'n vraag. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha heerlijk. :lol:
Als je eerste vraag gewoon was geweest of er een hardstyle zender op de radio te vinden zou zijn, dan was je vraag met 1 reactie beantwoord geweest.
Nu vraag je met een behoorlijke omweg dit.

Als ik wil weten waar ik audioboeken kan downloaden ga ik toch ook niet vragen of er meer manieren zijn om een boek te lezen dan alleen met je ogen of handen.

Niet lopen zeuren dat je zulke antwoorden krijgt bij zo'n vraag. :$


even voor de duidelijkheid. Er zijn mensen die op bepaalde momenten geen vraag kunnen formuleren zoals het moet (en nee ik bedoel niet mensen met een mentale handicap) en dan stellen ze hun vraag anders.
ik ben daar 1 van. mijn 'vraag' was al gesteld en beantwoord met een quote. dan had het geen nut om die te gaan veranderen!

dat is het probleem met deze maatschappij dezer dagen. er word niet nagedacht hoe het komt dat die vraag zo raar gesteld is o.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha :lol: Wat gru-we-lijk lekker.

zoro schreef:
Maar blijkbaar moet hier een vraag gesteld worden op het niveau van een kleuter voor je een deftig antwoord kan verwachten.

:lol:

Dat je een vraag niet goed kunt formuleren is helemaal niet erg hoor, maar er vervolgens zelf zo op reageren terwijl sommige mensen je wel willen helpen is gruwelijk triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
mijn 'vraag' was al gesteld en beantwoord met een quote. dan had het geen nut om die te gaan veranderen!

dat is het probleem met deze maatschappij dezer dagen. er word niet nagedacht hoe het komt dat die vraag zo raar gesteld is o.d.

Sorry dat ik je zo snel quotte dan. Maar zet dan in volgende post gewoon: "ik stelde de vraag verkeerd, ik bedoel eigenlijk zijn er Hardstyle radio zenders?"

Nadenken over hoe het komt dat een vraag raar gesteld is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
gestelt

:oh:

Mooi ventje ben je zoro :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Parvuz schreef:
gestelt

:oh:

Mooi ventje ben je zoro :thumbup:


ik zie nergens staan dat ik dat zo heb getypt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb jij goed gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Parvuz schreef:
gestelt

:oh:

Haha lul, beetje veranderen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was meneer lellebel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hahahahaha :lol: Wat gru-we-lijk lekker.

zoro schreef:
Maar blijkbaar moet hier een vraag gesteld worden op het niveau van een kleuter voor je een deftig antwoord kan verwachten.

:lol:

Dat je een vraag niet goed kunt formuleren is helemaal niet erg hoor, maar er vervolgens zelf zo op reageren terwijl sommige mensen je wel willen helpen is gruwelijk triest.


de mensen die me wouden helpen staan hier dan ook volledig buiten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
zoro schreef:
mijn 'vraag' was al gesteld en beantwoord met een quote. dan had het geen nut om die te gaan veranderen!

dat is het probleem met deze maatschappij dezer dagen. er word niet nagedacht hoe het komt dat die vraag zo raar gesteld is o.d.

Sorry dat ik je zo snel quotte dan. Maar zet dan in volgende post gewoon: "ik stelde de vraag verkeerd, ik bedoel eigenlijk zijn er Hardstyle radio zenders?"

Nadenken over hoe het komt dat een vraag raar gesteld is. :lol:


Ik bedoel ook niet nadenken, ik bedoel gewoon dat niet iedereen moet reageren naargelang de vraag maar een gewoon antwoord geven en niet reageren alsof ik een achterlijke randdebiel ben. ik ben zeker dat er hier nog rare vragen gesteld geweest zijn. als jullie zulke vragen altijd op deze manier antwoorden dan vraag ik me af hoe jezelf behandeld wil worden :/
behandel een ander zoals je zelf wilt behandeld worden.
wil je behandeld worden met respect, behandel een ander dan ook met respect.

dat is het laatste dat ik hierover zeg. :kiss:


maar hoe is het voor de rest met jullie? is er iemand die naar Future Of Hardstyle gaat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Was meneer lellebel :(


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazurro is that you? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben op zoek naar een hardstyle/hardcore nummer waar deze tekst uit de film Pulp Fiction in voor komt

Citaat:
any of you fucking pricks move and i'll execute every fucking one of you


Kon de tekst zo meezeggen maar geen idee uit welk (bekend) nummer het komt. En ik heb niet veel zin om te zoeken momenteel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik ben op zoek naar een hardstyle/hardcore nummer waar deze tekst uit de film Pulp Fiction in voor komt

Citaat:
any of you fucking pricks move and i'll execute every fucking one of you


Kon de tekst zo meezeggen maar geen idee uit welk (bekend) nummer het komt. En ik heb niet veel zin om te zoeken momenteel :$


Neophyte - Execute (evt Prankster Remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die had ik ook al gevonden maar de rest van het nummer komt me niet zo direct bekend voor. Achja zal ik hem misschien ooit wel eens in een set gehoord hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Was meneer lellebel :(

Niet :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 00:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik ben op zoek naar een hardstyle/hardcore nummer waar deze tekst uit de film Pulp Fiction in voor komt

Citaat:
any of you fucking pricks move and i'll execute every fucking one of you


Kon de tekst zo meezeggen maar geen idee uit welk (bekend) nummer het komt. En ik heb niet veel zin om te zoeken momenteel :$

Drugface - Cunt Master (Überdruck Mix) http://youtu.be/2ULT8J4JBpg
Of een van de andere mixes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Drugface - Cunt Master (Überdruck Mix) http://youtu.be/2ULT8J4JBpg
Of een van de andere mixes?

Is hem inderdaad, thanks! :thumbsup: Ik kende de honey boney mix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Lyst schreef:
Drugface - Cunt Master (Überdruck Mix) http://youtu.be/2ULT8J4JBpg
Of een van de andere mixes?

Is hem inderdaad, thanks! :thumbsup: Ik kende de honey boney mix :P

De Honey Boney Mix is de Uberdruck Mix.. :P
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen