Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Apr 2018
Henk-Jan wrote:
zoro wrote:weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?
Haha dit was je vraag om te vragen of er een hardstyle radiostation in de ether is?
Jep. Omdat ik dacht dat jullie serieus konden antwoorden. Maar blijkbaar moet hier een vraag gesteld worden op het niveau van een kleuter voor je een deftig antwoord kan verwachten.
En met deftige antwoorden bedoel ik dan de optie's opnoemen van wat er nog kan zoals aux en bluetooth. Dan kan ik daar deftig op reageren.. Nee dit bedoel ik niet... En zoverder
Last edited by zoro on 25 Apr 2014 00:16, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Pommer wrote:
zoro wrote:weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?
Cassettebandje
En dan is mijn vraag "niet van hoog niveau." Ik kan het mis hebben maar volgens mij heeft dit nooit in een autoradio gekunnen...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
zoro wrote:
Henk-Jan wrote:
Haha dit was je vraag om te vragen of er een hardstyle radiostation in de ether is?
Jep. Omdat ik dacht dat jullie serieus konden antwoorden. Maar blijkbaar moet hier een vraag gesteld worden op het niveau van een kleuter voor je een deftig antwoord kan verwachten.
En met deftige antwoorden bedoel ik dan de optie's opnoemen van wat er nog kan zoals aux en bluetooth. Dan kan ik daar deftig op reageren.. Nee dit bedoel ik niet... En zoverder
Jij snapt het echt niet, of wel? xd
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Steffnov wrote: Jij snapt het echt niet, of wel? xd
Wij begrijpen hem ook niet, dus het is wel een eerlijk gesprek xd
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
bravo jongens. bravo :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Haha heerlijk. :lol:
Als je eerste vraag gewoon was geweest of er een hardstyle zender op de radio te vinden zou zijn, dan was je vraag met 1 reactie beantwoord geweest.
Nu vraag je met een behoorlijke omweg dit.

Als ik wil weten waar ik audioboeken kan downloaden ga ik toch ook niet vragen of er meer manieren zijn om een boek te lezen dan alleen met je ogen of handen.

Niet lopen zeuren dat je zulke antwoorden krijgt bij zo'n vraag. :$
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Parvuz wrote:Haha heerlijk. :lol:
Als je eerste vraag gewoon was geweest of er een hardstyle zender op de radio te vinden zou zijn, dan was je vraag met 1 reactie beantwoord geweest.
Nu vraag je met een behoorlijke omweg dit.

Als ik wil weten waar ik audioboeken kan downloaden ga ik toch ook niet vragen of er meer manieren zijn om een boek te lezen dan alleen met je ogen of handen.

Niet lopen zeuren dat je zulke antwoorden krijgt bij zo'n vraag. :$
even voor de duidelijkheid. Er zijn mensen die op bepaalde momenten geen vraag kunnen formuleren zoals het moet (en nee ik bedoel niet mensen met een mentale handicap) en dan stellen ze hun vraag anders.
ik ben daar 1 van. mijn 'vraag' was al gesteld en beantwoord met een quote. dan had het geen nut om die te gaan veranderen!

dat is het probleem met deze maatschappij dezer dagen. er word niet nagedacht hoe het komt dat die vraag zo raar gesteld is o.d.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hahahahaha :lol: Wat gru-we-lijk lekker.
zoro wrote:Maar blijkbaar moet hier een vraag gesteld worden op het niveau van een kleuter voor je een deftig antwoord kan verwachten.
:lol:

Dat je een vraag niet goed kunt formuleren is helemaal niet erg hoor, maar er vervolgens zelf zo op reageren terwijl sommige mensen je wel willen helpen is gruwelijk triest.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
zoro wrote: mijn 'vraag' was al gesteld en beantwoord met een quote. dan had het geen nut om die te gaan veranderen!

dat is het probleem met deze maatschappij dezer dagen. er word niet nagedacht hoe het komt dat die vraag zo raar gesteld is o.d.
Sorry dat ik je zo snel quotte dan. Maar zet dan in volgende post gewoon: "ik stelde de vraag verkeerd, ik bedoel eigenlijk zijn er Hardstyle radio zenders?"

Nadenken over hoe het komt dat een vraag raar gesteld is. :lol:
Last edited by Parvuz on 25 Apr 2014 11:23, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Parvuz wrote:gestelt
:oh:

Mooi ventje ben je zoro :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Henk-Jan wrote:

Mooi ventje ben je zoro :thumbup:
ik zie nergens staan dat ik dat zo heb getypt.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Dat heb jij goed gezien
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Henk-Jan wrote:
Haha lul, beetje veranderen he.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Was meneer lellebel :(
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Daveytl wrote:Hahahahaha :lol: Wat gru-we-lijk lekker.
zoro wrote:Maar blijkbaar moet hier een vraag gesteld worden op het niveau van een kleuter voor je een deftig antwoord kan verwachten.
:lol:

Dat je een vraag niet goed kunt formuleren is helemaal niet erg hoor, maar er vervolgens zelf zo op reageren terwijl sommige mensen je wel willen helpen is gruwelijk triest.
de mensen die me wouden helpen staan hier dan ook volledig buiten :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Parvuz wrote:
zoro wrote: mijn 'vraag' was al gesteld en beantwoord met een quote. dan had het geen nut om die te gaan veranderen!

Sorry dat ik je zo snel quotte dan. Maar zet dan in volgende post gewoon: "ik stelde de vraag verkeerd, ik bedoel eigenlijk zijn er Hardstyle radio zenders?"

Nadenken over hoe het komt dat een vraag raar gesteld is. :lol:
Ik bedoel ook niet nadenken, ik bedoel gewoon dat niet iedereen moet reageren naargelang de vraag maar een gewoon antwoord geven en niet reageren alsof ik een achterlijke randdebiel ben. ik ben zeker dat er hier nog rare vragen gesteld geweest zijn. als jullie zulke vragen altijd op deze manier antwoorden dan vraag ik me af hoe jezelf behandeld wil worden :/
behandel een ander zoals je zelf wilt behandeld worden.
wil je behandeld worden met respect, behandel een ander dan ook met respect.

dat is het laatste dat ik hierover zeg. :kiss:

maar hoe is het voor de rest met jullie? is er iemand die naar Future Of Hardstyle gaat :beer:
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Henk-Jan wrote:Was meneer lellebel :(
:aww:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Nerazurro is that you? xd
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ik ben op zoek naar een hardstyle/hardcore nummer waar deze tekst uit de film Pulp Fiction in voor komt
any of you fucking pricks move and i'll execute every fucking one of you
Kon de tekst zo meezeggen maar geen idee uit welk (bekend) nummer het komt. En ik heb niet veel zin om te zoeken momenteel :$
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
nielstil wrote:Ik ben op zoek naar een hardstyle/hardcore nummer waar deze tekst uit de film Pulp Fiction in voor komt
Kon de tekst zo meezeggen maar geen idee uit welk (bekend) nummer het komt. En ik heb niet veel zin om te zoeken momenteel :$
Neophyte - Execute (evt Prankster Remix)?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Die had ik ook al gevonden maar de rest van het nummer komt me niet zo direct bekend voor. Achja zal ik hem misschien ooit wel eens in een set gehoord hebben :)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Henk-Jan wrote:Was meneer lellebel :(
Niet :mad:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
nielstil wrote:Ik ben op zoek naar een hardstyle/hardcore nummer waar deze tekst uit de film Pulp Fiction in voor komt
Drugface - Cunt Master (Überdruck Mix) View on YouTube
Of een van de andere mixes?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Lyst wrote: Drugface - Cunt Master (Überdruck Mix) View on YouTube
Of een van de andere mixes?
Is hem inderdaad, thanks! :thumbsup: Ik kende de honey boney mix :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
nielstil wrote: